2019-04-02, 21:08
Medlem
Marcus och Jesper är de som verkar vettigast av killarna enligt mig. Marcus skämt med Haidar var dock fel person att göra ett sådant skämt till. Marcus borde ha fattat att Haidar är extra känslig för skämt, speciellt när Haidar började gråta när Arvid skämtade om honom tidigare under skolveckan.

Sen, den nya killen verkar inte vara särskilt passande för PH. Svin kaxigt intro men har knappt sagt någonting under avsnittet, just nu är han som en slags statist bara.
Senast redigerad av Chachi22 2019-04-02 kl. 21:11.
Citera
2019-04-02, 21:40
Medlem
Maxteds avatar
Arvid är ett typexempel på en människa man inte vill ha med att göra. Ett osäkert äckel.
Citera
2019-04-02, 21:45
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Sen, den nya killen verkar inte vara särskilt passande för PH. Svin kaxigt intro men har knappt sagt någonting under avsnittet, just nu är han som en slags statist bara.

Första gången du kollar på PH? så har det alltid varit, folk leker kungar i sina presentationer, sen när det kommer till kritan gör dom inte ett skit. Kolla bara på Ludde, killen presenterar sig som alfahane, några dagar senare pissar han på sig i sängen
Citera
2019-04-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej i dagens avsnitt så kommer Hajdar få luft för att två tjejer trånar efter honom, kastar mugg utan vatten säger typ FAN tar sig på håret och allmänt efterbliven.
BADBOY LOL

Samtliga svenska killar sitter i ett hörn och gråter och får tröst av tjejer. På det har vi en arab som är så dum att han inte förstår analys av tjejerna som vill "ha han"

Jeppe kom tillbaka du är förlåten förfan.

Tack för att du läste

Håller med. Vad fan är detta liksom... Marcus gråter som att livet är slut när Haidar kallat honom "mobbare". Fjärde klass much?
Citera
2019-04-02, 22:12
Medlem
VAD ser tjejerna i Haidar? Jag är hälften så ful som Alexandra och Hanna och hade inte rört Haidar med tång. Vad är hans kompensationsfaktor? Han är inte intelligent eller dylikt?
Citera
2019-04-02, 22:17
Medlem
Zyxel04s avatar
En ganska dryg utveckling som ofta sker.

Gillar personligen inte Jeppe som person, han verkar vara allmänt elak men han passar in på detta programmet. Jesper är okej och det positiva med att dessa två var inne var ju att dem ändå tog konstruktiva initiativ vilket ledde till konflikter.

De som är kvar nu är ganska konflikträdda känns det som och ingen sann ledare. Arvid försöker typ men han känns nästan lite patetisk, han har jävligt tur att flera beslut gått i hans väg.

Tycker Markus verkar vara en schyst kille men kändes nästan weird att han började gråta över att Haidar kallade honom mobbare, var ju ingen jättegrej men men.

Haidar är fullständigt värdelös, han var ju rolig i sin första säsong när han trodde han var på g med Andrea men glömde att han var med i paradise hotel. Andra och tredje säsongen (alltså denna) har han tyvärr inte varit lika efterbliven vilket lett till att han blivit fullständigt värdelös i programmet. Stör mig som fan på att tjejerna nappar på honom för han verkar vara en väldigt inkompetent.

Känns tyvärr som att Haidar kan göra som Lucas förra året, var ju lite så under Haidars andra säsong där ingen ser han som ett hot och han flyger lite under radarn.
Citera
2019-04-02, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Marcus och Jesper är de som verkar vettigast av killarna enligt mig. Marcus skämt med Haidar var dock fel person att göra ett sådant skämt till. Marcus borde ha fattat att Haidar är extra känslig för skämt, speciellt när Haidar började gråta när Arvid skämtade om honom tidigare under skolveckan.

Det är för att han är statist, intagen som modell och headhuntad enbart... Börjar ta slut på folk som vill vara med frivilligt...
Citera
2019-04-02, 22:26
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
VAD ser tjejerna i Haidar? Jag är hälften så ful som Alexandra och Hanna och hade inte rört Haidar med tång. Vad är hans kompensationsfaktor? Han är inte intelligent eller dylikt?

Väldigt oklart, han ser jävligt ofräsch ut och det faktum att han är korkad på en helt ny nivå tänker jag borde vara avskräckande för de flesta tjejer. Tydligen inte.
Citera
2019-04-02, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Håller med. Vad fan är detta liksom... Marcus gråter som att livet är slut när Haidar kallat honom "mobbare". Fjärde klass much?

Hej det är inte det värsta, det värsta är att vi tittar på skiten. Haidar hur dum får man va? vad är han bra på? hur livnär han sig på? bor? killen är en gåta???

tack för att du läste
Citera
2019-04-02, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta

Hej tjejerna ser ingenting i haidar. Tjejerna måste hänga med nån för att va säker, killen tror att han har blivit casanova.

Tack för att du läste

Fattar inte att jag skriver i en sån tråd..........
Citera
2019-04-02, 22:54
Medlem
Omg så pinsamt när Marcus börjar lipa för att haidar kallar honom för mobbare. Haha. Haidar e ju lökig ocksp som vill ha en anledning att bråka och har problem med sin svartsjuka. Men att Marcus lipar för de.. komigen. Han kallade haidar för en hög med skit haha
Citera
2019-04-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo

Erika är för övrigt den bästa tjejen i PH sedan Olinda, och det var inte igår!

Haha ja! När hon höll sin monolog ensam i rummet. Creeeepy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in