2019-04-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Bara jag som tycker nya snubben ser fett weird ut? Han ser ut som Victor Beer fast med muskler..
Det där är ju ett bra exempel på när någon snygg också kan vara lik någon som är ful som in i helvete.
Citera
2019-04-02, 15:31
Medlem
Citaten kom med idag också!

Macuuuz sjönk ett antal steg idag i mina ögon, jag brukar tycka att hajdar är ute och cyklar men om det ofta är sådana skämt har jag full förståelse.
Citera
2019-04-02, 16:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Bara jag som tycker nya snubben ser fett weird ut? Han ser ut som Victor Beer fast med muskler..

Tycker han liknar Justin Bieber ur vissa vinklar
Citera
2019-04-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Bra avsnitt och även om det är väldigt mkt Arvid så skapar han drama. Haidar var knappt med men verkar göra comeback imorn med en förmodat intressant diskussion. Alfans comeback har däremot inte varit så lyckad :

Haidar kör en klassiker igen: "Du behöver inte göra en fjäder av en höna... eller vad man säger."

Han är så jävla korkad att man inte vet var man ska börja.
Senast redigerad av bingbangbung 2019-04-02 kl. 18:06.
Citera
2019-04-02, 18:06
Medlem
Jag har anmält Fittvid till FK nu
Citera
2019-04-02, 18:07
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Pissar på alla luffare som åker till Båstad och knappt vet vad en serve är för nåt.

Ja, det är vedervärdigt.
Citera
2019-04-02, 19:10
Bannlyst
Hej i dagens avsnitt så kommer Hajdar få luft för att två tjejer trånar efter honom, kastar mugg utan vatten säger typ FAN tar sig på håret och allmänt efterbliven.
BADBOY LOL

Samtliga svenska killar sitter i ett hörn och gråter och får tröst av tjejer. På det har vi en arab som är så dum att han inte förstår analys av tjejerna som vill "ha han"

Jeppe kom tillbaka du är förlåten förfan.

Tack för att du läste
Citera
2019-04-02, 19:12
Medlem
hittanemoos avatar
Alltså, att produktionen går med på att han ska få välja mellan Jesper eller Markus att skicka. Helt orimligt. VADFAN bidrar Haidar och Ludvig med?! Produktionen som alltid vill vara med och bestämma annars.

Erika är för övrigt den bästa tjejen i PH sedan Olinda, och det var inte igår!
Citera
2019-04-02, 19:26
Medlem
Tobbsans avatar
Haha Marcus tar åt sig som fan när någon säger han är det minsta elak. Han tror att han är snällast i världen.. Nog för att Haidar överreagerade men håller med om att Markus skämt var lite lågt.
Citera
2019-04-02, 19:33
Medlem
PXfos avatar
Arvid har tydliga psykopatdrag, mycket manipulativ man.
Citera
2019-04-02, 20:15
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PXfo
Arvid har tydliga psykopatdrag, mycket manipulativ man.

Nja. Han har väl typ ADHD och gillar att provocera, men den riktiga psykopaten är (förutom Erica) Paulina. Att tända till sådär snabbt är inte friskt. Sorgliga människa.
Citera
2019-04-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Nja. Han har väl typ ADHD och gillar att provocera, men den riktiga psykopaten är (förutom Erica) Paulina. Att tända till sådär snabbt är inte friskt. Sorgliga människa.

Då vet du inte vad en psykopat är, Arvid är bokstavstrogen psykopat. Varför tror du att den enda som har fått Paow att reagera så under alla år hon har vart med? För att Arvid är fullblodspsykopat och vet exakt hur han ska pusha på Paows knappar och gör det med nöje.

Folk i din närhet kanske har fått ADHD på sig påskrivet, men finns inget manipulativt med ADHD.

Edit: samt vad man har fått skåda från Arvid så om han har fått ADHD-diagnos på sig så har han haft en mycket inkompetent läkare.
Senast redigerad av divadude 2019-04-02 kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in