Citat:
Ursprungligen postat av
Slaskel
Du missförstår. Jag ogillar Adnilson starkt som person av samma anledningar som jag ogillar Nick och CSH. Jag gör ingen skillnad på dom. Sen tycker jag alla tre hör hemma i programmet så det blir lite action. Men det finns gott om människor här som vill deportera Adnilson och samtidigt suga av Nick eller CSH över exakt samma beteenden. Är helt övertygad om att många här i tråden som hyllar CSH hade hyllat Adnilson som en icke-PK alfahane ifall han hade varit blekare & hetat Adam Nilsson istället.
Samma beteenden? Då har du sett nåt annat program än jag.
Nick o CH - tävlingsinriktade, väljer starka partners för att maxa chansen i tävlingar, kämpar på sammanbitet, inget onödigt gnäll om ont här eller dålig sömn där, blir tjuriga när inte laget/partnern levererar men annars normalt samspel med andra.
Adnilson - tar inte beslut utifrån vad som är bäst tävlingsmässigt utan känslomässigt, väljer bort starka partners även om laget forlorar på det, gnäller på ont här och där, ska ha sin vilja fram i minsta sak annars tjurig, allt är hans, det är bara han som kan nåt, paranoid - tror folk går ihop för att plocka bort hans kudde (!).
Det är verkligen inte bara hudfärgen som skiljer.
Ödets ironi att tjejpakten såg till att Adnilson fick packa och åka. Hade Adnilson hållit löftet till agent Hamilton så hade Linn (Korta-tjocka) åkt i första örådet istället för Anna. Då hade det inte funnits nån tjejpakt. Karma Nilsson, karma!