2019-04-02, 10:17
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om han har skyddad address eller inte påverkar inte om det tolkas som uppmaning till hämnd när hon publiceras hans adress. Att hon har försökt få honom fälld men misslyckats talar inte till hennes fördel men det räcker förmodligen inte för att styrka brott.
Det tror inte jag heller, men det ser jävligt illa ut.
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Det är därför patriarkatet med hederskulturen ..( tror jag det kallas för ) skiter knäck i spiraler .. En blatte -kärring som smutskastar mig och .Får in mig på samma fulspel som vi alltid kört ..själva med dom andra Top --Down. En historik a la Afzelius Kungen s man. " Cave Man " Romanser.
Ena tycker SI och den andra tycker SÅ så åker överhögheten IN. I problem .. Killar med 8 siffror på kontot .Helt plötsligt.
Inget annat än kanske en fiffig deklaration i registret ..
Så har det aldrig varit förr.
Ord mot Ord -- om skeendet ...har lett till friande ..Nu leder det till fällande .Tjejerna ligger väl på partiet på kan man tänka. Rena krona och klave kastandet ... Är det nog tänkt. Hög fallhöjd med den höga svansföringen.Fint folk är plötsligt inte fint folk längre.
Det var slut med snacket om Alis hederskultur efter Örjan på Nationalscenen.
Mer civilisation fanns det inte när man skrapar på utan. Verkligheten kommer på Public Service som omväxling.
Hans Majestät fick ordna upp det på Akademin.
Eskil på kammaren åkte.
Det var ju aldrig tänkt att den sakliga opartiskheten skulle gå så långt att en " Översvenne " skulle in för h..e varf*n kom det ifrån ??? . Lika lite som Katolska Kyrkans svin skulle in.
Det är tom professorer som Massi Fritz ----trixar dit när dom försöker gå in i sin egen bostad
(FB) Professor dömd i hovrätten - ringa misshandel, hemfridsbrott
Hon är farlig.
Skall bli intressant se var detta slutar ..
Det kan nog bli en " Shitstorm " .där Massi Fritz förlorar men med massivt Politiskt stöd kan det bli svettigt även för Domstolarna.typ

" Hur f*n Dömer du din jä**l "
Vänsterprassel på Kräftskivor med 3 stänkare först verkar vara Historia ..
Grattis till dagens rörigaste inlägg.
Citera
2019-04-02, 10:29
Medlem
Soda--Pops avatar
Hoppas advokatsamfundet utesluter tanten, hon är ett troll bland jurister.
Citera
2019-04-02, 11:03
Medlem
Det drabbar ingen god människa i alla fall, det får man vara glad för.
Citera
2019-04-02, 11:05
Medlem
Gå till hitta.se, sök på Martin Timell. Första, och enda, träffen är rätt. Står både ålder, adress och lägenhetsnummer.

Ska vi anmäla hitta.se till disciplinnämnden också?
Citera
2019-04-02, 11:06
Medlem
MT och hans bror är ju prakt äckel båda två som flera skriver så vem bryr sig...
Citera
2019-04-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Jävlar vad svårt det var.

Vilken jävla chipstjockis som helst kan väl för fan leta upp en adress.

https://mrkoll.se/person/Carl-Martin...QpuhQbTAQmcYfr

Sitt ner i båten.

Jo men hon skall inte göra det i egenskap av sitt arbete.

Har inte läst artikeln men var det kanske; "bara så du vet Martin så utreder jag dig, var rädd".
Citera
2019-04-02, 11:47
Medlem
Insyn5s avatar
Verkar som om det var någon tanke bakom det hela trots allt och inte bara ett klantigt misstag? Varför förneka och ljuga till Aftonbladet annars? När dem sitter på en skärmdump som tydligt visar Timells adress?

Hon gör ju bara bort sig mer när hon ska hålla på att ljuga, inga bra meriter som fru advokat samlar på sig här.
Citera
2019-04-02, 12:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Så här går det när man släpper in asyl-luder i Sverige, de börjar attackera den hand som föder dem, tillbaks till stenåldern med den här spermahinken

Behöver verkligen den som är född i Växjö söka asyl i Sverige?

Någon som tagit upp hennes uppenbara lögn om att namnet inte syntes än?
Citera
2019-04-02, 12:21
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Vem som helst kan söka upp hans adress på Ratsit, what's the big deal?

Om NMR hamnar i rätten och deras advokat (som för diskussionens skull också sympatiserar med NMRs budskap) väljer att lägga ut ett foto med motståndarens hemadress skulle det (med rätta) ses som ett angrepp mot processen som sådan. Hon tangerar detta, vilket är både klumpigt och oprofessionellt. Det är troligtvis därför Advokatsamfundet bestämt sig för att ta henne lite lätt i örat. Förvänta dig inte större repressalier dock.

Däremot kan det vara lite intressant ur en GDPR-synpunkt med tanke på att det är ett bolag som äger och har lagt ut bilden. Det kan ju dock inte anses som ett systemfel, utan mer av en enskild händelse som förhoppningsvis inte upprepas.

MT är naturligtvis den stora vinnaren just i denna händelse.
Citera
2019-04-02, 12:32
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Verkar som om det var någon tanke bakom det hela trots allt och inte bara ett klantigt misstag? Varför förneka och ljuga till Aftonbladet annars? När dem sitter på en skärmdump som tydligt visar Timells adress?

Hon gör ju bara bort sig mer när hon ska hålla på att ljuga, inga bra meriter som fru advokat samlar på sig här.
Hon säger samma sak till Expressen:

Citat:
— Jag har haft en bild på min hand när jag suttit och arbetat med målet under dagen. På min bild som jag la ut på min story syntes inte någon synlig adress.
Jag skulle aldrig lägga ut tv-profilens eller någon annans adress, skulle aldrig komma på tanken. Bilden har förstås också tagits också bort.
https://www.expressen.se/noje/massi-...mells-adress-/
Citera
2019-04-02, 12:43
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Hon säger samma sak till Expressen:

https://www.expressen.se/noje/massi-...mells-adress-/

Hon är väldigt tydlig med att hon tagit bort bilden som alltså enligt henne själv inte visar Timells adress och där med inte ska vara ett övertramp. Varför ta bort den då?

Är det verkligen en advokat vi talar om?
Citera
2019-04-02, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Hon är väldigt tydlig med att hon tagit bort bilden som alltså enligt henne själv inte visar Timells adress och där med inte ska vara ett övertramp. Varför ta bort den då?

Är det verkligen en advokat vi talar om?
Märkligt att en advokat av alla bryter mot ljugandets grundregel: "Ljug aldrig om sådant som går att kontrollera".

Har hon blivit bannad från Instagram än? Detta är ju ett klart brott mot deras regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in