Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Med Steele dossier beslagen med lögn och efter Muellers frikännande av Trump för russian collusion så gör det de fyra FISA avlyssningarna olagliga i den bemärkelsen att det fanns inte tillräckliga misstankar för att avlyssna, det var partipolitiskt krypskytte och man använde sig av statliga myndigheter för det och det tycker jag är väldigt tydligt nu. Sannolikt har man brutit hur många federala lagar som helst här och bevisen är ju i form av signaturer på FISA dokumenten.
Utslaget av Muelles utredning har ingenting med FISA-avlyssningarnas legalitet. Legaliteten skall prövas i domstolen
inför domstolsbeslutet av den ansökans om lämnas in,
inte efteråt med "facit i hand".
Brottet som begåtts av domstolen är att man inte undersökte om informationen i ansökningarna gav laglig rätt att utfärda domstolsordern, misstänktvis medvetet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Sen så är det misstänkt tyst runt Huber och hans 450 utredare.
Eftersom rättsväsendet är korrupt och dessutom läcker som ett såll, valde man en lösning där utredare och åklagare handplockades och placerades i Utah – långt ifrån korruptionens centrum i Washington DC – ledda av John Huber. Att vi inte hör någonting från Hubers utredningar är inget annat än ett gott tecken.
Vi misstänker att resultatet av Hubers utredningar syns som den enorma mängd förslutna brottsmål som för närvarande existerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Det här måste ju vara världshistoriens mest hämndlystna person

Även om Trump är känd för att inte glömma bort när någon på något sätt har orsakat honom skada och att han oftast får sin hämnd på ett eller annat vis (oftast genom att utmanövrera dom affärsmässigt alternativt i domstol) så känns inte detta som Trumps individuella vendetta, utan amerikanska patrioters. Trump är bara en bricka i spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Hade jag varit Trump och suttit på all denna ammunition så hade jag satt fem smarta killar i ett rum och bett dom dra upp en roadmap till valet 2020 för maximal effekt så vi torde få se ny information mellan nu och en månad innan valet med det mest explosiva månaderna innan valet.
Trump har så mycket mer än fem smarta killar. Utöver sin presidentkampanj som troligtvis innehåller mycket mer än "fem smarta killar" stöds han av individerna bakom revolutionen, som jag har argumenterat är patrioter inom den amerikanska försvarsmakten.