Ett klassiskt "humoristiskt" stycke som går i bakgrunden jag inte vet namnet på (ett stycke som de flesta hört någon gång i livet). Tror att det kan vara cirkusmusik. Någon som vet?
Ett klassiskt "humoristiskt" stycke som går i bakgrunden jag inte vet namnet på (ett stycke som de flesta hört någon gång i livet). Tror att det kan vara cirkusmusik. Någon som vet?
Jag letar efter en rap låt. Det enda jag kommer ihåg är "Im a muslim so they treat me like a beast. Why did they remaiin even after Hussein. It aint for the help its for the oil to obtain." Har så klart försökt googla!
Jag letar efter en rap låt. Det enda jag kommer ihåg är "Im a muslim so they treat me like a beast. Why did they remaiin even after Hussein. It aint for the help its for the oil to obtain." Har så klart försökt googla!
Letar efter ett danskt band som gjort en låt som heter "telefonen". Det var mer prat än sång i låten och handlade om en pappa och en dotter och deras relation som pappan ville reparera. Den spelades på Skånepartiet malmös närradio igår. Någon som vet vilken låt jag menar och vad bandet heter?
Vad är det artist/låt när det är 2 killar, som hoppar och skuttar i en öde stad och håller på och dansa och sjunga, i knäpp stil. Och knäppa kläder.
Kanske från 90-talet..?
Har hört att många, väldigt många, har sagt det är den bögigaste musikvideon, ever :-p
Då när jag för många år sedan visste vad detta var för låt.
Försökt söka på just det, och gått igenom flera dussin dussintals sidor för hitta den, och letat upp de 100 tals olika musik folk menar, men hittar ingenting om denna låt jag inte ens kan komma på en endaste text-rad om...
Även att jag kan SE videon framför mig nu, men utan ljud :-/