• 7
  • 8
2019-03-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaraV
Det känns som du förskönar sanningen lite här

Vad snackar du om? Har inte varit med om detta själv? Kvinnor äger dejtingvärlden. Kvinnor äger relationer till 100% Kvinnor bestämmer vem som ska få befrukta de, förlåt för det uttrycker men det är precis vad det handlar om. Kvinnor vet inte om vilket makt de har över män och ändå, lik jävla förbannat, ska de ha mer. De kräver höga positioner inom företag helt utan merit med hjälp av könskvotering ifrån Vänstern.

Den som kontrollerar sex äger egentligen världen med tanke på hur vi är som individer. Män tänker på sex hela tiden. det är sex som driver oss män. Det är tanken att kunna befrukta en kvinna som driver oss till att utvecklas och tjäna pengar osv. Det är mäns skyldighet till jorden att försöka sätta på så många som möjligt innan han dör. Detta ser vi i djurvärlden och vi är PRECIS likadana. Personen som ej håller med vet inte vad hen snackar om för det är så vi män är
Citera
2019-03-31, 11:00
Medlem
Intelligenss avatar
Att folk på krogen är idioter är ingen nyhet. Jag går sällan ut alls numera och gör jag det är det bara på den lilla lokala puben med mina polare. Har mer eller mindre helt slutat att åka in till de närliggande städerna för att gå på krog på grund av att jag tröttnat på idioter.

Var för några år sedan på en nattklubb och hade precis beställt en öl i baren. Gick sedan ut på uteserveringen fär att röka en cigg och när jag sedan går in igen möttes jag i dörren av en dryg full tjej som utan ett ord slår mitt ölglas rakt ur näven på mig så att det blir öl och krossat glas över hela golvet (sedan gick hon till sitt kompisgäng). Jag hade aldrig sett den tjejen förrut. Hon blev inte ens utkastad trots att två vakter såg stod nära och såg exakt vad som hände. Den ena vakten sa till mig att de ville undvika bråk och att om de hade kastat ut henne skulle hon bara börjat skrika att de tafsade eller slog henne varpå henne polare hade bråkat ännu mer.

Har varit med om kvinnor som har gått fram till främmande killar och hällt glas över dem (både vatten och drinkar) eller ställt till scener utan att de killarna har gjort dem något (kan ha räckt att killen har tittat snabbt på dem eller inte har tittat på dem, inte har bjudit på en drink/cigg eller bara enligt dem ser töntig ut).

Dock så brukar många snubbar bete sig lika illa, fast de är vakterna mer benägna att omhänderta eller kasta ut. Men jag har då aldrig varit med om att kvinna blivit utkastad från någon krog eller klubb för att hon har tafsat på ofrivilliga killar (har däremot varit med om många killar som med all rätt har blivit utkastade när de har tafsat) oavsett hur jobbigt killarna har tyckt det har varit att bli utsatta för sexuella trakasserier.
Citera
2019-03-31, 11:03
Medlem
Intelligenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigganigga
Du måste väl ändå förstå att kvinnor och män har fundamentalt olika upplevelser på krogen? En man skulle aldrig kunna dra samma kort mot en kvinna. En man skulle ALDRIG bli bjuden på drinkar (av kvinnor).

Jodå det händer.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in