2019-03-28, 20:13
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Läser man vad frun skriver på sin blogg om att det var komplikationer med graviditeten var det ju helt naturligt att Vigge stannade hemma och även helt rimligt att man inte ville vara mera öppna än att hänvisa till personliga skäl.

Frågan är snarare om det överhuvudtaget låg något i Fotbollskanalens uppgifter om att VNL inte ville vara med p g a att han var osams med Janne och att han var grinig över att Guidetti var petad.
Citera
2019-03-28, 20:24
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Läs hennes senaste blogginlägg så ska du och ni andra tjommar här nog se att han inte stanna hemma i onödan eller för att han är "whipped" av sin fru.

Barnet var i fara p.g.a komplikationer
Planerat kejsarsnitt, kanske? Därav JA:s kryptiska piruetter om "personliga skäl".
Citera
2019-03-28, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Planerat kejsarsnitt, kanske? Därav JA:s kryptiska piruetter om "personliga skäl".
Hon säger vad som hände i bloggen.

"hade fått höra att bebisen inte växte som han skulle och att huvudet var det enda organ som fortfarande växte, att all energi från min livmoder enbart gick till hans hjärna."
Citera
2019-03-29, 00:05
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag börjar störa mig innerligt på tröga fotbollsproffs som inte har någon som helst förståelse bortom sina egna liv. Du kan inte vara prinsessan på ärten och böla ut över negativ uppmärksamhet; inte heller kan du vara så blåst att du talar ut till den mediekanal som du nyss sågat.

Igår slog Simon Thern alla former av rekord i farlig oallmänbildning. Idag VNL. Tidigare Foppa. Mer Ekdal åt folket.

Känslan är väl att det gnisslar rejält när kuggarna uppe i hjärnkontoret ska börja varva igång på samtliga i Cetinkaya-ligan (Guidetti, VNL, Olsen och Forsberg).

Idén om att koppla sociala medier till bank-ID är skrämmande aningslös och korkad. Kina och Nordkorea borde vara intresserade av Therns tjänster som övervakningskonsult...

För övrigt tycker jag att det är en ganska olustig utveckling där förbundet tycks vara ute och leta efter folk att anmäla som uttrycker sig hotfullt på sociala medier. Det är ju svårt här att se och sätta gränser, i en del fall tror jag säkert att det är befogat men i andra fall undrar man verkligen. Jimmy Durmaz vittnade väl i en rättegång mot nån sjuttonåring som hade skrivit på hans Instagram-konto. Att han inte skäms?
Senast redigerad av snillet_1 2019-03-29 kl. 00:09.
Citera
2019-03-29, 00:10
Medlem
Steff83s avatar
Det var helt okej att VNL avstod samlingen. Självklart. Om det är så som det verkar. Det var ju aldrig det som var problemet egentligen från början, utan att det är kommunikationen, och hur media har förmedlat det hela. En uppenbar felaktig källa, medvetet eller ej..gör att resten hakar på. Och ingen vet vad man ska tro.

Samma med Emil Forsberg också.
Citera
2019-03-30, 16:23
Medlem
gato12s avatar
VNL spelar inte idag för United, pappaledig
Citera
2019-03-30, 16:52
Medlem
Ovcharkas avatar
Varit ledig två veckor nu ju. Sitter han fast så hårt i Majas grepp?
Citera
2019-03-30, 16:58
Medlem
Flockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
VNL spelar inte idag för United, pappaledig

Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Varit ledig två veckor nu ju. Sitter han fast så hårt i Majas grepp?

Enligt Fotbollskanalens toppsäkra källor är han fortfarande grinig över John Guidetti-gate och valde att bojkotta även United av principsak
Citera
2019-03-30, 17:06
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flocke
Enligt Fotbollskanalens toppsäkra källor är han fortfarande grinig över John Guidetti-gate och valde att bojkotta även United av principsak

Svagt av United att inte värva Guidetti och Maja. Kan förstå frustrationen.
Citera
2019-03-30, 17:29
Medlem
Eventuellt komplikationer med barnet?
Citera
2019-03-30, 18:21
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Eventuellt komplikationer med barnet?
Vad jag har hört så blev barnet för tidigt fött på grund av att det slutade växa i magen så de behövde en förlossning tidigare. I övrigt så ska det inte vara några problem med bebisen, paret har setts vara ut i Manchester med bebisen.

Jag antar dock att det har varit en väldigt stressad tid för honom så några extra dagar ledigt gör bara honom gott. Speciellt med alla dödshot som han och familjen fått av svenska fans också på grund av att han missade landslagssamlingen.
Citera
2019-03-31, 08:49
Medlem
von_Ss avatar
Har Lindelöf verkligen fått dödshot? Jag hittar ingen källa till det någonstans på Internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in