Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Nänä. Stopp och belägg! Det där vet du ingenting om, såvida du inte själv har jobbat med utredningen.
Du sätter upp ett scenario men det får uppenbarligen inte alla här göra, utan att få tunnor med skit och dumförklaras.
Men stopp och belägg! Det vet jag visst. Jag läser ju i tråden att STATISTIK visar på mer korrekt fakta än teknisk bevisning.
Så jag kör väl samma?
Nu har du gnällt över att jag inte bryr mig om gärningsförlopp, att jag borde vara mer öppen för alternativa spekulationer. När jag väl spekulerar så duger det inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Polisen vet säkert hur det gick till, men det är ju belagt med sekretess. Vi vet inte vad teknikerna såg. Av hänsyn till de anhöriga, som polisen sa,, så är det alltså hemligt och vi lär få spekulera in till dödsdagar. Vad det är för saker de tar sån hänsyn till och varför, det vet jag inte.
Jag tror att man vill mörklägga vissa delar så det inte syns att hon varit mer drivande och dödat barnen.
Glöm inte att det är en enda förövare som dödat bägge två. Det vet vi via tråden, dock inte Fup eller pressträff.
Det är Hanna, sanna mina ord. Vilken bedrövlig mor - ett kontrollfreak?