Citat:
Ursprungligen postat av
Pressombudsmannen
Vem tror du Q är?
Jag hoppas verkligen du har fel. Opinionsbildare låter extremt tråkigt. Jag vill verkligen att Washington ska rensas ut, och det är ju precis det som Trump själv har sagt att han ska göra.
Jag tror;
Q;
Q är en grupp, 3-4 killar tar turns att skriva och dom driver olika narrativ. Ta till exempel Ray Chandler som kom out of the blue nyligen, bloddrickande kabalen, och nu är det valkampanj igen.
Q är en oponionsbildare för R eller Trump, vet inte vem som initierat dom.
Q har en kontakt i vita huset men längre ut, absolut inte i den inre cirkeln.
Anledningen att Q får fel lite mellan varven är att han gissar precis som oss andra.
Han har däremot en kille i WH som kan ta lite bilder i rätt rum osv. och sen blir det kvalificerade killgissningar.
Q driver ingen nedmontering av "deep state"
Trump driver ju själv nedmonteringen av "deep state" men inte riktigt som Q vill få det till. Dock så är Trump (tror jag) ett tecken i tiden precis som att "populistiska" partier (alla som går emot rådande maktstruktur...) i EU är på stark frammarsch och vi kommer få Kd,M,SD regeringen (ja, i den ordningen) 2022. Sittande politikerkår har blivit för allenarådande och befolkningar har pushat tillbaka i ett par år nu genom att välja de som presenterar sig som bättre alternativ.
Trump har sett sin chans att göra ett avtryck i historien och han tog den.
Trump;
Jag tror eftermälet får utvisa vad han är för mig, det är så extremt mycket desinformation och jag kan inte riktigt sålla i vad som är sant eller inte. Ta bara Mueller utredningen, han är antingen oskyldig eller så satte han press (genom Huber?) på Mueller et.al. så dom droppade allt inkriminerande, vi vet helt enkelt inte. Jag kan ju gissa att det mest sanna i hela Steelerapporten förmodligen var videon med Trump och en kissande prostituerad på ett hotellrum i ryssland...
NSA;
Vad jag vet så har inte Trump rensat ut i NSA men snake får väl rätta mig om jag har fel.
Jag tycker också det verkar som det dyker upp lite phonerecords och annat mellan varven som jag funderat på var dom kommer ifrån. Att föredetta top-brass inom CIA och FBI och DOJ hatar Trump och gjorde allt för att motarbeta honom vet vi nu, eller det har dom skrivit själva och ofta på twitter

Vad jag vet, och Snake kommer vara snabbare än en kopparorm här, så har väl inte NSA kritiserat Trump alls?
Kan mycket väl vara så att NSA bestämt sig för att stötta Trump, det vet vi inte heller, men jag gissar att om hela intelligenscommunityt gått emot honom enhälligt så hade han inte blivit långvarig så dom har iallafall inte gått ihop med FBI och CIA.
Vi vet ju dessutom att Snowden bara outade NSA så det kan ju vara en maktkamp mellan letter agencies till exempel?
Frågar du mig så tycker jag det är rätt intressant tidsfördriv, bara det att Q inte är spindeln i nätet