2019-03-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Sjuk uthängning i efterlyst. Vad händer?

Fega kräk ska hängas ut.
Citera
2019-03-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Man hans ex som sprang o knulla med hans polare fick ensam vårdnad?

Du får fråga honom, inte i min bekantskapskrets längre.
Citera
2019-03-29, 00:38
Medlem
Citat:

Dags att dra på dängan med Lasse Berghagen, "Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna och fråga kgb å dfg får vi lov?"
Dags att droppa bort offerkoftan nu djurgårn. Att förlora en fight var inte hela världen förr i tiden, stryk fick man och stryk gav man. WM-KGB i Trollhättan kommer ändå alltid bli ihågkommet till de mest ojämna nr i modern ligist kultur, WM - 120 - 20 - KGB. Inte ett enda klagomål på någon av oss som medverka
Nu snackas det om att det var 2 fler vid ett box.
Och tillråga på allt, man säger att attacken på macken i Nyköping skall ha varit sjuka övertramp, i början förnekades även att det inte var några ligister på bussen utan att det enbart var hockey supportrar, kvinnor mfl folk, men absolut inga ligister..

Håller med Oldisch, bra att dom hängs ut..
Och hade sagt samma sak om det varit det motsatta..
Citera
2019-03-29, 00:44
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Vilket avsnitt?
Citera
2019-03-29, 01:26
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Ta tag i ditt narkotikamissbruk istället för att lägga dig i sånt du inte begriper.

Årets sämsta comeback, ville inte besvara med du är för mycket. Jag ställde en fråga, fick svar på den. Du kommer in med samma tugg som alltid sen ber du mig inte lägga mig i sånt jag inte begriper? Du förstår själv hur dum du framstår som? Uppenbart vet du inget om scenen, du sprider mer dynga än en bonde. Tråden är inte vad den har varit men måste du smutsa ner den mer? (Du kan svara i pm könsnylle)
Citera
2019-03-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabySailor
Årets sämsta comeback, ville inte besvara med du är för mycket. Jag ställde en fråga, fick svar på den. Du kommer in med samma tugg som alltid sen ber du mig inte lägga mig i sånt jag inte begriper? Du förstår själv hur dum du framstår som? Uppenbart vet du inget om scenen, du sprider mer dynga än en bonde. Tråden är inte vad den har varit men måste du smutsa ner den mer? (Du kan svara i pm könsnylle)

Värdelöst inlägg. Du vet inget om scenen, mer än hur man knarkar. Påtänd när du skrev? Sök hjälp!
Citera
2019-03-29, 10:30
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Fega kräk ska hängas ut.

Alltså, vill man spela läcker och visa sig på styva linan genom att glida rakt in i motståndarsupportrarnas samling med halsduk på kan man väl vänta sig liknande reaktion?

Känner ingen sympati alls med de som fick stryk där.
Citera
2019-03-29, 10:46
Medlem
Citat:
Alltså, vill man spela läcker och visa sig på styva linan genom att glida rakt in i motståndarsupportrarnas samling med halsduk på kan man väl vänta sig liknande reaktion?

Ta detta mess hur du vill. Men har du många år inom scenen är min fråga?
För jag har personligen räddat personer inom dfg som gått liknande vägar som dessa personer som blir påhoppade av dessa luffare i reportaget.
Har även stått utanför dfg's samlingar ensam, aldrig har någon som betytt något inom dfg försökt något gentemot mig. Och dom som gjort (snorungar och nybörjare) har alltid blivit tillrättavisade av sina egna.
Så vill man ha en nedtrappning så att det inte händer något liknande som för 5 år sedan i Helsingborg kanske det är dags att sluta gå på "vanliga supportrar". Oavsett vilka vägar dom tar!
Citera
2019-03-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Ta detta mess hur du vill. Men har du många år inom scenen är min fråga?
För jag har personligen räddat personer inom dfg som gått liknande vägar som dessa personer som blir påhoppade av dessa luffare i reportaget.
Har även stått utanför dfg's samlingar ensam, aldrig har någon som betytt något inom dfg försökt något gentemot mig. Och dom som gjort (snorungar och nybörjare) har alltid blivit tillrättavisade av sina egna.
Så vill man ha en nedtrappning så att det inte händer något liknande som för 5 år sedan i Helsingborg kanske det är dags att sluta gå på "vanliga supportrar". Oavsett vilka vägar dom tar!

Bra inställning och inlägg! Även bajen har många hederliga grabbar fast mycket skit hänt senaste åren
Citera
2019-03-29, 13:18
Medlem
Citat:

Är det åt detta hållet ”scenen” är på väg nu? Under matchdag i anslutning till arenan ska man inte få kunna ha en halsduk?

Jag skiter fullständigt i om folk får på huvudet om man hetsar mm. Men att oskyldigt gå förbi ska ALDRIG sluta i att smaka gata.

Hade jag haft någon anknytning till DFG (om dessa snubbar ens har det) hade jag skämts och hoppas att DFG tar tag i problemet internt.

Lät jävligt annorlunda efter vad som hände i Helsingborg. Men dessa har väl redan förträngt det?
Citera
2019-03-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
WM-KGB i Trollhättan kommer ändå alltid bli ihågkommet till de mest ojämna nr i modern ligist kultur, WM - 120 - 20 - KGB. Inte ett enda klagomål på någon av oss som medverka

Jag vill inte ta ifrån någon dennes medverkan, men det var väl nästan dubbelt så många?

Citat:
37 stolta krigare var vad KGB mönstrade denna dag

- https://www.instagram.com/p/BM3Jg0tj1k9/

Fortfarande ett rejält underläge och du har helt rätt i sak.
Citera
2019-03-29, 21:03
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Är det åt detta hållet ”scenen” är på väg nu? Under matchdag i anslutning till arenan ska man inte få kunna ha en halsduk?

Nej det e helt lugnt att gå i sin halsduk runt arenan, i princip 100% av de som bär halsduk på ett derby har noll problem runt arenan. Om du däremot ska flaxa runt och hetsa så kommer inte din halsduk att skydda dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in