Citat:
Ursprungligen postat av
Baphometboy
Jag dömer honom eftersom han mördat en vanlig fyrabarnsfar - ej huligan - och slagit ett glas i huvudet på en kvinna.
Detta är horungen dömd för. Troligen har han begått ett stort antal lika vidriga och fega brott och kommit undan.
Lilla Olympia får väl googla pappa när hon blivit så stor.
https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2014/04/02/niclas-wallentinsson-haktad/amp/
Som sagt blir det lätt att det blir tjafs och off topic när man ska bemöta rena lögner ifrån skribenter här på flashback.
Men han slog väl aldrig glaset i kvinnans huvud (ordningsvakter, i grund och botten misslyckade poliser!) Rätt eller fel? För det jag får fram är
olaga hot, inte ens försök till misshandel dömdes han till. Rätt?
Han dömdes till vållande till annans död på "myggan" Rätt? Dvs inte
mord. Rätt eller fel?
Tjuvsmäll nämnde du tidigare, det som verkar varit munhuggningar när man läser det du länkar till, njaaaa du Baphometboy. Trovärdigheten i dina inlägg faller när du printar ut saker som
ingen tidigare nämnt i så väl bloggar samt domslut. Jag förstår att du vill få det att låta som att han är en kvinnoboxare. Är han verkligen det?
Tragisk händelse givetvis..
Men vart någonstans kan du hävda att detta var slutet för den "eviga vänskapen" emellan fck - hgb? Ingenstans, Rätt?