2019-03-29, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Fredens religion mmm, jo jag tackar.
Samma månad som den här vita galningen mejjade ner en massa muslimer i Nya Zeeland så begicks det ca 100 andra terrordåd världen över av icke vita människor, vilket dåd rapporterades det om och hur mycket läste vi om alla andra dåd?
Ska inte Löfven köra presskonferens vid alla terrordåd, eller, tror dom kanske inte på alla människors lika värde?
Varför bankar inte smutstidningarna Aftonbladet Expressen mm på stora trumman gällande alla andra hemska terrordåd, märkligt.

Det är en sjukt land och värld vi lever i.

Lugn nu, det ingen dom är emot vita, tvärtom det är bara så att vita bryr sig bara om när saker sker hos vita.

När media skrev om terrordåden i Paris, skedde 100 tals dåd i icke-vita länder, vilka tror du media skrev om?

Det är så skevt när vita tror att de är utsatta när det är just vita som är i alla maktpositioner runt om i världen.

Sluta leka offer
Citera
2019-03-29, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Du vill säkert att jag ska leda dig till Gud och allt det där men för det första kan jag inte det (bara Gud själv kan göra det, men ett råd är att läsa evangelierna i Bibeln om du inte gjort det), och för det andra handlar tråden inte om evangelisering utan om ifall stening/dödsstraff är islams rätta ansikte eller ej.

Du har onekligen en grav form av fanatism, sekt beteende helt enkelt.
Citera
2019-03-29, 04:34
Avslutad
Förstår inte den svenska logiken, man är alltså emot fred om man vill stena folk som bryter mot lagen? Okeejj...
Citera
2019-03-29, 04:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peachfuzz
Intressant resonemang. Vi snackar om islam där det är okej att knulla småbarn om man gifter sig med dem samt deras skeva syn på homosexualitet.

Du drar till med att pride är pedofilfestivaler. Okej? Har du någon som helst källa på när dessa pride-rörelser förespråkar och för den delen kräver att pedofili ska vara okej?

Inb4 jag blir kallad pride-bög eller whatever av flashbacks intelligens-elit så kan jag ju informera att jag är en man som älskar fitta. Jag avskyr allt som har med non binary gender fluid bullshit och "du ska kalla mig en kvinna fast jag föddes som man"-skitsnack att göra.

Finner det dock oerhört korkat att jämföra islam och dess eftertblivna syn på sex med massa bögar som springer runt med dildos på pridefestivaler...

Bort med skygglapparna och börja läsa lite annat än mainstreammedia så kommer du komma underfund med ett och annat, frågan är om du törs eller orkar lägga ner tid på att bilda dig.
Jag är ingen islamkramare men att stena ihjäl folk ger jag inte mycket för, ett snabbt och effektivt dödsstraff är en väldigt svår fråga men jsg har många många gr suttit och önskat livet ur otäcka människor som begått bestialiska brott, pedofiler osv...

Det lutar starkt åt att jag vill ha dödsstraff faktiskt, även här i Sverige medels giftinjektion, det finns brott som är så avskyvärda och hemska att man som gärningsman helt och hållet förbrukat sin rätt att leva.
Vid närmare eftertanke så är metoden inte så viktig bara den är snabb och effektiv och absolut inte offentlig.

Ang just stening så har jag faktiskt för rätt många år sedan nu sett ( vilket jag fan ångrar) stening av några kvinnor ( Inte irl såklart ), som jag kommer ihåg det så grävde dom ner till midjan draperade i vita lakan, sen var det ett gäng vildar som drog igång fredagsnöjet, för varje sten som träffade blev lakanen rödare och rödare, sen gapade dom och skrek kastade en jävla massa sten tills kvinnorna var döda.

Jämförde jag Islam med bögar?

Citera
2019-03-29, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
Lugn nu, det ingen dom är emot vita, tvärtom det är bara så att vita bryr sig bara om när saker sker hos vita.

När media skrev om terrordåden i Paris, skedde 100 tals dåd i icke-vita länder, vilka tror du media skrev om?

Det är så skevt när vita tror att de är utsatta när det är just vita som är i alla maktpositioner runt om i världen.

Sluta leka offer

Jag är lugn, lugn som en filbunke och leker ingenting, att man bryr sig mer om sin egen ras är inget konstigt eller fult det är sunt.
Likväl så tror jag inte på allas lika värde, som man "bör" göra, hellre att tusen barn dör i Egypten,Kina,Burma,Sri lanka... ... .... ... .... ... än att min vän,mamma,bror,pappa,syster stryker med.
Jag väljer min vän före din, min arbetskollega före din,tjejen i kassan på Ica som jag känner igen framför tjejen som jobbar på din Ica.........

//
Citera
2019-03-29, 07:56
Medlem
stom72s avatar
Ska alla världens homosexuella bussas till Brunei för att stenas?
Citera
2019-03-29, 08:14
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ecce Homo
Vad har det med vad jag tror att göra?
Citera
2019-03-29, 08:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Att stå emot frestelsen att idiotförklara dig är min Jihad just nu.
Tja, då har väl din Jihad min respekt och välsignelse då jag inte anser mig vara en idiot...
Citat:
Jihad är kampen för det Goda.

Att arbeta och bidraga till samhället är Jihad.
Att ta hand om sig själv och sin familj är Jihad.
Att vara ödmjuk och förstående är Jihad.

Om någon ämnar skada dig så är Självförsvar givetvis också Jihad!
Även detta är självfallet bra - men menar du att detta är den dominerande tolkningen av Jihad och att det där med blodbad enbart är nåt som en sjuk minoritet muslimer tror på..?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2019-03-29 kl. 08:39.
Citera
2019-03-29, 08:21
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Hycklare? Tror du att alla spelar och är lika osäkra på sig själva som du?

Är inte här för att visa min förträfflighet.. påstår allt som oftast att jag är en idiot.

Jag är här för att diskutera. Kasta sten i glashus. Spela djävulens advokat. Argumentera fritt.
Skäms aldrig. Söker inte annat än att underhålla min utveckling.

Vad vill du skåla för? Att du lyckats bli anställd?
Eller kanske för att din kyrka vann i hockey?

Du är en idiot, ja det stämmer.
Utvecklingen verkar ha stannat av lite?
Anställd? Haha, det var några år sedan man var det.

Bättre att de vinner än förlorar, sen bryr jag mig inte så mycket.
Citera
2019-03-29, 08:24
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Du vill säkert att jag ska leda dig till Gud och allt det där men för det första kan jag inte det (bara Gud själv kan göra det, men ett råd är att läsa evangelierna i Bibeln om du inte gjort det), och för det andra handlar tråden inte om evangelisering utan om ifall stening/dödsstraff är islams rätta ansikte eller ej.
Är du lika influerad av kristendomen som islam..? Anser du dig vara muslim eller kristen eller ingetdera...?
Citera
2019-03-29, 08:27
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är du lika influerad av kristendomen som islam..? Anser du dig vara muslim eller kristen eller ingetdera...?
Jag anser mig vara kristen, dvs kallad av Kristus.

Influerad..? Gud verkar, helt enkelt.
Citera
2019-03-29, 08:31
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Jag anser mig vara kristen, dvs kallad av Kristus.

Influerad..? Gud verkar, helt enkelt.
Fast om du läser Bibeln så blir du väl på nåt sätt influerad av orden och tankarna där...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in