2019-03-28, 12:13
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabian27
Nån som vet vilken stad Arvid är från? Jobbade med en kille för något år sedan som är sjukt lik denna killen o som pratade om att han sökt PH i flera år men inte kommit med.
Han har "Masthugget 413" intatuerat på bröstet, en ort i Göteborg, så en vild gissning men antar att han är därifrån.
Citera
2019-03-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorv
Okej, några år 😂 var lite trött i morse. Men jo, hon var i final i 2017 mot Johanna och kom tvåa.

https://www.na.se/artikel/orebro/efter-kuppen-orebroaren-alexandra-nord-till-final-i-bachelor
Men just det hon som spelade fotboll, kopplade knappt att det var samma tjej men ändå kände jag igen henne. Ja så jag hade också fel
Citera
2019-03-28, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har tittat på rätt många säsonger på Paradise Hotel och har skönjat ett extremt "maktskifte" mellan könen. De första säsongerna var fulla med fuckboys som tjejerna blev kära i och gjorde allt för men de tre sista har det varit precis tvärtom. Tjejer som inte vill blanda i känslor som killarna totalt kärar ner sig i och sitter och grinar över medan tjejerna är iskalla och går från kille till kille. Kommer ihåg den där grinollen, Christopher Daubny som kärade ner sig totalt och satt och grinade i varje avsnitt bl.a.
Jag menar inte att killar inte ska visa känslor eller dylikt men det har gått till överdrift.

Har också lagt märke till detta. Pinsamt men samtidigt underhållande.
Citera
2019-03-28, 14:03
Medlem
Hafizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym16
Nej Paradise hotel kan inte bli bra. För produktionen skiftar fokus från katolska kyrkans lära om himmelriket till en jordisk plats där människor pratar förmodligen om allt annat än just vägen till himmelriket. Himmelriket är en plats, som katolska kyrkan lär, dit man kan komma efter döden. Ifall man kommer in, är man där i evighet och det är det bästa stället för döda människor (som är själar efter döden). Helvetet och skärselden är 2 andra destinationer för döda människor som innebär lidande. Helvetet innebär lidande i evig tid medan skärselden en viss period innan man får komma till himmelriket. Det är genom synder och dödssynder som man får straff efter döden av Gud/Jesus Kristus/Heliga anden.

Amen.
Citera
2019-03-28, 17:58
Medlem
Kvasar666s avatar
Vilken dynga
Citera
2019-03-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bella går fortfarande fram som den värsta fuckboy i kvinnlig skepnad och krossar hjärtan medan pojkarna sitter och bölar. Att sitta och hångla med Arvid och säga att Jesper är en douche när
han sitter på stolen bredvid är höjden av svineri måste jag säga.

Varför skaffar tjejer sådana vidriga ögonfransförlängningar?! Ser fan inte klokt ut ju. Som att
de har en sopkvast hängandes på varje öga. Måste vara tungt att blinka. Idas och Alexandras
fransar speciellt.

I studio paradise så säger dem att han inte alls satt där då och att det är ihopklippt när dem svänger kameran mot Jesper.
Citera
2019-03-28, 19:50
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Ida är lite lik Jocelyn Wildenstein.

https://images.app.goo.gl/bE5JUjpTjyLGk8Va7
Citera
2019-03-28, 20:47
Medlem
Snackat lite med Ludde, skön snubbe faktiskt. Jag sitter även på endel inside info
Citera
2019-03-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Ida är lite lik Jocelyn Wildenstein.

https://images.app.goo.gl/bE5JUjpTjyLGk8Va7

Haha, taskigt men lite sant!
Citera
2019-03-28, 21:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minilivs
Snackat lite med Ludde, skön snubbe faktiskt. Jag sitter även på endel inside info

Mange Ludde? Pappa polis? 207cm vid mönstringen? 76;a? Försökt få kontakt med han via Facebook. Jag gick både lekis och grundskola med grabben. Han ignorerar mig totalt när jag söker kontakt.
Citera
2019-03-29, 00:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alliaria
I studio paradise så säger dem att han inte alls satt där då och att det är ihopklippt när dem svänger kameran mot Jesper.

Det var ju för väl det åtminstone.. men i klippet där de råhånglar sitter han iallafall definitivt bredvid och självplågar sig med dubbla cigg i käften och tår på kind.
Citera
2019-03-29, 14:45
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Mange Ludde? Pappa polis? 207cm vid mönstringen? 76;a? Försökt få kontakt med han via Facebook. Jag gick både lekis och grundskola med grabben. Han ignorerar mig totalt när jag söker kontakt.
Varför söker du kontakt med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in