2019-03-28, 02:54
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sanslöst vad de kedjeröker, Jesper slog väl nästan rekord nu när han var nedkörd, två cigg i käften och bolmade som en skorsten. Verkar vara någon motsvarighet till att supa ner sig när man är nere kanske...

Tänkte på det med.Alla röker i princip som galningar.....fattar det inte...kanske en grej när dom är där.
För mig som icke-rökare så kan jag inte börja tvångsröka mitt i allt.Men vi är väl alla olika i quess.
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-03-28 kl. 03:13.
Citera
2019-03-28, 04:05
Medlem
Inte sett om någon annan skrivit det men han aktivit pekar etc på märket på hans klädesmärke han säljer; alltså gör reklam.
Har för mig att reklam för klädesmärken är regelbrott på PH.
Tex när alla går ut ifrån pandoras ask så går han sist ut och pekar på hans plagg samt blinkar.
Citera
2019-03-28, 04:19
Medlem
Lill-Jeppe verkar ju ändå hyfsat normal ändå jämfört med de andra inne i huset. Skulle nog säga att han och Marcus är de vettigaste av de som är inne nu.

Arvid är väldigt enerverande. Känns som att han konstant är påtänd. Kan inte sitta still och är allmänt nervös och stissig. Speciellt rolig är han inte heller.

Bara jag som ser tydliga narkomandrag hos Arvid?
Senast redigerad av Adde1234 2019-03-28 kl. 04:38.
Citera
2019-03-28, 04:38
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Lill-Jeppe verkar ju ändå hyfsat normal ändå jämfört med de andra inne i huset. Skulle nog säga att han och Marcus är vettigaste av de som är inne nu.

Arvid är väldigt enerverande. Känns som att han konstant är påtänd. Kan inte sitta still och är allmänt nervös och stissig. Speciellt rolig är han inte heller.

Läste på hans insta för ett tag sen att han tog en paus från den pga av ångest,om jag inte missminner mig.Så det kanske är det.
Citera
2019-03-28, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Läste på hans insta för ett tag sen att han tog en paus från den pga av ångest,om jag inte missminner mig.Så det kanske är det.

En paus från vad?
Citera
2019-03-28, 04:50
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
En paus från vad?

Från hans insta.
Citera
2019-03-28, 05:23
Medlem
ÄNTLIGEN kom Ludde tillbaka, nu kommer det hända saker i huset. Det jag hoppas på är att han belägrar Erika medan Markus tittar på.
Citera
2019-03-28, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askkungen
ÄNTLIGEN kom Ludde tillbaka, nu kommer det hända saker i huset. Det jag hoppas på är att han belägrar Erika medan Markus tittar på.

Ja, en av de mest underhållande tvpersonligheterna man har sett på länge. Skönt att den största alfan kommer in. Behövs en del bollar därinne för att kunna röra om i grytan.
Citera
2019-03-28, 07:05
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surferchic
Inte sett om någon annan skrivit det men han aktivit pekar etc på märket på hans klädesmärke han säljer; alltså gör reklam.
Har för mig att reklam för klädesmärken är regelbrott på PH.
Tex när alla går ut ifrån pandoras ask så går han sist ut och pekar på hans plagg samt blinkar.
Vem och vilket märke?
Citera
2019-03-28, 07:24
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Lill-Jeppe verkar ju ändå hyfsat normal ändå jämfört med de andra inne i huset. Skulle nog säga att han och Marcus är de vettigaste av de som är inne nu.

Han har ADHD. Sannolikt omedicinerad, särskilt inne i huset.
Citera
2019-03-28, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Han har ADHD. Sannolikt omedicinerad, särskilt inne i huset.

Det där är inte ADHD. Det kallas för karma.
Citera
2019-03-28, 10:34
Medlem
Nån som vet vilken stad Arvid är från? Jobbade med en kille för något år sedan som är sjukt lik denna killen o som pratade om att han sökt PH i flera år men inte kommit med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in