2019-03-28, 12:22
Medlem
Säger bara AMBER LYNN,Min stora idol .fan,måste gå och ta en stilla r..k nu
Citera
2019-03-28, 12:33
Medlem
Figzys avatar
Intressant att så många porrhörnor beskrivna här, hade en viss diskretion i form av draperi och frostat glas.

Videobutiken, i det här fallet gamla Guldrullen som fanns där jag växte upp (då man fortfarande hyrde ut porrfilmer), i en Stockholmsförort, hade inte alls samma diskreta hörna.
Tvärtom så var porrsektionen ganska synlig och dessutom var den bredvid en av de stora fönster som vätte mot det lilla torget.
Jag såg aldrig någon kolla efter filmer där, men i en hörna låg det dock, så en Porrhörna var det iaf i sin rätta bemärkelse.
Citera
2019-03-28, 12:36
Medlem
Härliga minnen.

Nu var jag själv för ung för att göra annat än att "titta mellan raderna" för att få en skymt av filmerna. "Womb Raider" var en klar favorit eftersom jag spelade det mycket på Playstation, det klassiska klippet som givit mig åtskilliga trevliga stunder finns kvar på xhamster där hon strippar i en buss.

Annars var det mest "skogsporr" på min tid och Hobbexkatalogen INNAN dessa censurerade filmerna med stjärnor. Måste varit '96-'97 något detta hände.

En annan rolig anekdot är att en videoshop la ner i området vi bodde och av någon sjuk slump hade en kompis tittat in i en container som stod i närheten. Tro fan om inte shopen hade dumpat en enorm mängd porrfilmer i just dessa, vi hamstrade såklart som små pågar man njutningen blev kortvarig då våra föräldrar kom på oss allihopa. Helvete!
Citera
2019-03-28, 12:38
Medlem
JeffDaviss avatar
Hyrde p-våffla två gånger i dessa butiker. Skämdes som en jävla hund båda gångerna. Jävla sjukt att ”vanliga” människor gled in efter knäcket och hyrde lite bajsporr😄
Citera
2019-03-28, 12:56
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Glöm inte Randy West som var påsättare i Jenna Jamesons debut.

Inte nog med det så satte han även Linda Thorén i hennes första stora porrdebut.
Linda som för övrigt hade väldigt svårt att inte skrika i varenda scen hon gjorde förr i tiden

Själv har jag inte många minnen från porrhörnor i min lokala videobutik. Tror det inte ens fanns ngn faktiskt. Det va först i 20 års åldern som dom började bygga ut lokalerna ordentligt och då har jag minne av att det fanns ett eget litet kryp in för dom som va sugna på annat än pang pang
Då va det mer mainstream porr skulle jag tro, ungefär som den porr vi ser idag.
Tjejer med stora plastbröst, uppumpade rumpor och helrakade vaginor.

På 90 talet gick man till den äldre kusinen i stället om man ville låna porrfilmer. Han hade ett jävla urval av filmer. Många guldkorn som man lixom aldrig kommer glömma.
Till skillnad från idag så hade porren förr humor och roliga handlingar.
Citera
2019-03-28, 13:30
Medlem
Wahnsinns avatar
Hur var det med kassetterna som medföljde porrtidningarna som såldes på bensinmackar? Var det också rullar med någorlunda manus, eller bara massa lösa scener? Tänker främst på Max's (sic).
Citera
2019-03-28, 13:57
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Fanns många manliga porr legender Mike Horner , John Holmes , Peter North , TT Boy mfl, Sjukt man kommer ihåg dessa
Jo jag minns filmer som Fäbodjäntan och Elefantbajs 2000, mycket klassiska filmer.
Citera
2019-03-28, 14:02
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Jo jag minns filmer som Fäbodjäntan och Elefantbajs 2000, mycket klassiska filmer.

Elefantbajs 2000 är Gregers favorit film
Citera
2019-03-28, 14:21
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Elefantbajs 2000 är Gregers favorit film

Vad är det för handling i den?
Citera
2019-03-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Hur var det med kassetterna som medföljde porrtidningarna som såldes på bensinmackar? Var det också rullar med någorlunda manus, eller bara massa lösa scener? Tänker främst på Max's (sic).

Det var bara skräp oftast, ihopklippta trailershows och tysk porr. Uselt.
Citera
2019-03-28, 14:34
Medlem
Många av de porrskådisar (tjejerna) som benämns i tråden är ju långt ifrån snygga. Är det for att jag född lite senare än er andra eller för att jag helt enkelt har bättre smak? Eller tyckte man de var snygga då?

Själv hade jag aldrig mod nog att hyra p-rullar från videobutiken, men jag snodde playboytidningar från min brossa däremot!
Citera
2019-03-28, 14:42
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geebird1
Det var bara skräp oftast, ihopklippta trailershows och tysk porr. Uselt.

Eller svensk amatörporr med medelålders svenskar från de lägre samhällsskikten. Riktig sunkig smörja inspelade i typ en husvagn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in