2019-03-27, 21:38
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag har ju sett hela veckans avsnitt redan i Söndags. Vet inte vilket avsnitt som sändes idag. Men jag vet ju vad han gjorde i avsnittet som sändes ikväll. Han gjorde ingenting.

Jag tror inte han åkt hem... Men kamerorna lyckas inte fånga han på bild

Vet inte om avsnittet med den försvunna tonfiskburken visats än. Men är 100% säker på vem som tog den. En viss agent med initialerna CH. Én agent med rätt att stjäla, jävlas med folk, ja rätt att göra vadfan han nu vill.

Haha, blev det bråk nu om en tonfiskburk, jag ska se avsnittet sen, tack så det är inte kökschefen som har tagit detta? Var det någon som hade en konservöppnare som en personlig sak? 👌
Citera
2019-03-27, 21:46
Medlem
Är Nick kvar i gränslandet?
Hoppas att han går hela vägen till finalen!
Citera
2019-03-27, 22:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Haha, blev det bråk nu om en tonfiskburk, jag ska se avsnittet sen, tack så det är inte kökschefen som har tagit detta? Var det någon som hade en konservöppnare som en personlig sak? 👌

Jag minns inte. Var så besviken på att Hamilton "lämnade" så var inte så uppmärksam. Spanade mest ut i djungeln för att se om Hamilton smög omkring där. Men han är skicklig den där agent Hamilton. Det visade han ju under sin vecka som vanlig deltagare.

AdNilsson heter väl kökschefen. Han skulle ju kunnat ta tonfiskburken. Han säger och gör saker utan att han är medveten om att han gör det. Som när han säger att det är hans kök, sen när han får frågan om det är hans kök, så säger han att det är allas kök. Han har aldrig sagt att det bara är hans kök. Efter det säger han att det är hans kök. Hans kokosnötter, hans ägg, hans ö, hans... Egentligen är inget hans. Förutom hans bajs. Och det kan väl han få ha för sig själv. Undrar vad han gör med det? Något skumt är det. Äter han det kanske? Tycker han ser misstänkt brun ut. Kanske blir det om man äter bajs?

Skriver man verkligen hans? Är ju ett namn.
Citera
2019-03-27, 22:26
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
adnilson är ju likadan som hamilton nu.

Naaaw han kunde ju ha sovit på Hamiltons arm om han varit kvar. Så mysigt de kunde ha haft det. Kärleken hade kanske spirat till slut. :-)
Citera
2019-03-27, 22:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Är Nick kvar i gränslandet?
Hoppas att han går hela vägen till finalen!

Jajamensan Nick är kvar. Den här gången så har dom andra fattat att Nick är en jävligt trevlig man. Han har sin tuffa stil och kör på hårt. Men kvinnorna har förstått att om dom ger han mat så blir han riktigt trevlig. Han bor och tävlar ihop med den där gamla fotomodellen. Dom vann första hyddkampen, sen vann Nick den individuella kampen mot Hamiltons kvinnliga kamrat.

Så jävla synd att Hamilton och Nick inte fick träffas. Tror dom fungerat bra ihop.
Citera
2019-03-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han verkar ha väldigt ont, det är ett under att han ens kan vara med och tävla.

Nu får du fan sluta suga hans kuk. Ett "under"? En händelse som är övernaturlig eller gudomlig? Du skämtar nu va? Alla som har jobbat med kroppen eller gjort militärtjänst vet att ha ont och ändå kötta på är inget jävla under. Det är normalt.

Har han så ont kan han åka hem annars ska han fan hålla käften och kämpa. Jävla barnrumpa.
Citera
2019-03-27, 23:44
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citera
2019-03-28, 00:53
Medlem
Anna - "Med en kula på en av foten.. på en av våra svagaste spelare (Renen)." Oh vad jag hoppas att renen får täppa igen truten på henne.

Han har ju knappt fått bevisa sig och vad jag vet är tävlingarna ganska breda. Nej en dragkamp mellan dessa två. (Hade nog dessutom blivit lite kamp )
Senast redigerad av Lhypo 2019-03-28 kl. 01:08.
Citera
2019-03-28, 01:59
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Hej!

Hoten när jag åt äggen filmades inte då kamerteamet inte var där, men samtligs deltagare fick lugna ned Adnilson då han fick totalt spel och till slut skulle kasta sand i mina ägg. Här började han också skrika att jag inte skulle komma levande hem.

Det som däremot filmades var morgonen efter örådet där ni får se Adnilson få spel sen klipper mastiff det helt plötsligt. Tror ni själv att det slutade där och att alla kramades? Kamerorna filmade det och alla hörde vad Adnilson sa.

Ni kommer förhoppningsvis se inom kort hur Adnilson behandlar en av kvinnorna.

Håll till godo!

/C
Har du funderat på att polisanmäla hoten? Hot bör rimligtvis vara kriminaliserat i Fiji också så svensk åklagare kan väcka åtal. Mastiffs agerande borde också utgöra kontraktsbrott beroende på hur regeln om våldsamt uppträdande var utformad. Var hans agerande, Adnilsons dvs, så pass hotfullt att du kände att du inte kunde fullfölja tävlingen? Om ja så borde Mastiffs underlåtenhet att agera enligt deras kontrakt kunna anses berövat dig möjligheten att vinna 500.000kr då det inte kan krävas att du ska behöva utstå dödshot.

Allt detta förutsätter naturligtvis att det går att styrka att hotet uttalats men det borde bara vara att kalla de andra som vittnen.
Citera
2019-03-28, 02:07
Medlem
Oddballs avatar
Adnilson är en av de mest motbjudande personerna jag sett på tv de senaste 10 åren. Hybris varvat med aggressioner och självömkan är uppenbarligen en riktigt dålig kombination. Pricken över i:et kom när han började lipa om att han inte hade en kudde längre och skyllde det på Fia - det är "Loser style de Luxe". Hoppas han åker ut eller att produktionen plockar ut honom riktigt snart, det är olidligt att se på den där fule fan när han kaxar sig.

Indianen med Pablo Escobar-tröjan verkar i det närmaste efterbliven, fast höga tankar om sig själv har han trots det.

Den där göteborgaren som är den tredje killen i den där pakten tror han är skitball, när han i själva verket är en parodi på självgoda göteborgare. Lite jobbigt att se honom prata också - han har käften öppen som bogporten på en Finlandsfärja och dikterar varenda ett ord som han säger, men han kanske primärt vänder sig till en döv målgrupp?
Citera
2019-03-28, 02:19
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Var är det för fjantigt påhitt att man inte kan fråga en same hur många renar han har? Kan man inte fråga en mjölkbonde hur många kor han har heller?? Eller hur många areal gården är på? Löjliga lappar!

Ja, det blev minst sagt en kulturkrock. För mig från aningen sydligare breddgrader så ter det sig helt absurt att inte få ställa frågan ”hur många djur (grisar/kor) har du?”...
Senast redigerad av Tove.Lo-V 2019-03-28 kl. 02:31.
Citera
2019-03-28, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Suzana är ju den snyggaste deltagaren i år. 55 år men vad välkonserverad hon är! En riktig milf! Hoppas hon inte blir utröstad, vill ju gärna se mer av henne.

Jag håller med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in