2019-03-26, 15:08
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Sten säker källa - CS var riggad av Mastiff och TV4 att bete sig som han gjorde osv. Därav att han även hoppade av som han gjorde. Ni får lägga ihop 1+1 till varför jag VET detta. Anledning till att han själv inte kan säga det rakt ut eller bekräfta är kontraktsbrott

Varför regissera hur en deltagare ska bete sig när det redan finns personer som är beredda att göra detta oavsett? Nog för att alla sådana här program är mer eller mindre riggade men just på deltagarnivå är det inte nödvändigt.
Citera
2019-03-26, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Jag kanske var otydlig, men det är just det fetade som inte går ihop. I Farmen på samma kanal rök folk för mindre. Det luktar efterhandskonstruktion lång väg från Hamiltons sida.

Kan ju finnas en del logistiska skäl bakom ett sådant beslut när man befinner sig 1500 mil hemifrån. Och TV4/Mastiff är knappast helt utan skrupler apropå att man försökte mörka varför Rocco fick lämna årets program, t.e.x.

Spontant känns det inte alltför svårt att gissa varför produktionen var måna om att få behålla Adnilson som "karaktär" då de sannolikt bedömde att CSH inte skulle bli speciellt långvarig i programmet och således dumt att kasta ut en särart som Adnilson bara för att CSH ställer ett ultimatum.

Att Adnilson ligger inne med ett visst våldskapital är inget jag behöver fundera över med tanke på hans reaktion efter att han precis vunnit en immunitet.
Senast redigerad av dianna-agron 2019-03-26 kl. 15:26.
Citera
2019-03-26, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Sten säker källa - CS var riggad av Mastiff och TV4 att bete sig som han gjorde osv. Därav att han även hoppade av som han gjorde. Ni får lägga ihop 1+1 till varför jag VET detta. Anledning till att han själv inte kan säga det rakt ut eller bekräfta är kontraktsbrott

Är det därför CSH riktar anklagelser mot TV4/Mastiff för att inte ha levt upp till det som står i medverkandeavtalet? Makes sense............................
Citera
2019-03-26, 15:21
Medlem
Mowglinos avatar
Av någon anledning så tillåter TV4 just nu kommentarer på klippet där CS slängs ut vilket dom i vanliga fall aldrig tillåter, så in och kommentera och gör eran röst hörd innan möjligheten försvinner.
TV4-Robinson: https://www.youtube.com/watch?v=zOPzAeeDt8w
Citera
2019-03-26, 15:22
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Han säger att han pratat med produktionsledaren om detta. Att Apnilsson ska ha hotat honom efter tävlingen med äggen. Det sägs inget om att hotet var framför kameran. De filmar ju bara några timmar/dygn...

Hej!

Hoten när jag åt äggen filmades inte då kamerteamet inte var där, men samtligs deltagare fick lugna ned Adnilson då han fick totalt spel och till slut skulle kasta sand i mina ägg. Här började han också skrika att jag inte skulle komma levande hem.

Det som däremot filmades var morgonen efter örådet där ni får se Adnilson få spel sen klipper mastiff det helt plötsligt. Tror ni själv att det slutade där och att alla kramades? Kamerorna filmade det och alla hörde vad Adnilson sa.

Ni kommer förhoppningsvis se inom kort hur Adnilson behandlar en av kvinnorna.

Håll till godo!

/C
Citera
2019-03-26, 15:30
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Hej!

Hoten när jag åt äggen filmades inte då kamerteamet inte var där, men samtligs deltagare fick lugna ned Adnilson då han fick totalt spel och till slut skulle kasta sand i mina ägg. Här började han också skrika att jag inte skulle komma levande hem.

Det som däremot filmades var morgonen efter örådet där ni får se Adnilson få spel sen klipper mastiff det helt plötsligt. Tror ni själv att det slutade där och att alla kramades? Kamerorna filmade det och alla hörde vad Adnilson sa.

Håll till godo!

/C

Har tyvärr slutet att kolla efter att du orättvist vart "utslängd" ut produktionen, eller rättare sagt du valde själv att lämna eftersom TV4 valde att bryta mot kontraktet som du skrivit på.

Du anser alltså att det är värt att kolla utan dig som huvudrollsinnehavare?
Citera
2019-03-26, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Hej!

Håll till godo!

/C
Räcker med att se dagens avsnitt och Aprilsons uppträdande där för att äcklas. Obehaglig, obalanserad människa. Och Emilios ursäktande, överslätande beteende - exakt så får dessa obehagliga män näring att ytterligare flytta fram gränserna för sitt redan gränslösa beteende. Bra gjort av dig o Anna att sätta ner foten!
Citera
2019-03-26, 16:00
Medlem
peterZiipens avatar
Klockren kommentar tidigare i tråden - Adnilson har bott under en båt under en bro på en ö, men han kan absolut inte bajsa i naturen nära folk på grund av hygienska skäl??? Ekvationen stämmer inte.
Citera
2019-03-26, 16:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Har personligen Cmore men såg nu på tv4play att dem "bara" lägger ut en dag i veckan, därmed kan dom som inte har Cmore inte sett alla veckodagarnas avsnitt och därför tycker jag ej att någon ska spoila något.

Men man kan alltså se dagens (tisdagens, avsnitt 8) nu på tv4play och tycker han Adnilsson känns lite sådär. Jag nappade inte särskilt mycket på Carl om jag ska vara ärlig men även han Adnilsson känns lite sådär.

Min känsla är att han inte är särskilt samarbetsvillig och när han nämner "mitt kök" typ hela tiden....

Misstänker att han har typ dåliga nerver och har svårt att hålla sig i schack under pressade omständigheter. Trodde i början han hade relativt goda omständigheter att vinna hela skiten men tror han kan ganska ogillad.

Enligt FB:s regler ska det spoilas. För egen del skiter jag i vilket eftersom programmet inte har något intresseväckande i sig. Tänk på de som jobbar och inte kan se det förrän kl. 19.30. Va just mot dina medmänniskor.
Citera
2019-03-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
För att?

Edit: Att vara provokativ är inte samma sak som manipulativ, och jag har ännu inte sett att Hamilton varit manipulativ. Tvärtom, uppvisat intelligens, ärlighet och social okunskap/ovilja.

Väntar spänt på din psykoanalys.

För att han uppvisar ett antal personlighetsattribut som är klassiskt psykopatiska helt enkelt. Jag skulle kunna hänvisa dig till ett antal studier eller bra böcker, eller varför inte en utbildning av rang. Men det snabbaste är nog för dig att bara ta en snabb kik på wikipedia som ändå radar upp ett antal drag som stämmer bra överens med profilen.

Kom ihåg att ordet psykopat har en hel del stigma kring sig. Gemene man tänker ju direkt Ted Bundy eller valfri galen mördare i någon hollywood-film. Dessa extrema typer av psykopater är enormt ovanliga. Däremot är det (förhålladevis) vanligt med typen Agent Hamilton sällar sig till som kanske besitter några psykopatiska attribut men inte alla. Dessa människor smälter oftast bra in i samhället och lyckas som oftast klättra högt i karriärstegar, gynnade just av de personlighetsdrag som låter en ensamt sträva mot toppen med enormt självförtroende och låg empati för omgivningen.
Citera
2019-03-26, 16:37
Medlem
Adnilson känns som en sjukt ostabil person
Citera
2019-03-26, 16:44
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Klockren kommentar tidigare i tråden - Adnilson har bott under en båt under en bro på en ö, men han kan absolut inte bajsa i naturen nära folk på grund av hygienska skäl??? Ekvationen stämmer inte.
Han bodde på stranden sa han, det bästa vore väl då bajsa i havet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in