2019-03-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Adnilson alfahane säger några.

> gråtit i 30 minuter om kudden och axeln.

Vilken horunge!

Han verkar ha väldigt ont, det är ett under att han ens kan vara med och tävla.
Citera
2019-03-27, 20:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Helt klart Törnmans fel att det uppstod pinsam tystad i den infekterade renfrågan,
han tog inte ansvar för situationen som en egentligman, han kunde väl ha ställt en
fräck motfråga istället för att blanda bort korten (finns i sjön)...
nä han skulle istället som den kränkta lilleputten men visa att hon har trampat i ett dyhål här

Är det ens en enskild same som äger renar? jag tänker mig att en by
uppdelar djuren på flera samer...att ansvara för, nu har jag i vilket fall
som helst lanserat ett förlag ifall det inte var överensstämmande med värkligheten
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-27 kl. 20:08.
Citera
2019-03-27, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han verkar ha väldigt ont, det är ett under att han ens kan vara med och tävla.
På en skala 1-10 har han 1000 i smärta
Citera
2019-03-27, 20:07
Avslutad
Var är det för fjantigt påhitt att man inte kan fråga en same hur många renar han har? Kan man inte fråga en mjölkbonde hur många kor han har heller?? Eller hur många areal gården är på? Löjliga lappar!
Citera
2019-03-27, 20:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Var är det för fjantigt påhitt att man inte kan fråga en same hur många renar han har? Kan man inte fråga en mjölkbonde hur många kor han har heller?? Eller hur många areal gården är på? Löjliga lappar!
Samer har mindrevärdeskomplex och hyser agg mot f.d invasiva svenskar (trots att samer är svenskar..när ska dom fatta) rörande deras intressen eller så är det något väldigt shamanskt...där man visar renen respekt genom att göra honom till en massa...istället för enskild, i Indien är ju kossan helig och får inte ätas hö hö, man vill ju kunna känna
sig ren-gjord(renjord) (trumvirvel)
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-27 kl. 20:16.
Citera
2019-03-27, 20:12
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Claes Beyer...från Beyer byggmateriel?...vad har han för pajiga tjej-tatueringar?

haha Susanna straffas symboliskt...i att måsta stå över tävlingen, för hon har
varit för glättig efteråt tycker dom, för hade hon hunnit avslöja att hon är stark
då hade dom inte kunnat stå emot! att ta henne

Det kan vara snyggt med sådana monokroma tatueringar men inte bara sådana över hela kroppen, det är för mycket. Tycker om att blanda lite stilar och inte bara uppenbara "pick from the wall"-tatueringar.

Jag gillar dock hans tatueringar, men kunde ha varierat men det är absolut inte fult. Det viktiga är att han trivs med det.
Citera
2019-03-27, 20:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Det kan vara snyggt med sådana monokroma tatueringar men inte bara sådana över hela kroppen, det är för mycket. Tycker om att blanda lite stilar och inte bara uppenbara "pick from the wall"-tatueringar.

Jag gillar dock hans tatueringar, men kunde ha varierat men det är absolut inte fult. Det viktiga är att han trivs med det.
Fast han blandar ju inte nej..
han verkar ha och en & samma snygga sköka..som repeterar ifrån olika vinklar, det jag undrarde var...om det är en kändis-tjej som är motivet?..eller så är det helt enkelt en random
dag-drömsbrud eller kanske ett smått förskönad bild av ett ex

Jag såg att Törnman också hade en tatuering på armen, men såg inte i detalj vad det skulle föreställa?
en övertatuerad siffra över antalet renar? han ägt...dvs hans X (dvs 10 på romerska bokstäver)
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-27 kl. 20:25.
Citera
2019-03-27, 20:35
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Exakt! Så genomskinligt. Hamilton hade lipen i halsen, pallade inte trycket och visste att han hade gjort bort sig inför hela svenska folket och var tvungen att dra sig ur med vad han trodde var stoltheten i behåll. Vilken patetisk liten idiot.

Lugn gubben, andas.

Arga-snickarens familj fick bo på en privat ö för 100,000 per natt.

£4,500 var inte direkt orimligt eller ett sätt att åka ut och skylla på att de inte godkände.

Jag var 90% säker att de skulle gå med på det. Men precis som i alla förhandlingar så går man alltid in med förutsättningarna att jag lämnar om jag inte är nöjd.

För många kan Robinson vara en barndomsdröm eller något speciellt. Efter en vecka kände jag snarare att; meh... bryter ni kontraktet och låtsas som det regnar får ni betala. Inte svårare än så.

/ C
Citera
2019-03-27, 20:41
Medlem
Vilken otroligt dålig casting det är alltså, nu när csh är ute finns det inte en enda att hålla på. Alla verkar fruktansvärt tråkiga. Samen är nog den mest irriterande för övrigt, följt av Adnilson (vad är det för namn?), Lucas och Susanna på delad andraplats
Citera
2019-03-27, 20:50
Medlem
Säga vad man vill, Robinson känns onekligen mindre intressant med dem som är kvar nu. Varje drama behöver en skurk. Hoppet står väl till att de slänger in någon joker som kan röra om i grytan och höja pulsen hos de andra
Citera
2019-03-27, 21:17
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Suzana är ju den snyggaste deltagaren i år. 55 år men vad välkonserverad hon är! En riktig milf! Hoppas hon inte blir utröstad, vill ju gärna se mer av henne.
Citera
2019-03-27, 21:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Vad gjorde han i det senaste avsnittet? Jag missade idag👌

Jag har ju sett hela veckans avsnitt redan i Söndags. Vet inte vilket avsnitt som sändes idag. Men jag vet ju vad han gjorde i avsnittet som sändes ikväll. Han gjorde ingenting.

Jag tror inte han åkt hem... Men kamerorna lyckas inte fånga han på bild

Vet inte om avsnittet med den försvunna tonfiskburken visats än. Men är 100% säker på vem som tog den. En viss agent med initialerna CH. Én agent med rätt att stjäla, jävlas med folk, ja rätt att göra vadfan han nu vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in