2019-03-27, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
"Chicken Shinnimin" under matchens gång, samt "Brendan...SHINNIMIN...Brendan...SHINNIMIN" efter att han suttit i utvisningsbåset för en korkad hopptackling när Luleå gjorde 3-0.

Det är sällan jag är på klackens sida, de har gjort väldigt många snedsteg genom åren, men här tycker jag faktiskt inte att de har gjort något fel.
Som Växjösupporter håller jag faktiskt med här. Tyckte de var fånigt av Öman och gnälla på Luleåklacken för det, välkommen till slutspelet Öman. Att håna spelare som ni gjorde tillhör slutspel, de ska vara grinigt. För övrigt tror jag de blir semester nu, men inget är klart de är först till 4.
Citera
2019-03-27, 09:11
Medlem
Skönt Växjö är borta nu. Detta kan dom aldrig vända.
Nu ska dom ut ur ligan också.
Citera
2019-03-27, 09:53
Medlem
Nja att i grupp gorma på enskilda krävs det nog generellt hyfsat dåligt mående individer för att göra tror jag
Citera
2019-03-27, 11:40
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viddepidde
Som Växjösupporter håller jag faktiskt med här. Tyckte de var fånigt av Öman och gnälla på Luleåklacken för det, välkommen till slutspelet Öman. Att håna spelare som ni gjorde tillhör slutspel, de ska vara grinigt. För övrigt tror jag de blir semester nu, men inget är klart de är först till 4.

Anders Öman kanske skulle släppa sargen från sitt PK-glashus besöka sitt kära hockeylags supporterhemsida och läsa lite "mogna" inlägg där istället som omväxling.
Citera
2019-03-27, 11:54
Medlem
tcfmogs avatar
Lite uppfriskande att någon i plastbubblan visar känslor.
Citera
2019-03-27, 12:10
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Lite uppfriskande att någon i plastbubblan visar känslor.
Ja iofs. men sporten hockey verkar han inte förstå sig på. Gnälla över att publiken på en bortamatch i slutspelet häcklar en motståndare lite grann. Känns som att ett sådant uttalande snarare försämrar för hans eget lag och samtidigt ger han cred till publiken som tydligen märks hos Växjö. Shinnimin själv är ju betydligt coolare han brydde sig inte ens om att vifta åt publiken utan han nöjde sig med att göra 0 mål och dra på sig utvisningar som Luleå utnyttjade.. Haha.
Citera
2019-03-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja iofs. men sporten hockey verkar han inte förstå sig på. Gnälla över att publiken på en bortamatch i slutspelet häcklar en motståndare lite grann. Känns som att ett sådant uttalande snarare försämrar för hans eget lag och samtidigt ger han cred till publiken som tydligen märks hos Växjö. Shinnimin själv är ju betydligt coolare han brydde sig inte ens om att vifta åt publiken utan han nöjde sig med att göra 0 mål och dra på sig utvisningar som Luleå utnyttjade.. Haha.

Ja, man måste ju förstå Luleå också. Har spelat hockey i så många år utan att egentligen vara med i gamet om guldet på riktigt.

Hoppas han använder sin besvikelse till att jobba ännu hårdare för Växjö ska fortsätta vara en av seriens mest fruktade motståndare kommande åren också.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-27 kl. 13:38.
Citera
2019-03-27, 13:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ja, man måste ju förstå Luleå också. Har spelat hockey i så många år utan att egentligen vara med i gamet om guldet på riktigt.

Hoppas han använder sin besvikelse till att jobba ännu hårdare för Växjö ska fortsätta vara en av seriens mest fruktade motståndare kommande åren också.
Fått hybris eller har du pyspunka på egot???

Jo tack nog vet jag att Luleå spelat många åt utan vara nära guldet men det är inte som ditt plastlag dopar sig med pengar och sedan värvar friskt, Sedan något år tillbaka så har Luleå en junior verksamhet som skörtar fram talanger som man utvecklar till färdiga spelare men det är väl något ni inom Växjö inte hört talas om misstänker jag!
Citera
2019-03-27, 14:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Är det verkligen mindre känslor SHL behöver?
Citera
2019-03-27, 14:44
Medlem
Tvonds avatar
Den här var lite rolig, Någon företagare som ville sponsra skänka pengar 1 mille till LHC

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/GGyogQ/ville-skanka-miljoner--men-ingen-svarade
Citera
2019-03-27, 15:58
Medlem
J.R.s avatar
Citat:

Ja han får väl göra det. Alternativt sluta åka på matcher som inte spelas i hemmaarenan. Om Luleå vinner på torsdag behöver han ju inte tänka hur han ska göra på ett tag.
Tror du och den där öman har lite dålig koll på hur det kan låta på riktiga matcher, att publiken skriker lite är nog oavsett om man har färska guld eller inte. Det är ju så det ska vara, att en spelare i motståndarlaget filmar som fjant och sedan publiken gapar lite åt honom..
Senast redigerad av J.R. 2019-03-27 kl. 16:09.
Citera
2019-03-27, 16:05
Medlem
LuLä äR DeT eNdA RiKtiGa HoCkEyLaGeT mEd RiKtIgA FaNs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här