2019-03-27, 06:58
Avslutad
Vem tror ni vinner dä?
Citera
2019-03-27, 07:14
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Kaosare de luxe! Agent Hamilton bemötte apan med hån vilket förmodligen var rätt taktik. Dock inte enligt TV4/Mastiff som valde att skicka hem den vite killen som blev mordhotad av den svarte.

Klockrent! Helt galet!Men du vet PK Tv 4.....gäller att ta babbens sida självklart.
Citera
2019-03-27, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Klockrent! Helt galet!Men du vet PK Tv 4.....gäller att ta babbens sida självklart.

Jag vill se Herr Nilsson babba sig i Gränslandet mot Nick. Episkt!
Gillade inte Nick i fjol men i år så tycker jag han är rätt skön.
För övrigt så vurmar jag för Anna, skitsnygg, och för samen. Dock får han snart visa att han duger något till annars är han bara ännu en inkvoterad värdelös minoritetsmänniska.
Citera
2019-03-27, 07:28
Medlem
Coldfleshcolonys avatar
Hamilton, Sveriges ynkligaste antiklimax sedan regalskeppet Vasa. Märks rätt tydligt att han förstått hur grundligt han gjort bort sig inför svenska folket med tanke på hans försök till skademinimering på sociala medier, och nu har han dessutom fått gråta ut i Aftonbladet.
Underhållande, absolut, men med hans totala brist på sociala (och praktiska) färdigheter blir det lite som att titta på en apa som pissar sig själv i munnen. Kul i början men blir snabbt lite tröttsamt.
Hade varit en annan sak om han faktiskt haft förmågan att manipulera och ljuga. Men det kräver ju ett visst mått av empati och förmågan att faktisk kunna låtsas fungera ihop med andra människor samt i alla fall ha någon slags ledaregenskaper. Skulle vara intressant att höra hur uppskattad han var i det militära när t.o.m. idioterna i Robinson genomskådar honom efter en dag.
Citera
2019-03-27, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robnaldo
Vem tror ni vinner dä?

Högst troligt någon mes som ännu inte fått tid i synkar.
Skägget som Anna är förtjust i kanske. Eller pudelrockaren.
Lite för tidigt att försöka utröna segrare ännu, återstår att se hur produktionen vinklar det hela.
Nick eller samen kommer inte vinna iaf, det är jag övertygad om. De två är väl de som troligtvis haft störst chans att klara sig själva på en öde ö, alltså per definition avpolletterade som vinnare i en TV4-produktion.
Citera
2019-03-27, 07:33
Medlem
Hamilton påstår att han blivit hotad!
I min värld låter det väldigt sannolikt.
Under samtliga säsonger av Robinson är Hamilton utan tvekan den mest osympatiska person som varit med. Jag ser det närmast som ett sundhetstecken om Adnilsson vid något tillfälle pratat med Hamilton på tu man hand och där framfört någon form av hot.
Jag hade sett det som ett sundhetstecken om laget i uppfostrande syfte gett karln kompanistryk.
Underbart att Hamilton är borta så programmet kan bli Robinson igen.

Väldigt tråkigt när deltagare ger upp och börjar lipa efter familjen där hemma redan efter en vecka. Känns så orättvist mot alla de som sökt och som inte fick åka. Om man bryter ihop redan efter en vecka så har man nog inte någon realistisk syn på sig själv från start.
Citera
2019-03-27, 07:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Jag vill se Herr Nilsson babba sig i Gränslandet mot Nick. Episkt!
Gillade inte Nick i fjol men i år så tycker jag han är rätt skön.
För övrigt så vurmar jag för Anna, skitsnygg, och för samen. Dock får han snart visa att han duger något till annars är han bara ännu en inkvoterad värdelös minoritetsmänniska.

Ja,det hade varit något..he he.
Ja,Anna ser bra ut som tjej.Dock ingen kille i min smak denna omgång .Nick i så fall.
Citera
2019-03-27, 08:35
Medlem
greta75s avatar
Nick överraskar med att visa upp lite fina sociala sidor när han behöver. Men svårt att gå långt om man börjar i Gränslandet.

Shit vad folk kommer att tröttna på samen vad det lider.

Har tyvärr ingen favorit i år, det är tråkigt. Absolut inte low-energy-Robert iaf. Inte Anna eller Sebastian heller.

Kanske Emilio men lite han är lite för korkad för min smak.
Senast redigerad av greta75 2019-03-27 kl. 08:42.
Citera
2019-03-27, 09:06
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robnaldo
Vem tror ni vinner dä?
Sophie, Tobias och Klas kommer klara sig långt tror jag.
Citera
Neksnors avatar

Moderatormeddelande

Postat av Neksnor 2019-03-27, 09:29
Moderator
Skvaller om kändisar diskuteras lämpligen i Kändisskvaller. TV-programmet Robinson handlar inte om bostadspriser.

Och tänk på att regel 0.07 inte upphör att gälla bara för att ett TV-program har sänts.

De som inte gillar att använda spoliertaggar av någon anledning kan använda tråden (FB) Robinson 2019 - diskussioner utan krav på spoliertaggar (Ändrad /Mod)

/Moderator
Senast redigerad av Neksnor 2019-05-02 kl. 18:24. Anledning: Petade in info om 0.07
2019-03-27, 10:06
Medlem
DrPwgyms avatar
Anna och Åsa är ju vackrast att kolla på men jag gillar Nick även om han är väldigt annorlunda. Jag gillar inte Adnilsson och den andra babben. Samen har jag svårt för också. Jag tror att någon av killarna i nuvarande Nord vinner.
Citera
2019-03-27, 10:16
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Jag stör mig 10000x mer på herr Nilsson jämfört med Carl.

Jag får ärligt talat huvudvärk så fort han pratar.

Var det tjorven som herr Nilsson blev sur på i nästa avsnitt?

Det är hjärncellerna som dör. Man får huvudvärk då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in