Citat:
Ursprungligen postat av
robnaldo
Vem tror ni vinner dä?
Högst troligt någon mes som ännu inte fått tid i synkar.
Skägget som Anna är förtjust i kanske. Eller pudelrockaren.
Lite för tidigt att försöka utröna segrare ännu, återstår att se hur produktionen vinklar det hela.
Nick eller samen kommer inte vinna iaf, det är jag övertygad om. De två är väl de som troligtvis haft störst chans att klara sig själva på en öde ö, alltså per definition avpolletterade som vinnare i en TV4-produktion.