Citat:
Egnatankar|67147308]Jag noterar att det är väldigt mycket krig och elände i muslimska länder. Och inte bara i muslimska länder, utan i många länder där muslimer är i minoritet har det uppstått krig och elände kring muslimerna. Det gäller till exempel Thailand, Burma (Myanmar), Filippinerna och Kina. För att inte tala om Nigeria, där en vidrigt grym islamistisk sekt härjar i de norra, muslimska delarna av landet.
Du är så naiv! Det är krig och elände kring mörka afroamerikaner i USA. Det har länge varit elände kring romer och zigenare i Sverige. Det har länge varit krig och elände kring Ryssland och USA. Du har tunnelseende. Det finns 1,5 miljarder muslimer och det är klart att även muslimer precis som alla andra grupper hamnar i konflikt men aldrig på grund av eller med hjälp av Islam utan på grund av världsliga ting. Förkovra dig!
Citat:
Nej, du har flyttat till väst därför att rika muslimska länder inte tar emot flyktingar. Hur många flyktingar från krigets Syrien har fått komma till Saudiarabien, Kuwait och Dubai?
Dessutom har du flyttat till Sverige därför att den svenska regeringen, mot den svenska folkmajoritetens vilja, har tillåtit så fruktansvärt många muslimer att komma hit. Tror du att du och din familj skulle ha fått lika självklart uppehållstillstånd i Danmark och Norge som i Sverige? Nej, det kan du glömma.
Men när ni har fått komma till Sverige så är ni inte tacksamma. Ni talar gärna om för oss vilka rasister vi är, och en person som du talar gärna om för oss hur fel vi har i vår syn på världen. För det är bara ni muslimer med er fina religion som vet hur allting ligger till.
Dessutom har du flyttat till Sverige därför att den svenska regeringen, mot den svenska folkmajoritetens vilja, har tillåtit så fruktansvärt många muslimer att komma hit. Tror du att du och din familj skulle ha fått lika självklart uppehållstillstånd i Danmark och Norge som i Sverige? Nej, det kan du glömma.
Men när ni har fått komma till Sverige så är ni inte tacksamma. Ni talar gärna om för oss vilka rasister vi är, och en person som du talar gärna om för oss hur fel vi har i vår syn på världen. För det är bara ni muslimer med er fina religion som vet hur allting ligger till.
Du är så naiv och så dum i huvudet så det finns inte! Muslimska länder har tagit emot miljontals flyktingar och invandrare i Saudiarabien bor det minst 5 miljoner arbetskraftsinvandrare men också många invandrare som bor där permanent, I Iran bor det minst 10 miljoner invandrare, i Jordanien bor det minst 3 miljoner invandrare. I Turkiet bor det minst 10 miljoner invandrare. Likaså i alla andra muslimska länder.
Din arma naiva ting, I Norge, Danmark kryllar det av invandrare. Du har uppenbarligen tillgång till internet eftersom du skriver här. Idag finns det all info på internet. Varför söker du inte efter information? Sök bara invandring Norge eller Danmark eller valfritt land.
Sverige tillhör ingen. Sverige är en nation vars gränser egentligen inte existerar i fysisk mening. En grupp människor har bosatt sig här historiskt och valt att prata ett visst språk för att underlätta sin vardag. Lika är det i varje land och nation på denna jord. Inget land kan utestänga och har aldrig gjort det heller andra människor att förflytta sig på jorden.
Jag är född här och jag är fri att förflytta mig vart jag vill precis som alla adra människor. Förkovra dig!