Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Ja du, det var ett tag sedan jag såg lika mycket trollande och konspirationer i en tråd, tror fan att det var Lisa Holm-tråden som var infekterad då.
De anhöriga har inte yttrat ett ord om den pressträff som var och inte bestridit testamente eller något annat vad jag känner till i alla fall, om något hade bestridits så hade givetvis media fångat upp det.
Och som jag har sagt förut, det vore rena idiotin av polis och utredare att försöka sig på något skumt i ett uppmärksammat fall likt det här, rena galenskaperna faktiskt.
Ja, infekterat är rätt ord, den tråden minns man..
Är det några som borde reagera så är det anhöriga om slutresultatet upplevts felaktigt.
Ja, då är dom plötsligt i underdogsposition versus Oskars släkt. Hotade och allt möjligt.
Hela tiden så hittar man på en massa långsökt skit och verkar inte öht reagera på hur pinsamt stendumt resonemanget är.
Fortsättningsvis är det en stor konspiration via Oskars anhöriga som inte bara påverkat polisen att enbart berätta vissa saker på pressträffen - undanhålla sanningen - de har sett till att maskningen noggrant skett därefter.
Även juristerna lär de ha makt över, rena rättsrötan.
Har de hotat dem med? Har de köpt dem till tystnad eller vad har man tänkt sig?