Citat:
Ursprungligen postat av
rappytt
Vi har fått information om att kvinna och mannen planerat morden gemensamt, men inga bevis för det. Som du vet kan även mördare vara förslagna. Jag tror att O kan lura både skola, arbetsgivare, hustru och sina egna barn. Vi fick veta att barnen inte visste om planerna, för mig är det då tydligt att kan man lura sina barn att dö, så kan man lura skjortan av vem som helst.
Det är inte stollerier att vilja se mer fakta kring hur allt gick till. Det är normala frågor. Du vet, vi lever i en demokrati. Staten är till för oss och inte tvärtom.
Min teori är misshandel av hela familjen och du, det är maskat och mörkat i ful och på PT. Så din utsaga om att det inte finns stöd för det, det vet du ingenting om! Det är en trådsanning du torgför!
Polisen påstår att morden var planerade och att det skedde i samförstånd. Ett sådant helt osannolikt besked kräver att man visar upp alla bevis man har funnit. Hur ska man annars kunna tro på något så helt galet. Bortom allt?
Polisen säger sedan att inget tyder på att barnen visste vad som skulle ske?? Vad grundar man det på? Att inte Agnes skrev på sin insta,jag tror att dom vill mörda oss?? För mig är det ofattbart att polisen kan konstatera det. Det kan dom omöjligt veta!!
Att föräldrarna/föräldern kunde dölja allt för sin omgivning utåt är en sak. Men inför sina barn?
Det tror jag inte på. Återigen, genom hela detta fall så är Agnes och Moa enbart ,som i en parantes ,beskrivna som sjuka barn. Ingenting annat. Två sjuka barn som ingenting såg eller hörde eller kände på sig. Jag tror att dom kände väldigt mkt. Jag tror att dom kände så mkt så att dom blev sjuka.
Det är sunt och riktigt att vilja veta mer. Jag hoppas att journalisterna överklagar ända in i kaklet! Att påstå att vi vill veta snaskiga detaljer om hur Agnes och Moa blev strypta anser jag vara förtal! Inte ens den jag tycker mest illa om i denna tråd skulle jag beskylla för att känna någon slags sadistisk tillfredsställelse av sådana fruktansvärda detaljer. Varför tro något så vidrigt om andra?
När det gäller förtal av Oskar så har han skött det förtalet så bra själv genom sitt vidriga brott!