2019-03-26, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Dessa "kontrakt" med att hot inte är tillåtet verkar ju få högst motsatt effekt. Personer med grandios självbild och noll social kompetens utnyttjar ju denna "regel" genom att reta upp normala människor tills det brister för dem. Hände flera ggr i farmen och CS verkar köra samma "taktik" i Robinson. Kanske detta produktionen vill, men inte speciellt kul att kolla på enligt mig.

Dessa kontrakt är ju dessutom väldigt enkelriktade. Produktionen kan ju välja att se mellan fingrarna om de bara vill. Inte mkt att göra åt.

Förövrigt tycker jag CS har väldigt mkt genemsamt med Richard Nilsson som sitter dömd för trippelmord. Lyssna på "verkligheten i P3" där han medverkar så kan ni avgöra själva:

- IQ över medel
- Har studerat juridik
- Stort intresse för pengar
- Avsaknad av empati
- Avsaknad av självinsikt
- Stort intresse av att synas i media
Då har Aprilson mycket mer gemensamt med diverse våldsbrottslingar tycker jag. T ex Örjan Ramberg.
Citera
2019-03-26, 19:20
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Enligt FB:s regler ska det spoilas. För egen del skiter jag i vilket eftersom programmet inte har något intresseväckande i sig. Tänk på de som jobbar och inte kan se det förrän kl. 19.30. Va just mot dina medmänniskor.

FB:s princip är väl att det INTE ska spoilas och finns ju tom en "spoiler-funktion".

Om någon jobbar så hinner man sannolikt inte läsa Flashback.
Citera
2019-03-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Hoppas du förstår att han LJUGER? Man behöver inte se mer än ett avsnitt för att förstå att mannen är full av skit!

Ja han är full av skit! Men just denna biten, om han nu själv sagt det som någon sa, är sant. Mastiff är lite skraja för att tappa tittare för att de just köper in folk för att bete sig på ett visst sätt.
Mer insatt i kulisserna än jag får säga, så jag vet.
Citera
2019-03-26, 19:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Hahaha - en linjärTVtittare
Vad menar du med linjär?
Citera
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Nej det var min önskan redan före örådet och det godkändes initiellt av produktionen. Jag bad om att få ge min imunitet till Anna innan vi röstade. Men innan vi steg in till örådet så ändrade produktionen sig och Gustaf kom springandes och sa att jag inte fick ge den till Anna.

Det var mycket mellan produktionen och alla assistenter och praktikanter där det blev missförstånd.

Det fanns inget förslag om att jag skulle få åka till gränslandet från produktionens sida, jag bad dock om detta ett flertal gånger.

/C
Så du visste alltså om att Gränslandet fanns? Ingen annan verkar ha gjort det.

Det är så pass dåligt gjort att man förstår att det handlar om kulisser och spel.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
FB:s princip är väl att det INTE ska spoilas och finns ju tom en "spoiler-funktion".

Om någon jobbar så hinner man sannolikt inte läsa Flashback.
Nej läs regel 07 och om man jobbar så läser väl man fb på mobilen på väg hem om man inte kör bil? I alla fall gör jag det.
Citera
2019-03-26, 19:28
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag hoppas och antar att CSHamilton, tar kommentarerna här, med minsta nypa salt. De är inte seriösa, och de känner inte dig.

Så inget att bry sig. Detta är en vinklad dokusåpa, men jag tycker din karaktär i den här dokusåpan, var mest sevärd. Jag har sagt det, men alla håller inte med mig, men det är det som är meningen att man skall kunna tycka olika. Vilket din karaktär gör så bra.

Ingen sådan som, kammar alla medhårs, finns för många sådana.

Jag skaffade Cmore tack var denna säsongen, men nu har jag sagt upp det.

Nu håller jag på lag Nord, tack vare att de i lag Syd, ej är schyssta personer. Bortsett från Emilio.

Du gjorde en minnesvärd insats. Det finns andra deltagare i Robinson man inte vet vad de heter. Men bry dig inte om kommentarerna, och de känner inte dig. Hoppas det går att släppa på allt som hänt i Robinson. Lycka till i London!
Citera
2019-03-26, 19:29
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho

Det är så pass dåligt gjort att man förstår att det handlar om kulisser och spel.

Om jag skulle vara med nästa år, då vet jag att gränslandet finns
Citera
2019-03-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Sten säker källa - CS var riggad av Mastiff och TV4 att bete sig som han gjorde osv. Därav att han även hoppade av som han gjorde. Ni får lägga ihop 1+1 till varför jag VET detta. Anledning till att han själv inte kan säga det rakt ut eller bekräfta är kontraktsbrott

Vem fan är Sten?
Citera
2019-03-26, 19:31
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Om jag skulle vara med nästa år, då vet jag att gränslandet finns
Om de inte har tagit bort det tills dess.
Citera
2019-03-26, 19:33
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Om de inte har tagit bort det tills dess.

Det kan ju ändra reglerna, men man måste ha det i tankarna hela tiden, det är ju ingen nyhet precis.
Citera
2019-03-26, 19:36
Avslutad
Citat:

Att det finns olika typer av "andra chansen" - möjligheter i både Robinson o Farmen är väl känt. Men alla som får erbjudandet när de åker ut spelar överraskade och glada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in