2019-03-26, 16:46
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Han bodde på stranden sa han, det bästa vore väl då bajsa i havet?

Han var extremt upprörd över att någon annan skulle laga maten. Kanske de båda sakerna hänger ihop....
Citera
2019-03-26, 16:50
Medlem
Många vanskapta betahannar här inne som retar sig på C Hamilton.
Citera
2019-03-26, 16:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Trådsanning, nu börjar alla hata Adnilson plötsligt, Kap Verdebon är ju skön, men renskötaren är ännu coolare, han relaxar och är som en vanlig Same, tar en timme i taget bara, han bryr sig inte så mycket
Citera
2019-03-26, 17:00
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Hej!

Hoten när jag åt äggen filmades inte då kamerteamet inte var där, men samtligs deltagare fick lugna ned Adnilson då han fick totalt spel och till slut skulle kasta sand i mina ägg. Här började han också skrika att jag inte skulle komma levande hem.

Det som däremot filmades var morgonen efter örådet där ni får se Adnilson få spel sen klipper mastiff det helt plötsligt. Tror ni själv att det slutade där och att alla kramades? Kamerorna filmade det och alla hörde vad Adnilson sa.

Ni kommer förhoppningsvis se inom kort hur Adnilson behandlar en av kvinnorna.

Håll till godo!

/C

1. Delade Adnilson med sig av sin äggvinst? Om ja, till vem då?
2. Brukade han småäta när han lagade mat? Det skulle förklara varför han vill ha köket för sig själv.
Citera
2019-03-26, 17:05
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Nu när Carl tyvärr är ute så håller jag på Nick eller renskötaren.
Citera
2019-03-26, 17:16
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Trådsanning, nu börjar alla hata Adnilson plötsligt, Kap Verdebon är ju skön, men renskötaren är ännu coolare, han relaxar och är som en vanlig Same, tar en timme i taget bara, han bryr sig inte så mycket
Gillade renen i början men han är rätt tråkig som person. Men vem vet han kanske har plan att ligga under radarn, det har visat sig historiskt sett vara ett bra knep. Vi har sett det i Farmen vi har sett det i Robinsson. Låta de andra ta plats och kivas. Att "skada" sig så folk inte ser en som ett hot för man har skadat sig.
Citera
2019-03-26, 17:20
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Hej!

Hoten när jag åt äggen filmades inte då kamerteamet inte var där, men samtligs deltagare fick lugna ned Adnilson då han fick totalt spel och till slut skulle kasta sand i mina ägg. Här började han också skrika att jag inte skulle komma levande hem.

Det som däremot filmades var morgonen efter örådet där ni får se Adnilson få spel sen klipper mastiff det helt plötsligt. Tror ni själv att det slutade där och att alla kramades? Kamerorna filmade det och alla hörde vad Adnilson sa.

Ni kommer förhoppningsvis se inom kort hur Adnilson behandlar en av kvinnorna.

Håll till godo!

/C

Måste fråga, blev du erbjuden att komma till "gränslandet"? När producenten gav dig 15 olika förslag för att du skulle stanna kvar.
Citera
2019-03-26, 17:21
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostlani
Nu är inte jag Freud, men att vara manipulativ = psykopat enligt dig?

Finns väl ändå fler egenskaper hos Carl-Stefan som kännetecknar psykopati:

• Störd självbild som gör att personen uppfattar sig som stark och överlägsen gentemot andra människor

• Skuld, skam och ånger finns inte hos personer med denna personlighetsstörning, ingen empati, kalla, hänsynslösa

• Psykopater har också oftast en lugn och samlad ton, detta för att försöka få ett övertag. Personen är arrogant och ser ner på dig, uppträder hånfullt. Personen kan också pressa dig så att du skall börja visa aggressivitet, och om du gör detta, så kommer personen att skratta åt dig och be dig att lugna ner dig.

• Och en psykopat ljuger alltid och hittar på ursäkter, som Carl-Stefan med sin lilla offer-story han går ut med nu.

Aldrig att han skulle bli utkastad om han var offer för mordhot. Den storyn går inte ihop, på samma kanal som Farmen där deltagare åkte ut för detta beteendet.

Nåväl, om man inte tycker att Carl-Stefan passar in på beskrivningen ovan, då har man inte en särskilt bra analysförmåga. Därför är det otroligt att NÅGON kan tro på honom.
Störd självbild? Vad får dig att tvivla på hans upplevda självbild? Tycker inte vi sett prov på om den är uppblåst eller ej.

Ingen empati kännetecknar en psykopat,absolut. Men det är inte ekvivalent med det.

Som sagt, att vara arrogant och nedlåtande behöver inte betyda att du saknar empati. Det är extremt vanligt att intelligenta personer med mindre social begåvning upplevs som otrevliga, av uppenbara skäl.

Att han ljuger håller jag inte med om, men jag har endast följt programmet, inte sociala medier.
Citera
2019-03-26, 17:24
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
För att han uppvisar ett antal personlighetsattribut som är klassiskt psykopatiska helt enkelt. Jag skulle kunna hänvisa dig till ett antal studier eller bra böcker, eller varför inte en utbildning av rang. Men det snabbaste är nog för dig att bara ta en snabb kik på wikipedia som ändå radar upp ett antal drag som stämmer bra överens med profilen.

Kom ihåg att ordet psykopat har en hel del stigma kring sig. Gemene man tänker ju direkt Ted Bundy eller valfri galen mördare i någon hollywood-film. Dessa extrema typer av psykopater är enormt ovanliga. Däremot är det (förhålladevis) vanligt med typen Agent Hamilton sällar sig till som kanske besitter några psykopatiska attribut men inte alla. Dessa människor smälter oftast bra in i samhället och lyckas som oftast klättra högt i karriärstegar, gynnade just av de personlighetsdrag som låter en ensamt sträva mot toppen med enormt självförtroende och låg empati för omgivningen.
Jag håller med dig i allt du skriver i detta inlägg. Men hade gärna sett dig peka ut varför just herr Hamilton bör klassas som psykopat och inte vad en psykopat är för något.
Citera
2019-03-26, 17:29
Medlem
SweKingCalles avatar
Läspande Idioten C Hamilton föll på eget grepp, det slutade med att det var han som blivit den korta-tjocka som satt halvgråtandes framför kameran och tyckte synd om sig själv.
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha alltså hur underbart som helst.
Agent Carl Hamilton med rätt att böla !!!
Ha ha ha ha ha ha ha
Citera
2019-03-26, 17:45
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addegsson
Adnilson känns som en sjukt ostabil person

Nä han hade varit en mardröm att ens dotter hade börjat dejta. Stor risk att hon börjar "ramla i trappan" väldigt ofta
Citera
2019-03-26, 17:50
Medlem
Carl Stefan Hamilton, vilket stolpskott. Han gör verkligen allt för att bli känd just nu, det är verkligen patetiskt.

Han tror att han har talets gåva men är väl en reaktion på att behöva hävda sig för sitt talfel och extrema tunnhårighet.
Dom enda som blir imponerade över honom, hans tugg och han hans illasittande kavaj i någon ångestfylld, trång lägenhet i England är småbarn. Alla med högre intelligens än en dörrmatta ser igenom hans tafatta försök att vara någon. Han freudianska slipps avlöser varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in