2019-03-26, 13:03
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Hur tror du att det hade sett ut för TV4 om det hade klippts med i programmet med tanke på vad som står i kontraktet?

Och vad i hela världen har TV4 att vinna på att skydda Herr Nilsson?
Citera
2019-03-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

Skydda Herr Nilsson? Det handlar om att skydda sig själva. Varför man ville ha kvar Adnilson till varje pris, kan jag däremot inte svara på.
Citera
2019-03-26, 13:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Du har nog missat TV4s avsky mot vita män och vurmande för alla med mörkare hudfärg.
Citera
2019-03-26, 13:20
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Skydda Herr Nilsson? Det handlar om att skydda sig själva. Varför man ville ha kvar Adnilson till varje pris, kan jag däremot inte svara på.

Jag kanske var otydlig, men det är just det fetade som inte går ihop. I Farmen på samma kanal rök folk för mindre. Det luktar efterhandskonstruktion lång väg från Hamiltons sida.
Citera
2019-03-26, 13:24
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Mja, Herr Nilsson beter sig illa, är impulsiv och aggressiv. Men inget "onormalt" beteende sett till populationen.

Agent Hamilton är textbokexemplet på en psykopat.
För att?

Edit: Att vara provokativ är inte samma sak som manipulativ, och jag har ännu inte sett att Hamilton varit manipulativ. Tvärtom, uppvisat intelligens, ärlighet och social okunskap/ovilja.

Väntar spänt på din psykoanalys.
Senast redigerad av Logique88 2019-03-26 kl. 13:27.
Citera
2019-03-26, 13:49
Medlem
Sten säker källa - CS var riggad av Mastiff och TV4 att bete sig som han gjorde osv. Därav att han även hoppade av som han gjorde. Ni får lägga ihop 1+1 till varför jag VET detta. Anledning till att han själv inte kan säga det rakt ut eller bekräfta är kontraktsbrott
Citera
2019-03-26, 13:57
Medlem
dialektikers avatar
Jag förstår att Adnilson brusade upp och tappade fattningen. Det är sällan man ser så dysfunktionella, kyliga, sociopatiska, föraktfulla, beräknande och samtidigt ynkliga människor, som denne Hamilton. Förutom i skräckfilmer förstås med svinaktiga, iskallt beräknande mördare.

Alltså precis innan de tog ut honom, tänkte jag, nu tittar jag inte mer. Så de tog ut honom i rättan tid.

BRA tv 4 !
Senast redigerad av dialektiker 2019-03-26 kl. 14:13.
Citera
2019-03-26, 13:58
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Sten säker källa - CS var riggad av Mastiff och TV4 att bete sig som han gjorde osv. Därav att han även hoppade av som han gjorde. Ni får lägga ihop 1+1 till varför jag VET detta. Anledning till att han själv inte kan säga det rakt ut eller bekräfta är kontraktsbrott
Han säger det på Facebook så det var ganska enkelt att lägga ihop 1+1 här.
Citera
2019-03-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Vad mycket hår han har planterat sedan Robinson.

Kanske kom tillbaka och vann hela skiten? Så blev det pengar till nytt hår också. Hehe
Citera
2019-03-26, 14:40
Medlem
ostlanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
För att?

Edit: Att vara provokativ är inte samma sak som manipulativ, och jag har ännu inte sett att Hamilton varit manipulativ. Tvärtom, uppvisat intelligens, ärlighet och social okunskap/ovilja.

Väntar spänt på din psykoanalys.

Nu är inte jag Freud, men att vara manipulativ = psykopat enligt dig?

Finns väl ändå fler egenskaper hos Carl-Stefan som kännetecknar psykopati:

• Störd självbild som gör att personen uppfattar sig som stark och överlägsen gentemot andra människor

• Skuld, skam och ånger finns inte hos personer med denna personlighetsstörning, ingen empati, kalla, hänsynslösa

• Psykopater har också oftast en lugn och samlad ton, detta för att försöka få ett övertag. Personen är arrogant och ser ner på dig, uppträder hånfullt. Personen kan också pressa dig så att du skall börja visa aggressivitet, och om du gör detta, så kommer personen att skratta åt dig och be dig att lugna ner dig.

• Och en psykopat ljuger alltid och hittar på ursäkter, som Carl-Stefan med sin lilla offer-story han går ut med nu.

Aldrig att han skulle bli utkastad om han var offer för mordhot. Den storyn går inte ihop, på samma kanal som Farmen där deltagare åkte ut för detta beteendet.

Nåväl, om man inte tycker att Carl-Stefan passar in på beskrivningen ovan, då har man inte en särskilt bra analysförmåga. Därför är det otroligt att NÅGON kan tro på honom.
Citera
2019-03-26, 14:41
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinksteel
Hoppas du förstår att han LJUGER? Man behöver inte se mer än ett avsnitt för att förstå att mannen är full av skit!
Citera
2019-03-26, 15:00
Medlem
Zyxel04s avatar
Har personligen Cmore men såg nu på tv4play att dem "bara" lägger ut en dag i veckan, därmed kan dom som inte har Cmore inte sett alla veckodagarnas avsnitt och därför tycker jag ej att någon ska spoila något.

Men man kan alltså se dagens (tisdagens, avsnitt 8) nu på tv4play och tycker han Adnilsson känns lite sådär. Jag nappade inte särskilt mycket på Carl om jag ska vara ärlig men även han Adnilsson känns lite sådär.

Min känsla är att han inte är särskilt samarbetsvillig och när han nämner "mitt kök" typ hela tiden....

Misstänker att han har typ dåliga nerver och har svårt att hålla sig i schack under pressade omständigheter. Trodde i början han hade relativt goda omständigheter att vinna hela skiten men tror han kan ganska ogillad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in