2019-03-26, 11:28
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Hamilton nämnde ingenting om hot när han begärde ersättning framför kameran. Jag har heller inte lyckats hitta något hot om våld i sändningarna, men rätta mig gärna om jag missat något.

Enda anledningen till att pratet om hot uppkommit är såvitt jag vet Hamiltons egenpublicerade Youtube-video. Spontant känns det som att den ska tas med en rejäl nypa salt.

Men ett klippt tv-program ska tas på allvar?
Citera
2019-03-26, 11:36
Medlem
Denna säsong av Robinson hade nog chans att slå sig in på svensk TV's absolut högsta tittarrekord. Tyvärr åkte CH ut för tidigt för att det skulle ske.
Citera
2019-03-26, 11:44
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren

Poängen är fortfarande att vi inte vet vad som är sant.
Citera
2019-03-26, 11:50
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Sjukt underhållande kan det fortfarande bli. Skulle inte tro att dom underkastar sig honom till hundra. Men även om dom gör det blir det roligare att titta på än denna sopa till människa som kallar sig för Carl

Jag tycker att ADHDdjungelapan är en äcklig typ.

Go Carl är bäst.

Hopps han blir långlivad haha.
Citera
2019-03-26, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren

Man får väl själv avgöra vad man tror är troligast.

Antingen tror man att en seriös (nåja) TV-produktion tillåter mordhot från deltagarna och istället kastar ut offret. Samtidigt som den misstänkte mordhotaren på något sätt skrämt alla andra deltagare till tystnad och hypnotiserat dem till att tycka att denne är sympatisk trots allt.

Eller så tror man att en man med väldigt tydliga psykopatiska personlighetsattribut som satt sig själv i knipa ljuger för att skydda sitt anseende.
Citera
2019-03-26, 12:03
Medlem
Diarrees avatar
Carl är jurist så då är man per automatik en avskyvärd människa villkor han visade också. Men underhållande. Synd att han var en fegis och åkte hem.

Herr Nilsson är en mytoman. Påstår att han bott under en båt på en ö men kan inte ens bajsa i skogen?
Citera
2019-03-26, 12:04
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Man får väl själv avgöra vad man tror är troligast.

Antingen tror man att en seriös (nåja) TV-produktion tillåter mordhot från deltagarna och istället kastar ut offret. Samtidigt som den misstänkte mordhotaren på något sätt skrämt alla andra deltagare till tystnad och hypnotiserat dem till att tycka att denne är sympatisk trots allt.

Eller så tror man att en man med väldigt tydliga psykopatiska personlighetsattribut som satt sig själv i knipa ljuger för att skydda sitt anseende.

Herr Nilsson och Carl är samma skrot och korn.
Citera
2019-03-26, 12:11
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Hamilton nämnde ingenting om hot när han begärde ersättning framför kameran. Jag har heller inte lyckats hitta något hot om våld i sändningarna, men rätta mig gärna om jag missat något.

Enda anledningen till att pratet om hot uppkommit är såvitt jag vet Hamiltons egenpublicerade Youtube-video. Spontant känns det som att den ska tas med en rejäl nypa salt.
Han säger att han pratat med produktionsledaren om detta. Att Apnilsson ska ha hotat honom efter tävlingen med äggen. Det sägs inget om att hotet var framför kameran. De filmar ju bara några timmar/dygn...
Citera
2019-03-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Herr Nilsson och Carl är samma skrot och korn.

Mja, Herr Nilsson beter sig illa, är impulsiv och aggressiv. Men inget "onormalt" beteende sett till populationen.

Agent Hamilton är textbokexemplet på en psykopat.
Citera
2019-03-26, 12:31
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Han säger att han pratat med produktionsledaren om detta. Att Apnilsson ska ha hotat honom efter tävlingen med äggen. Det sägs inget om att hotet var framför kameran. De filmar ju bara några timmar/dygn...

Det fetade: Precis, Hamilton påstår detta. Märkligt sammanträffande att inget fastnat på film.
Citera
2019-03-26, 12:52
Medlem
Citat:
Det fetade: Precis, Hamilton påstår detta. Märkligt sammanträffande att inget fastnat på film.

Hur tror du att det hade sett ut för TV4/Mastiff om det hade klippts med i programmet med tanke på vad som står i medverkandeavtalet? Dvs, att man åker ur med "omedelbar verkan" om man beter sig som Adnilson?
Senast redigerad av dianna-agron 2019-03-26 kl. 13:02.
Citera
2019-03-26, 12:52
Medlem
TilleyHats avatar
Är det inte märkligt tyst i media om att Hamilton blev utkickad?

I Robinson konstaterade de bara att han fått åka hem och sen fortsatte alla som om inget hänt. Det var mer fokus på kvinnan som åkte hem för att hon längtade efter sina barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in