2019-03-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
På sin numera stängda Instagram? Jag tror att han iscensatt alltihopa själv.

Youtube.

https://youtu.be/8lECrTDM3S4
Citera
2019-03-24, 23:31
Medlem
tuffkatts avatar
Om Carl får lämna så kommer ju hela lag röd underkasta sig djungelapan Adnilson och det kommer vara så fram till skiten är över. Hur underhållande kommer det vara?
Citera
2019-03-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
CH kommer att släppa en video imorgon om vad som ”verkligen händer i Robinson”.

Var har du läst det?
På hand video på Youtube som publicerades den 4e mars säger han att han ska avslöja vad som verkligen skedde i Robinson och länkar till sin Instagram. Vilket alltså syftar på den 11 mars...
Citera
2019-03-24, 23:33
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Om Carl får lämna så kommer ju hela lag röd underkasta sig djungelapan Adnilson och det kommer vara så fram till skiten är över. Hur underhållande kommer det vara?

Sjukt underhållande kan det fortfarande bli. Skulle inte tro att dom underkastar sig honom till hundra. Men även om dom gör det blir det roligare att titta på än denna sopa till människa som kallar sig för Carl
Citera
2019-03-24, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ja och när Carl inte fick som han ville börjar han sabotera för laget. Stort. Konstigt att dom vill ha ut honom.
Laget saboterar för sig självt genom att rösta ut en duktig tjej och behålla en dålig. Jag måste säga att jag hade själv tappat motivationen för att kämpa för ett sånt lag. Carl försökte faktiskt hindra laget från att sabba för sig självt.
Citera
2019-03-24, 23:35
Medlem
Citera
2019-03-24, 23:36
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon-52
Men vad i hela fan gjorde pliten på gränslandet, släppte fanskapet ut en infångad krabba? Hade blivit direkt helt galen och förmodligen fått lämna ön efter den upptäckten!

Ja vafan, kanske var därför dom fick en påse mystisk ris?

Dummaste var ju att hon la den ju inte i vattnet heller haha. Bara släppte ut den i skogen !

Om de inte var en landkrabba då.
Citera
2019-03-24, 23:38
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Laget saboterar för sig självt genom att rösta ut en duktig tjej och behålla en dålig. Jag måste säga att jag hade själv tappat motivationen för att kämpa för ett sånt lag. Carl försökte faktiskt hindra laget från att sabba för sig självt.

Okej. Då tänker du likt Carl. Det säger ju en del. Är inget jag personligen skulle känna mig stolt över men alla är vi olika.
Citera
2019-03-24, 23:40
Bannlyst
Kan inte hjälpa det men gillar Carls stil mer och mer. Utan honom, inget Robinson.
Citera
2019-03-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraforatt12344321
Citera
2019-03-24, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Okej. Då tänker du likt Carl. Det säger ju en del. Är inget jag personligen skulle känna mig stolt över men alla är vi olika.
Och du tänker likt Adnilson. Även det säger en hel del.
Citera
2019-03-24, 23:43
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och du tänker likt Adnilson. Även det säger en hel del.

Samt alla övriga i laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in