2019-03-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Hamilton krigade på bra! Var riktigt underhållande och såg fram mot en vecka full av kaos, hade varit intressant att se om taktiken gått vägen med att bli immun och köra ut korvgubbarna en efter en.

PK Sverige fick som dom ville, de 7 mobbarna tog ut den enda "mobbaren". Skrattretande!
Hamilton lockade publik, 50 tusen småpengar för Tv4. Sämst!
Han är väl fortfarande kvar? Eller har du sett fler program än det som var igår?
Citera
2019-03-25, 13:34
Medlem
Appelskrutten123s avatar
har hon suzanna har rätt fin kropp för sin ålder
Citera
2019-03-25, 13:35
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Stör mig på Bonnie, hon verkar tro hon är smart men hon riktigt korkad.
Citera
2019-03-25, 13:47
Medlem
Jag är inte en sådan som brukar kolla på såpor öht, Men en glimt i denna tråd fick mig att ta en titt. Hamilton är ju överlägset den mest underhållande personligheten jag sett på år och dar! Inte för att han upplevs som nedlåtande eller arrogant av pöbeln, han har ju rätt.. En riktigt uppfriskande fläkt som säger vad han tycker och tänker utan omsvep, han är nog mycket väl medveten om att han kommer få ta emot skit av en jävla massa folk efter sina utlägg i programmet. Det fina i kråksången är att en man av det virket (vilket jag hoppas) kommer inte bry sig, det är som att hälla vatten på en gås. C.H! fortsätt vara dig själv så blir allt väl! TV4 vrider väl och vänder på allt bäst fan dom vill för att ställa en i så dålig dager som möjligt, trist att folk sväljer det bara. Vill man ha en kamrat i livet man kan lita på väljer jag C.H framför dom andra 3 betacucksen vilken dag i veckan som helst. Mvh

Ps. Adnilson borde ta första bästa båt hem till sin lilla ö, så kan han fiska och bygga bäst fan han vill
Har inte mycket till övers för sådant avskum..
Senast redigerad av Mr.Pafagel 2019-03-25 kl. 14:00.
Citera
2019-03-25, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
När jag läser det här blir jag helt trött. Alla dina spörsmål har avhandlats i tråden. Jag har dessutom laddat upp min discharge som AB har skrivit på.

Gällande byggandet, ååååååter igen. Vi hade max 2 timmar på oss att slå upp något tillfälligt och det som syndes i TV var inte slutprodukten. Och nej jag var inte på Fiji med legionärer utan 7st lallare.

Dessutom, vi fick inte hugga ned något till vårt bygge. Vi fick ta det som var utplacerat runt om på ön. En planka här och en planka där. Samt hugga palmblad.

Imunititestävlingen var riggad? haha ok. Grabbarna fick hundra tillsägelser att lyfta upp benen minuter in i tävlingen och lukas ben är 2cm ovanför plankan hur länge som helst. De skulle inte sjunka under 40cm.

Du är en sån person som inte går att övertyga och det finns inget värde för mig att göra det heller.

Man kan sluta frivilligt under de två första månaderna?

Hur länge var du i Legionen?

Fortstatt trevlig dag

/C

Jaja, skit samma kring deltagare och intriger mm..

Vill ha svar på lite frågor från deltagare:
1. Vad händer om du skulle avslöja vinnaren här?

2. Är det så ont om mat som TV vill få det att framstå?
Hur mycket kontakt har ni med filmteamet?
Har du snackats om att teamen runt omkring hjälper deltagare med mat.

3. Hur mycket pengar får man?
Dvs. utan att man försöker bråka sig ut.
Citera
2019-03-25, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Smart vet jag inte, men förbannat stor i käften är han.
Det räcker med att vara normalbegåvad i lag Nord, så är man ändå hästlängder före övriga i laget.
Citera
2019-03-25, 14:25
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpelimp
Jaja, skit samma kring deltagare och intriger mm..

Vill ha svar på lite frågor från deltagare:
1. Vad händer om du skulle avslöja vinnaren här?

2. Är det så ont om mat som TV vill få det att framstå?
Hur mycket kontakt har ni med filmteamet?
Har du snackats om att teamen runt omkring hjälper deltagare med mat.

3. Hur mycket pengar får man?
Dvs. utan att man försöker bråka sig ut.

1. Mastiff stämmer mig för kontraktsbrott och kommer då bli tvingade att släppa bandet där adnilson får psykbryt och ska döda och ha sig. (Disclosure)

2. I stort sätt ingen. De var på. Ön kanske 1 timme om dagen plus synkarna som varade 3-5minuter. Jag fick dock göra 100 synkar mer än övriga packet då det klagades något enormt att de var sämst i sina synkar.

3. Man får inte en spänn. Vilket jag var helt ok med. Sålänge kontraktet följdes. Men när mastiff börjar bryta mot kontraktet för att ha med sin älskade strandpojke så krävde jag mer deg. Finns ingen självbevarelsedrift i att säkra inkomster för mastiff ocj TV4 när de helt öppet väljer att skydda korvgubben när han står och skriker att jag inte kommer levande från stranden ocj att han slå slå ut mina tänder (information som produktionen definitivt gett till adnilson då jag har flertalet tandimplantat efter en bilolycka)

/C
Citera
2019-03-25, 14:37
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
1. Mastiff stämmer mig för kontraktsbrott och kommer då bli tvingade att släppa bandet där adnilson får psykbryt och ska döda och ha sig. (Disclosure)

2. I stort sätt ingen. De var på. Ön kanske 1 timme om dagen plus synkarna som varade 3-5minuter. Jag fick dock göra 100 synkar mer än övriga packet då det klagades något enormt att de var sämst i sina synkar.

3. Man får inte en spänn. Vilket jag var helt ok med. Sålänge kontraktet följdes. Men när mastiff börjar bryta mot kontraktet för att ha med sin älskade strandpojke så krävde jag mer deg. Finns ingen självbevarelsedrift i att säkra inkomster för mastiff ocj TV4 när de helt öppet väljer att skydda korvgubben när han står och skriker att jag inte kommer levande från stranden ocj att han slå slå ut mina tänder (information som produktionen definitivt gett till adnilson då jag har flertalet tandimplantat efter en bilolycka)

/C
Du har varit Robinsons ohotade stjärna sedan första programmet. Många hade knipt käft och följt efter korvgubbarna som en skock får. Så snyggt att du körde järnet, gårdagens öråd var riktigt kul.

Två frågor!
1. Gjort är gjort, men ångrar du inte att det blev så här? Hade du inte velat vara kvar längre?
2. Hur reagerade Mastiff när du presenterade dina krav? Funderade de på det eller var det tack och hej direkt?
Citera
2019-03-25, 14:44
Avslutad
Citat:

/C

Hur reagerade teamet på Adnilsons utbrott och hot? Varför gjorde de inget? Det är ju ändå ganska allvarliga hotelser, även om han aldrig hade hunnit utföra dem med tanke på att han gör allt på ön.
Citera
2019-03-25, 15:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Stör mig på Bonnie, hon verkar tro hon är smart men hon riktigt korkad.

Vid första anblick kan man få den slutsatsen - hon låter lite drömmig när hon pratar. Om du lyssnar på det hon hittills har sagt så har det inte varit flum, utan ganska mogna resonemang. Korkad skulle jag inte säga att hon är.

Meningen ”har hon suzanna har rätt fin kropp för sin ålder” däremot...
Citera
2019-03-25, 15:04
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vid första anblick kan man få den slutsatsen - hon låter lite drömmig när hon pratar. Om du lyssnar på det hon hittills har sagt så har det inte varit flum, utan ganska mogna resonemang. Korkad skulle jag inte säga att hon är.

Meningen ”har hon suzanna har rätt fin kropp för sin ålder” däremot...
Jag menar har hon inte rätt fin kropp för sin ålder?
Citera
2019-03-25, 15:21
Medlem
gs20s avatar
Citat:
1.
/C

Synd att du slängde in handuken Carl. Du hade förmodligen tvålat till hottentottarna i utslagningstävlingarna. Deras psyke är riktigt svagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in