2019-03-24, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Samt alla övriga i laget.
Ja alla förutom Carl och Anna, som framstår som de två smartaste. Alla andra är styrda av Adnilson, vilket du uppenbarligen också skulle vara. Och rösta ut starka kort och behålla svaga.
Citera
2019-03-24, 23:47
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Laget saboterar för sig självt genom att rösta ut en duktig tjej och behålla en dålig. Jag måste säga att jag hade själv tappat motivationen för att kämpa för ett sånt lag. Carl försökte faktiskt hindra laget från att sabba för sig självt.

Varför skulle det vara unikt denna säsongen. Vartenda år försvinner ju duktiga personer för att dom inte lyckats komma in i gänget fullt och helt.
Ska Carl Stefan hålla sig kvar så måste han vinna varenda tävling, annars åker han ut.
Citera
2019-03-24, 23:49
Medlem
Fint att se lag Nord. De fungerar harmoniskt. Det är inte en enda ”kebab” med i det laget. Säger en del 😅
Senast redigerad av ostenosten 2019-03-24 kl. 23:53.
Citera
2019-03-24, 23:50
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ja alla förutom Carl och Anna, som framstår som de två smartaste. Alla andra är styrda av Adnilson, vilket du uppenbarligen också skulle vara. Och rösta ut starka kort och behålla svaga.
Smart vet jag inte, men förbannat stor i käften är han.
Citera
2019-03-24, 23:52
Medlem
PKarlsson1s avatar
Åsa verkar ju vara en otroligt curlad svenne som aldrig upplevt en motgång i hela sitt liv. Så fort de börjar bråka så blir hon ledsen och när Adnilson blir arg för köket (vilket inte är deras fel) börjar hon nästan gråta känns det som. Hon är ju helt värdelös underhållningsmässigt.
Citera
2019-03-24, 23:53
Medlem
Haha den där videon som Carl Hamilton lade upp på Youtube... Vilken tönt. Ska han måla upp det som att han är någon framgångsrik affärsjurist eller vad?

Dock så är han väldigt underhållande.
Citera
2019-03-24, 23:55
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Jag hade gjort allt i min makt för att se till att jag har så många som möjligt som gillar mig direkt från start, ifall vi skulle råkas hamna i öråd. Det är oundvikligt att hamna där. Så jag hade valt en helt annan taktik än Kalle Stefan, det har du rätt i Ja. Han verkar istället gått in med taktiken att få så många emot sig som möjligt. Smart säger du? Nja tillåt mig att vara tveksam till att det är smart. Vi får se hur smart det var.
Citera
2019-03-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
Åsa verkar ju vara en otroligt curlad svenne som aldrig upplevt en motgång i hela sitt liv. Så fort de börjar bråka så blir hon ledsen och när Adnilson blir arg för köket (vilket inte är deras fel) börjar hon nästan gråta känns det som. Hon är ju helt värdelös underhållningsmässigt.

Sluta skriv om avsnitt som inte sänts utan spoilertag. Inte alla här som vill betala för cmore.
Citera
2019-03-25, 00:00
Medlem
Va fan Carl utslängd alltså... då lägger jag ner. Någon som sett fram tills avsnitt 10 och kan bekräfta han inte kommer tillbaka?
Citera
2019-03-25, 00:03
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Fint att se lag Nord. De fungerar harmoniskt. Det är inte en enda ”kebab” med i det laget. Säger en del 😅

Ja så blir det när man blandar in djungelnegrer o latinos o svenskar och tror dem ska kunna samarbeta på en öde ö haha
Citera
2019-03-25, 00:05
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
Tog ju inte lång tid innan det blev bråk i syd igen trots att Carl försvunnit. Det visar vilka psykiskt instabila individer de är som behövde ville ha någon att skylla på. Adnilson kommer nog ryka nästa öråd.

Inte oväntat. Adnilson är det riktiga psykfallet på ön så självklart kommer konflikterna att fortgå, men utan ett svart får i form av CH.
Citera
2019-03-25, 00:08
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här