Citat:
Ursprungligen postat av
Pumpking
Och hysteriskt!
Jag hoppas innerligt att produktionen inte diskar Mr Big. Det känns som att det finns stoooor risk för det dock. Att Anders kommer whinea om "Stefan du måste kämpa!". Jag hoppas verkligen att de accepterar hans taktik. Men vet ju iaf med 100% säkerhet att Paulo hade slängt ut Stefan om han sabbade för laget. Han hade ställt ultimatum till produktionen att diska honom. Det finns ändå ett litet hopp med Anders att Mr Big kommer tillåtas sabotera.
Håller med. Detta är en fullt legitim taktik så att diska honnom p.g.a det skulle inte vara rättvist.
Låt oss ponera, Anna har åkt ut, Carl kommer att sabba i tävlingarna, kvar har vi tre rellativt starka killar, Åsa och pia som jag inte har uppfattat som så jättestarka, och lin som förvånansvärt nog presterade bra i imunitetstävlingen.
Chansen för syd att vinna pris/robinson tävlingen är nog ganska liten, och carls chans att vinna imuniteterna är ganska höga. Kanske inser syd sitt underläge mot carl och börjar följa hans premisser för att vinna tävlingarna. Hadde varit orehört intressant att se någon som carl vara ett as socialt men lyckats lura systemet tävlingsmässigt.