2019-03-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Och hysteriskt!

Jag hoppas innerligt att produktionen inte diskar Mr Big. Det känns som att det finns stoooor risk för det dock. Att Anders kommer whinea om "Stefan du måste kämpa!". Jag hoppas verkligen att de accepterar hans taktik. Men vet ju iaf med 100% säkerhet att Paulo hade slängt ut Stefan om han sabbade för laget. Han hade ställt ultimatum till produktionen att diska honom. Det finns ändå ett litet hopp med Anders att Mr Big kommer tillåtas sabotera.

Håller med. Detta är en fullt legitim taktik så att diska honnom p.g.a det skulle inte vara rättvist.
Låt oss ponera, Anna har åkt ut, Carl kommer att sabba i tävlingarna, kvar har vi tre rellativt starka killar, Åsa och pia som jag inte har uppfattat som så jättestarka, och lin som förvånansvärt nog presterade bra i imunitetstävlingen.
Chansen för syd att vinna pris/robinson tävlingen är nog ganska liten, och carls chans att vinna imuniteterna är ganska höga. Kanske inser syd sitt underläge mot carl och börjar följa hans premisser för att vinna tävlingarna. Hadde varit orehört intressant att se någon som carl vara ett as socialt men lyckats lura systemet tävlingsmässigt.
Citera
2019-03-24, 23:03
Medlem
Bananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Inga särskilda yrken, men definitivt inte yrken där karriären bygger på att memorera text. En matematiker är dock by default troligen intelligent. Annars kan intelligenta människor finnas i alla yrken. Jag har ännu inte märkt något av detta i CH. Men kanske i framtiden. Jag skall, som sagt, inte se mer av BB Fiji.

Var har du fått det ifrån, att juristyrket bygger på att memorera text..? Så förutom jurister kan intelligenta människor finnas i alla yrken... Det säger väl något om din intelligens i så fall.
Citera
2019-03-24, 23:04
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast han är väl ändå inte från Afrika, utan från latinamerika?

Finns det ett Kap Verde i Latinamerika också?
Det enda Kap Verde jag känner till ligger utanför afrikas västra fastland.
Citera
2019-03-24, 23:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Visst, det med tävlingarna är en sak men jag kan nog inte påstå att jag själv glatt delat med mig av mina ägg i den situationen. Han är alltså ensam i en grupp där samtliga vill kasta ut honom och där Adnilson tappar det fullständigt bara för att CH vinner den andra immuniteten. Samtidigt förväntar de sig att han ska bortse från detta och bjuda dem på hans vinst från tävlingen? Inte konstigt alls enligt mig, jag hade gjort precis samma sak under motsvarande omständigheter.
Hellre ett o-vänt stekt ägg i den kollektiva teflonpannan än att måsta sitta och vänta på att kycklingen kläcks för att tillgodogöra sig lite protein

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast han är väl ändå inte från Afrika, utan från latinamerika?
Cap Verde ligger söder om söder...om Kanarieöarna, spanjorerna tog över skiten...därav efternamnet
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-24 kl. 23:09.
Citera
2019-03-24, 23:06
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Jag kan väl göra såhär, obs SPOLIERVARNING läs ej

Citera
2019-03-24, 23:06
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Finns det ett Kap Verde i Latinamerika också?
Det enda Kap Verde jag känner till ligger utanför afrikas västra fastland.

Okej. Sorry. Jag trodde att han var latino. Visste inte att han kom från Kap Verde.
Citera
2019-03-24, 23:08
Medlem
Konfucius2s avatar
Adnilsson Är en ganska skön snubbe...

CH en översittare som gnäller, så fort han inte får som han vill.

Dock, känns årets upplaga lika sval som förra...

Därför tittar jag knappt på programmet. Kika dock idag halvt som halvt...
Senast redigerad av Konfucius2 2019-03-24 kl. 23:10.
Citera
Medlem
Adnilson kallar CH för en liten tjej och kort, moralens väktare var är ni?
Citera
Medlem
Falcon-52s avatar
Så, nu har man kommit in en bit i tävlingen!
Att Hamilton är chef har väl inte undgått någon? Han står för ett fruktansvärt högt underhållsväde och någon jag tror jag skulle komma bra överens med..
Men vad i hela fan gjorde pliten på gränslandet, släppte fanskapet ut en infångad krabba? Hade blivit direkt helt galen och förmodligen fått lämna ön efter den upptäckten!
Citera
2019-03-24, 23:09
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Jag kan väl göra såhär, obs SPOLIERVARNING läs ej

Citera
2019-03-24, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nej men man lär försöka plocka bort cancern från laget. Jag förstår att Adnilson också var lite väl het på gröten i dagens avsnitt men han kommer ändå inte i närheten av Kalles beteende hittills genom alla avsnitt. Den sjuka delen av laget måste bort, och laget gör helt rätt i att försöka få ut honom. Utan honom har dom iallafall chans att vinna tävlingar. Med honom finns det ingen chans då han kommer sabotera.
Carl erbjöd fred om de lät bli att rösta på Anna i örådet. Det var egentligen en no-brainer för Grabbarna Grus, eftersom Anna var en person som tillförde mycket. Så de hade inget att förlora på att gå med på Carls förslag! Men Grabbarna vägrade ta chansen till fred. Så de har själva satt laget i skiten. Nu får de leva med det.
Citera
2019-03-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in