2019-03-24, 21:32
Medlem
Hoyoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Renskötaren är störtskön 👌

Årets bästa!
Citera
2019-03-24, 21:32
Medlem
bagarn29s avatar
Mattias är för skön. Jag hoppas han vinner hela skiten. Nick, Coq Rouge och AdNilsson får inte vinna.

Sebbe och Anna i lag nord har visst en liten fling på gång.
Senast redigerad av bagarn29 2019-03-24 kl. 21:35.
Citera
2019-03-24, 21:33
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muminkex
Det är definitivt roligare att kolla på lag nord där de samarbetar och är trevliga än lag syd som bara bråkar, jag blir bara irriterad av att se på bråk. Tydligen så är det underhållning med bråk, men ONÖDIGT bråk?? TV4 verkar tro att Robinson och Farmen är Ex on the Beach och Paradise Hotel.

*fingersnärt fingersnärt* "Så. Död."

När fisken inte fick kokas levande
Citera
Medlem
alltså seriöst vilken loser adnilson är fyfan beter sig ju som en lipig 5 åring
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Varifrån kommer Adnilson? Vad är det för ö han är uppvuxen på?
Citera
2019-03-24, 21:34
Avslutad
Carl-Stefan kan ju ställa upp i Farmen istället. Då hade han iallafall kunnat göra lite nytta istället för att bara hacka på andra.
Citera
2019-03-24, 21:35
Medlem
Klopeks avatar
Adnilson är äcklig. Kryper i kroppen när man tänker på honom. Anna får inte lägga ut fisknät för att han anser sig bäst, fy fan. Ege handlar det om att Anna inte är en JA sägare utan hänger med Carl. Kort och tjock hade mer än gärna fått joina Adnilson och lägga ut nätet om det kom på tal.

Hoppas Carl lägger sig i varenda robinson tävling och vinner varje immunitet tävling. Sopa banan med idioterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vilken ö är ADHDNilsson född på?
Cape verde
Citera
Medlem
butofcourses avatar
Den där piss-luffaren Adnilson, vilken barnslig idiot. Hoppas han och CSH får vara kvar länge så dessa barnsliga bråk fortsätter.
Citera
2019-03-24, 21:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja, detta vann han. Jag har inte sett allt och vet inte riktigt vad som ligger bakom hans inställning, men jag vet att hög IQ och juridik normalt sett inte passar ihop. En jurist är en person med gott minne för textinläsning, men en jurist är definitivt inte en person jag associerar med hög IQ. Visst kan CH vara ett undantag, men jag vill helst se bevis för det.
Vilka yrken förknippar du med hög IQ, utöver matematiker forskare & barnmorska
Citera
2019-03-24, 21:37
Medlem
Adnilson besitter dem vanliga negerkarakteristika.
Stark tro på sig själv trots låg IQ.
Citera
2019-03-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det verkar alldeles uppenbart att den enda anledningen till att han är med i tävlingen är för att provocera. Men vad gör man inte för att göra bra TV.
Det är ju inte bra TV. Robinson behöver seriösa personer, som Robinson-Kent. Ärliga personer, som klarar att överleva på en öde ö. Som hjälper sina lagmedlemmar, som inte vill fuska. Åker man ut, så skall man aldrig komma tillbaka. Detta är sista avsnittet jag ser av Big Brother Robinson. Liksom alla andra dokusåpor, så tror man numera att folk vill se oärliga personer, och att en äkta spänning byggs upp med en final där 15 personer är kvar, varav 11 inte var med från början. Möjligt att det roar någon, men för mig är det obegripligt.

Ha det bra, men utan mig, önskar en av landets mest trogna Robinson-fans! Jag har faktiskt sett alla avsnitt, alla år, men har bara konstaterat att det blivit allt sämre. Detta är inte Robinson. Detta är helt enkelt patetiskt uselt. Sjukt dåligt. Jag skäms att ens ha sett början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in