Citat:
Detta har faktiskt suddats ut under denna tid och varför utredningen startade och dess syfte.Det som skiljer en smart människa från en IQ-befriad är att den smarte oftast tror i väntan på fler bevis som stödjer påståendet. Den IQ-befriade pratar med tvärsäker röst, för hen vet ju att det är rätt. Där har vi dina ”nyckelord”.
Att Trump har fått hjälp av ryssarna kommer att framgå i Muellers rapport, frågan var egentligen huruvida Trump själv var med på det (det verkar inte finnas tillräckligt bevis för det, varför Mueller inte kommer åtala fler). 25 ryssar är åtalade av Mueller, säger det inget till dig?
Jag läser inte CNN, jag försöker använda min egen analytiska förmåga. Jag antar att du är en inbiten FOX-newsare? Det säger rätt mycket om dig.
Att Trump har fått hjälp av ryssarna kommer att framgå i Muellers rapport, frågan var egentligen huruvida Trump själv var med på det (det verkar inte finnas tillräckligt bevis för det, varför Mueller inte kommer åtala fler). 25 ryssar är åtalade av Mueller, säger det inget till dig?
Jag läser inte CNN, jag försöker använda min egen analytiska förmåga. Jag antar att du är en inbiten FOX-newsare? Det säger rätt mycket om dig.
Och syftet var och ta reda på vad Ryssland gjort.
Inte för det ändrar jätte mycket, men det är ju en mer korrekt beskrivning i Muellers uppdrag.
Inte som tråden utvecklats sig att det är Mueller och Demokrater som är ute och jagar efter trumpen.(För det vet vi är fel)
Men som vi hävdat väldigt tidigt i Mueller-utredningen, så är Mueller-utredningen den mest framgångsrika i POTUS och följe någonsin, maken till kriminalitet och korruption går inte hitta ens i närheten(Om man nu inte går till Nixons tid, som man kommer överträffa.
När det gäller åtal, så är det inte alls säkert dessa är slut på heller.
Dock är en sak uppenbar, inget har ändrat sig sedan före avsluta av Mueller-utredningen.
Vi vet lika lite/mycket som före som nu efter, det är först vid det fullständiga presenterande av Mueller´s utredning som vi har svaren Mueller lyckades hitta.
Sen har man troligen händelser på en stor hög man aldrig kunnat substantiera.
så äre med de
MAGA