Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-24, 02:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Briljant av Wikileaks att i sann journalistisk ära förespråka rättvisa och information till den lilla medborgaren.

En miljon för officiellt publicering av utredningen. Ut med den då

Lustigt ändå (FB) Ryssars handlande kring 2016, vilka de beblandat sig med? Varför har de ljugit?

Kan du berätta om dessa åtal? Du verkar ju kunnig och allvetandes gällande detta, så berätta nu inom kontexten vad dessa handlar om. Du och Mueller kanske har samma slutsats?

Kom ihåg att kontexten i trådstarten och din konversation från den aktuella länken i detta inlägg är fullt relevant mot vad du motsägelsefullt påstår till mig här, så jag ser fram emot ditt svar. så fram med detta nu då får jag se åtalen.
Kontext är att vi vet inte mer än vad vi gjorde förrgår och om vad Mueller har i sin rapport.
Självförklarande kallar man sånt här.

Jag behöver inte berätta nått om dessa åtal, allt du behöver göra är och läsa dom själv.
Så slipper jag.
2019-03-24, 04:06
Medlem
wwrs avatar
Sorg på MSNBC

"Crying for indictments?"

Rachel Maddow/MSNBC har svårt att hålla tillbaka tårarna när hon rapporterar slutet på Muellerutredningen.
Citat:
The unremarkable conclusion of the Mueller probe has been a heavy blow for Russiagate High Priestess Rachel Maddow, who by some accounts shed tears live on television as she came to terms with her indictment-deficient reality.
The MSNBC host, who has devoted countless hours of airtime to gossiping about the alleged ties between President Donald Trump and the Kremlin, struggled to keep her composure while discussing the end of Special Counsel Robert Mueller’s investigation, which wrapped up on Friday without issuing any further indictments.
https://www.rt.com/usa/454554-maddow-crying-mueller-report-indictment/amp/
https://twitter.com/deeg25/status/1109282590232592385?s=19

MSNBC och andra objektiva media får väl göra som på den film som läckte från Google, där Page ledde ett stormöte där alla uppmanades att krama den som satt bredvid för att trösta sig, när Trump vunnit valet.
Senast redigerad av wwr 2019-03-24 kl. 04:33.
2019-03-24, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Du hade alltså inget att invända emot i mitt inlägg? Så varför skrev du att jag var sorglig? Träffade jag en öm tå? Tog du åt dig så mycket utav mitt inlägg att du bara kände för att skriva - sorligt?

Nyckelordet här är tror. Vad du tror är inte viktigt. Ni trodde att han hade fått hjälp med president vinsten och att han därför hade fuskat sig till den. Ni trodde fel. Och det var även därför som utredningen om att hitta en collusion startade. Ingen har samarbetat med Putin för att få Trump vald. Hilary var helt enkelt såpass avskydd, så att en buffel som Trump blev vald. Om han sen har gjort något oetiskt spelar ingen roll alls. Det fanns ingen collusion!

Konspirationsteorier som inte förtjänar ett seriöst svar. Gå nu och kika på CNN istället och få din nya sanning inpräntat som du sen kan sprida.

Det som skiljer en smart människa från en IQ-befriad är att den smarte oftast tror i väntan på fler bevis som stödjer påståendet. Den IQ-befriade pratar med tvärsäker röst, för hen vet ju att det är rätt. Där har vi dina ”nyckelord”.

Att Trump har fått hjälp av ryssarna kommer att framgå i Muellers rapport, frågan var egentligen huruvida Trump själv var med på det (det verkar inte finnas tillräckligt bevis för det, varför Mueller inte kommer åtala fler). 25 ryssar är åtalade av Mueller, säger det inget till dig?

Jag läser inte CNN, jag försöker använda min egen analytiska förmåga. Jag antar att du är en inbiten FOX-newsare? Det säger rätt mycket om dig.
Senast redigerad av Vigilate 2019-03-24 kl. 10:28.
2019-03-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
"Crying for indictments?"

Rachel Maddow/MSNBC har svårt att hålla tillbaka tårarna när hon rapporterar slutet på Muellerutredningen.

https://www.rt.com/usa/454554-maddow-crying-mueller-report-indictment/amp/
https://twitter.com/deeg25/status/1109282590232592385?s=19

MSNBC och andra objektiva media får väl göra som på den film som läckte från Google, där Page ledde ett stormöte där alla uppmanades att krama den som satt bredvid för att trösta sig, när Trump vunnit valet.

Haha, refererar till RT. Ni (läs troll) försöker få RT att framstå som en erkänd, väletablerad nyhetskanal.
2019-03-24, 10:34
Medlem
Hela den här utredningen har aldrig ens handlat om Trump, utan den gick ut på att undersöka om USAs val påverkades av utländska aktörer. Vad det betyder får Mueller och hans gäng demokrater som utreder detta definiera. Till viss grad påverkas alla val i hela världen av utländska aktörer.

Sen har sinnessvaga människor fått det att låts som en undersökning om Trump.
2019-03-24, 10:37
Citat:
Ursprungligen postat av Vigilate
Haha, refererar till RT. Ni (läs troll) försöker få RT att framstå som en erkänd, väletablerad nyhetskanal.
Till skillnad från Twitter censurerar RT inte videon. Sedan är det klart att vänstern och högern har olika uppfattningar om vad som utgör seriöst agerande. Vänsterna brukar t.ex. förespråka censur och förbud och då är det väl logiskt att automatiskt föredra Twitter. Men du kanske på fullt allvar tror att videon är påhittad av RT?
2019-03-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Hela den här utredningen har aldrig ens handlat om Trump, utan den gick ut på att undersöka om USAs val påverkades av utländska aktörer. Vad det betyder får Mueller och hans gäng demokrater som utreder detta definiera. Till viss grad påverkas alla val i hela världen av utländska aktörer.

Sen har sinnessvaga människor fått det att låts som en undersökning om Trump.

Mueller är som bekant en republikan. Varför tror ni trumpstards alltid att man är en ”hemlig” demokrat så fort man kritiserar sitt eget parti? Jag tror ni blandar ihop diktaturer med världens starkaste demokrati, i USA får man kritisera, utreda etc presidenter oavsett om man tillhör republikanska eller demokratiska partiet.
2019-03-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Till skillnad från Twitter censurerar RT inte videon. Sedan är det klart att vänstern och högern har olika uppfattningar om vad som utgör seriöst agerande. Vänsterna brukar t.ex. förespråka censur och förbud och då är det väl logiskt att automatiskt föredra Twitter. Men du kanske på fullt allvar tror att videon är påhittad av RT?

Haha, nää RT styrs/censureras inte alls av Kremln. Tack för skrattet,
2019-03-24, 10:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
everyone who swallowed this moronic load of bull spunk has officially discredited themselves for life.

Amen to that!
Just det där får en nästan att tro att hon har läst här i tråden, eller kanske i alla andra trådar som spammats söner i Politik:USA.
Stupidity is its own Punishment
2019-03-24, 10:47
Citat:
Det är inte direkt någon hemlighet att RT styrs av Kreml. Därför vet man hur dess nyheter ska tolkas. Men vem kontrollerar de "fria medierna" i USA, de som censurerar vanliga nyhetsinslag? Och sedan försår jag inte Kremls koppling till den aktuella videon med den gråtande reportern. Kan du utveckla?
2019-03-24, 10:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Du kan ju själv kolla på videomaterialet, direkt från MSNBC. Att RT skriver om videon & länkar till kommentarer gör ju inte videon mindre verklig. Ta dig samman.

https://dailycaller.com/2019/03/22/rachel-maddow-tears-mueller-report/

Ni griper verkligen efter halmstrån just nu. Sluta förnedra er.
2019-03-24, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du kan ju själv kolla på videomaterialet, direkt från MSNBC. Att RT skriver om videon & länkar till kommentarer gör ju inte videon mindre verklig. Ta dig samman.

https://dailycaller.com/2019/03/22/rachel-maddow-tears-mueller-report/

Ni griper verkligen efter halmstrån just nu. Sluta förnedra er.

Sluta svara på ett uppenbart troll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in