Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Du hade alltså inget att invända emot i mitt inlägg? Så varför skrev du att jag var sorglig? Träffade jag en öm tå? Tog du åt dig så mycket utav mitt inlägg att du bara kände för att skriva - sorligt?
Nyckelordet här är tror. Vad du tror är inte viktigt. Ni trodde att han hade fått hjälp med president vinsten och att han därför hade fuskat sig till den. Ni trodde fel. Och det var även därför som utredningen om att hitta en collusion startade. Ingen har samarbetat med Putin för att få Trump vald. Hilary var helt enkelt såpass avskydd, så att en buffel som Trump blev vald. Om han sen har gjort något oetiskt spelar ingen roll alls. Det fanns ingen collusion!
Konspirationsteorier som inte förtjänar ett seriöst svar. Gå nu och kika på CNN istället och få din nya sanning inpräntat som du sen kan sprida.
Det som skiljer en smart människa från en IQ-befriad är att den smarte oftast
tror i väntan på fler bevis som stödjer påståendet. Den IQ-befriade pratar med tvärsäker röst, för hen
vet ju att det är rätt. Där har vi dina ”nyckelord”.
Att Trump har fått hjälp av ryssarna kommer att framgå i Muellers rapport, frågan var egentligen huruvida Trump själv var med på det (det verkar inte finnas tillräckligt bevis för det, varför Mueller inte kommer åtala fler). 25 ryssar är åtalade av Mueller, säger det inget till dig?
Jag läser inte CNN, jag försöker använda min egen analytiska förmåga. Jag antar att du är en inbiten FOX-newsare? Det säger rätt mycket om dig.