2019-03-23, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Stämmer! Handlar om Örjan och Josefin. Kvinnomisshandlare och psykopat som SvT och tv4 gillar med.

Gillar=gullar! Sorry!
Citera
2019-03-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Så Persbrandt och Flinck har varit lika djävliga mot sina ex? Känner inte till allt som händer i fjollträsk.
Thorsten Flinck och Mikael Persbrandt har aldrig varit några misshandlare. Struliga och tidigare dryga, visst, men absolut inga skitmänniskor på det sättet
Citera
2019-03-23, 18:01
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Så Persbrandt och Flinck har varit lika djävliga mot sina ex? Känner inte till allt som händer i fjollträsk.

Kan inte uttala mig om hur de varit och det är väl ganska ointressant egentligen. Frågan är bara varför just dessa personer skulle ikläda sig rollen som Rickard Rättrådig. Förstår inte den teorin.
Citera
2019-03-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Alltså - åkte inte aset Ramberg in? Han borde ju i det närmaste sitta inne ännu. Att Josefin överlevde Rambergs många utbrott är ju ett under.

Det gjorde hon ju inte heller. Vållande till annans död.
Citera
2019-03-23, 19:21
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Det gjorde hon ju inte heller. Vållande till annans död.

Vafan sitter inte aset inne för då? Mig veterligen är han fortfarande fast anställd på Dramaten och ute i det fria. Fy fan för Sverige.
Senast redigerad av KaptenHundkex 2019-03-23 kl. 19:23.
Citera
2019-03-23, 19:35
Medlem
Citat:
Vafan sitter inte aset inne för då? Mig veterligen är han fortfarande fast anställd på Dramaten och ute i det fria. Fy fan för Sverige.

Ja, sjukt är det. Hoppas att nåt händer nu efter dokumentären i alla fall.
Citera
2019-03-23, 19:38
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Ja, sjukt är det. Hoppas att nåt händer nu efter dokumentären i alla fall.

Instämmer - hoppas anhöriga med hjälp av någon rakryggad advokat orkar bura in honom.
Citera
2019-03-23, 20:01
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:

Fast anställd på Dramaten som dessutom är skattefinansierad. Hoppas att alla bojkottar alla produktioner som han är med i!
Citera
2019-03-23, 20:05
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Fast anställd på Dramaten som dessutom är skattefinansierad. Hoppas att alla bojkottar alla produktioner som han är med i!

Jag knäckte min köp-dvd av filmen Jack efter att ha sett dokumentären, sopsorterade plast, papper och metall. Vilken jävla apa han är Ramberg, att han inte fått påhälsning och fått redigt med stryk är ett under - tvi.
Citera
2019-03-23, 20:26
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Jag knäckte min köp-dvd av filmen Jack efter att ha sett dokumentären, sopsorterade plast, papper och metall. Vilken jävla apa han är Ramberg, att han inte fått påhälsning och fått redigt med stryk är ett under - tvi.

Läste precis att kvällens föreställning på Dramaten Elverket med Örjan Ramberg är inställd p g a sjukdom. Just ikväll då hundratals manifesterar och tänder ljus för att hedra misshandlade Josefin Nilsson. Låter mer som skolk från jobbet än sjukdom, ett fegt kräk är vad han är.
Citera
2019-03-23, 20:41
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Läste precis att kvällens föreställning på Dramaten Elverket med Örjan Ramberg är inställd p g a sjukdom. Just ikväll då hundratals manifesterar och tänder ljus för att hedra misshandlade Josefin Nilsson. Låter mer som skolk från jobbet än sjukdom, ett fegt kräk är vad han är.

Aha - verkligen fegt. Men risken finns att han förtjänt skulle kunna bli utbuad på scen, eller rent av bli lynchad utanför/omkring Dramaten. Jag hoppas innerligt att Dramaten tar sitt ansvar och avskedar kräket på momangen - karl har slagit ihjäl en kvinna med sina bara händer, att skylla det på alkoholmissbruk (och dessutom komma undan med det) är så in i helvete svagt att jag kokar av vrede.
Citera
2019-03-23, 20:53
Medlem
Citat:
Aha - verkligen fegt. Men risken finns att han förtjänt skulle kunna bli utbuad på scen, eller rent av bli lynchad utanför/omkring Dramaten. Jag hoppas innerligt att Dramaten tar sitt ansvar och avskedar kräket på momangen - karl har slagit ihjäl en kvinna med sina bara händer, att skylla det på alkoholmissbruk (och dessutom komma undan med det) är så in i helvete svagt att jag kokar av vrede.

Hoppas den blir inställd för gott och att Örjan blir svartlistad på alla teatrar framöver. Om det är någon teater som anställer honom borde de också bojkottas för de stödjer kvinnomisshandel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in