2019-03-23, 17:06
Medlem
Hummm..s avatar
Har inte alls följt med i tråden. Någon som vet vad Åklagaren yrkade på för påföljd? När det gäller yttrande från Frivården, så brukar detta tas upp mot slutet i samband med personalia.
2019-03-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Har inte alls följt med i tråden. Någon som vet vad Åklagaren yrkade på för påföljd? När det gäller yttrande från Frivården, så brukar detta tas upp mot slutet i samband med personalia.

Dom flesta hoppas på fängelse men dom tvivlar väl på det... Hon skulle egentligen fått det i första domen men .. tja du. Allt är så onödigt. Oskyldiga får lida för en persons val.
2019-03-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaGrodan
Hej! Har följt hela tråden men tog ett tag innan jag har kunnat svara. Känner inte bruden i fråga men vet vem hon är.. har väl haft några duster med henne.. det där med skydd för bebisar.. spiral är inte det bästa... Lätt att ta ut själv så p-spruta tror jag skulle vara det bästa.

Kan du utveckla det där med att du haft duster med henne?
2019-03-23, 18:08
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Här ligger åtalet:
https://ufile.io/jfco0

(FUP får vi kanske på måndag - om inte TR jäklas, de är lite kinkiga ibland.)

Åtalet finns inte längre. Någon som kan ladda upp det igen?
2019-03-23, 18:21
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Åtalet finns inte längre. Någon som kan ladda upp det igen?
Här är åtalet på nytt:
https://docdro.id/zmtWMrR
2019-03-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Kan du utveckla det där med att du haft duster med henne?

Har bott i Skelleftehamn när hon var där. Jobbade som springvikarie inom barnomsorgen och var speciellt på ett ställe. Hon var in på dagisgården och väckte barnen för att sen skriva på FB att vi (personalen) hade ignorerat att ett barn gråtit. Vilken tur att hon var där för att styra upp. Var så förbannad på henne så jag skällde ut henne efter noter. Hon har aldrig varit dit senare vad jag vet i alla fall. Sen hört en massa massa om henne. Känner 2 personer som fått ett helvetes liv på grund av henne.
2019-03-23, 19:07
Medlem
Citat:
Har bott i Skelleftehamn när hon var där. Jobbade som springvikarie inom barnomsorgen och var speciellt på ett ställe. Hon var in på dagisgården och väckte barnen för att sen skriva på FB att vi (personalen) hade ignorerat att ett barn gråtit. Vilken tur att hon var där för att styra upp. Var så förbannad på henne så jag skällde ut henne efter noter. Hon har aldrig varit dit senare vad jag vet i alla fall. Sen hört en massa massa om henne. Känner 2 personer som fått ett helvetes liv på grund av henne.

Men va? Är du allvarlig??
2019-03-23, 19:17
Medlem
Citat:
Men va? Är du allvarlig??

Men ja. Varför skulle jag inte vara det? Hon är en märklig människa. Men sen kan jag inte påstå att jag eller min familj ens varit i närheten att hamna under hennes klor.. dock vet jag dom som har det
Senast redigerad av StarkaGrodan 2019-03-23 kl. 19:23.
2019-03-23, 19:21
Medlem
Citat:
Men ja. Varför skulle jag inte vara det? Hon är en märklig människa. Men sen kan jag inte påstå att jag eller min familj ens varit i närheten att hamna under hennes klor.. dock vet jag som har det

Typiskt henne. Ska alltid vara hjälte!
2019-03-23, 19:26
Medlem
Citat:
Typiskt henne. Ska alltid vara hjälte!

Ja fast.. en normal människa förstår väl att ett litet barn uppskattar ofta inte att en okänd människa antingen tittar ner i barnvagnen eller plockar upp bebis 😱 kan ju bli en ordentlig chock! Nu finns det tillfällen då det inte finns något val men springa runt på ett samhälle och tro man är hjälte... Då har man nog flera hål i hagen 😂
2019-03-23, 19:32
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Är det detta du menar?
"Barn som lämnats utanför dagis själv o va vaket en kvart ingen uppmärksamma det så jag gick dit sa till fröknarna Är ett Barn som är här ute själv i vaknat God gärning"

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1759850547628488&set=pb.10000810679 1162.-2207520000.1553365793.&type=3&theater
2019-03-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Är det detta du menar?
"Barn som lämnats utanför dagis själv o va vaket en kvart ingen uppmärksamma det så jag gick dit sa till fröknarna Är ett Barn som är här ute själv i vaknat God gärning"

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1759850547628488&set=pb.10000810679 1162.-2207520000.1553365793.&type=3&theater

Haha hon är verkligen ett plågoris för allt och alla😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in