Hade sex med "d" för fjärde eller femte gången nu tror jag det är.
Har aldrig gått tillbaka så många gånger till en och samma hora.
Så varför dras jag till henne?
Ja hon har väl allt jag kan önska hos en hora.
Hon är extremt söt/snygg och har en extremt bra kropp för att knulla.
Liten och smal. till och med så smal så att hon i olika positioner visar upp
sin obefintliga mage och vältrimmade magrutor.
Hennes kropp är extremt trimmad och tight. Hon är även lätt så att jag kan
lyfta omkring henne och knulla henne precis hur som helst.
Så vad är negativt med henne??
Är hon minderårig?
Har hon kass personlighet?
Är hon tråkig att knulla?
Svaret på alla frågorna är Nej, nej, nej, nej.
Hon är runt 22 år.
Hennes personlighet är helt underbar.Sprudlande glad jämt.
Tråkig att knulla??? nej knappast. Hon älskar sex
och älskar att knulla med mig.Hon vill alltid ha analsex.
Och det är alltid hon som tar initiativ till att vi ska ha det.
Vad mer? Ehmm...Hon har fått orgasm mer än hälften av alla gångerna vi har knullat (alla gånger utom den första).
Är hon dyr?? Nej hon är extremt billig.
Hon har till och med humor och är rolig att prata med både före och efter sexet.
Det enda jag stör mig på henne är att hon gillar att inhalera lim.
Och ibland så stör jag mig på att hon även knullar andra(vilket jag också gör/dubbelmoral).
Det händer att hon pratar om nån annan kund, inget detaljerat kring sexet...
bara typ att hon fått nånting av en kund...en present eller så....eller nånting
som är helt opersonligt men som ändå har att göra med någon annan som hon knullat med.
Jag har varit helt okej med det men ibland stör jag mig lite på det måste jag erkänna...
Jag kan knappast säga att jag är kär i henne, men det är klart att man får en
speciell kontakt med henne och att känslorna förstärks ju mer jag lär känna henne
och så vidare. Idag märkte jag även samma tendenser hos henne. Hon hade ringt mig
fyra gånger igår kväll utan att jag svarat. Idag ringde hon igen och frågade snabbt
med extra glad röst, jag ringde dig igår, varför svarade du inte?
Och idag när hon ringde mig för andra gången på kvällen och min mobil dog pga
batteriet, och hon säger. -din mobil var avstängd. du svarade inte.
Inte långt efteråt träffade jag henne ändå och jag ser henne på avstånd,
jag/vi ler, kramas och pussar varandra. Hon berättar att hon väntat jättelänge. Sen
säger hon att -direkt när jag börjar vänta på dig här så kommer det fram jättemånga män
och frågar......innan så kom ingen alls fram. och hon pratar om hur mycket pengar hon tackar nej till
bara för att vara med mig.
Idag väl på hotellet kändes allt extra bra och avslappnat med henne.
Först knullade jag henne stående bakifrån. Sen hoppade hon upp på sängen och där fortsatte jag
knulla henne riktigt hårt i doggystyle. Efter det i missionären med kuken djupt inne i hennes
lilla stjärthål hårt pumpandes in och ut.
Nu ville hon ha den i fittan. Jag låter hon bestämma hur hon vill ha det eftersom hon har bra smak
och allting vi gör ihop är skönt. Den här gången när jag drog av kondomen så gjorde jag det på ett elegantare sätt.
ungefär som när man tar upp bajs från en hund som skitit på marken. Jag drog av kondomen så att
utsidan hamnade på insidan så att säga. Men det verkade som att det knappt var något bajs på den ändå denna gången.
kanske var det också för att hon hade med en speciell kräm som hon använde som glidmedel.
Iallafall efter att jag knullat henne i fittan bättre än nånsin och hon kommit 1 kanske till och med 2 gånger så
får jag äntligen lägga min sats i hennes mun. Självklart gillar hon det då hon både säger det verbalt och visar
det med hela sin kropp och ansikte.
Efteråt berättar hon att hennes mamma fött 11 barn varav 2 dog. Dom är 9 syskon och hon har 2 äldre systrar.
Hennes mamma är 43 år. Systrarna jobbar inom byggbranschen, ingen av dem har prostituerat sig förklarar hon.
Jag frågar ifall de har sett henne jobba på gatan? Hon svarar ja och ser smått besvärad ut men svarar ändå gärna på
alla frågor. Hon är alltid väldigt öppen av sig. Hennes mamma tar väl hand om henne och hon förklarar att
mamman ser yngre ut än vad hon är. "D" är den som är kortast och smalast av syskonen och kanske är det också
det som gjort att hon hamnat i yrket. Plus att hon gillar att knulla.
Jag blir förvånad över att hon aldrig pratar om pengar. Det är alltid jag som måste ta upp det.
Den här gången så kände jag att hon ville att jag skulle betala henne något men hon sa inget, men plötsligt
så började hon leta efter nånting, en påse med nått...sen såg jag att hon lagt sin lilla rosa handväska
på ett bord med en fällkniv bredvid. Självklart såg jag direkt kniven och frågar förvånat ifall det är hennes kniv?
hon svarar ja och jag fortsätter och säger -du la kniven där som ett sätt att säga till mig att du vill att jag
ska betala dig? Hon svarar inte. Sen säger jag att jag har dåligt med pengar vilket är sant och ger henne
lite mindre än förra gången,
då hon svarar snabbt, inget mer? Jag kollar i fickorna och hittar tillslut lite till. Det jag sammanlagt ger henne är
ändå extremt lite och i förhållande med den behandling som hon ger mig vilket är helt ovärderligt men det är också
det som gör att man hamnar i en situation där man frågar sig varför man ska betala när hon njuter minst lika mycket
som en själv av sexet och allting?
Jag frågar om hon använt kniven nån gång och hon svarar Ja, flera gånger. Hur då? Har du huggit nån?
Hon svarar ja igen. och visar mot bröstet, -inte här utan på ett annat ställe långt där borta pekar hon.
Stämningen blir smått olustig, och jag bestämmer mig för att inte fråga mera.
Vi tar sen farväl i mörkret på gatan. Hon ger mig en puss på munnen men jag tar bara halvt emot den för den hamnar snarare på sidan.
Samma sak hände cirka 1 timme tidigare så vi sågs i kvällskimret då hon tog min hand, att jag tog halvt emot hennes händer...
det känns fortfarande inte helt rätt...Jag förstår inte riktigt varför hon gör så....kanske är hon inte medveten
om det ens själv? Eller är det jag som överreagerar?
I en statisk siffer-recension ger jag henne 10 poäng av 10.
Varför? Hon är 10 i nästan allt.
Jag behöver inte ens ringa henne. Det är alltid hon som ringer mig.
det finns inget negativt med henne.
Det enda negativa är Jag som ibland kan ha svartsjuketendenser och klagar på limmet.
När jag berättade för henne att jag så småningom kommer att behöva lämna landet så såg hon ledsen ut...
Jag kanske behöver ta en pause från den här tjejen. Tjejer kan verkligen fucka upp ens liv och
jag vill verkligen inte bli kär i någon nu, ännu mindre ha svartsjuka och en massa problem i mitt liv.
Och vem vet kanske kan det bli problem med någon av hennes andra kunder hon träffar som blir svartsjuk på mig??
Ibland händer det galna saker i livet. "D" har till och med ett fast förhållande med en annan man. hon är inte singel.
Men hon är i ett öppet förhållande. Det här kan bli knepigt. Och ju bättre relation jag och hon har det
och ju skönare sex vi har desto mer krångel kan uppstå. Vi får se hur det blir med det här.
Trots allt så mår jag otroligt bra efter att ha knullat henne åter igen...även hon.
Det ger förtroende när hon är ärlig och berättar att hon Har använt kniven, att hennes 2 systrar Har sett henne på
gatan osv....hon behöver ju verkligen inte öppna upp sig så mycket för mig.
Det förbryllar mig...
Hon är så mycket bättre än mig.
Har ni någon gång börjat få känslor för en hora ni träffat flera gånger?
Har horan även fått känslor för er? Var det problematiskt?
Kommentarer?
Tankar?
Har aldrig gått tillbaka så många gånger till en och samma hora.
Så varför dras jag till henne?
Ja hon har väl allt jag kan önska hos en hora.
Hon är extremt söt/snygg och har en extremt bra kropp för att knulla.
Liten och smal. till och med så smal så att hon i olika positioner visar upp
sin obefintliga mage och vältrimmade magrutor.
Hennes kropp är extremt trimmad och tight. Hon är även lätt så att jag kan
lyfta omkring henne och knulla henne precis hur som helst.
Så vad är negativt med henne??
Är hon minderårig?
Har hon kass personlighet?
Är hon tråkig att knulla?
Svaret på alla frågorna är Nej, nej, nej, nej.
Hon är runt 22 år.
Hennes personlighet är helt underbar.Sprudlande glad jämt.
Tråkig att knulla??? nej knappast. Hon älskar sex
och älskar att knulla med mig.Hon vill alltid ha analsex.
Och det är alltid hon som tar initiativ till att vi ska ha det.
Vad mer? Ehmm...Hon har fått orgasm mer än hälften av alla gångerna vi har knullat (alla gånger utom den första).
Är hon dyr?? Nej hon är extremt billig.
Hon har till och med humor och är rolig att prata med både före och efter sexet.
Det enda jag stör mig på henne är att hon gillar att inhalera lim.
Och ibland så stör jag mig på att hon även knullar andra(vilket jag också gör/dubbelmoral).
Det händer att hon pratar om nån annan kund, inget detaljerat kring sexet...
bara typ att hon fått nånting av en kund...en present eller så....eller nånting
som är helt opersonligt men som ändå har att göra med någon annan som hon knullat med.
Jag har varit helt okej med det men ibland stör jag mig lite på det måste jag erkänna...
Jag kan knappast säga att jag är kär i henne, men det är klart att man får en
speciell kontakt med henne och att känslorna förstärks ju mer jag lär känna henne
och så vidare. Idag märkte jag även samma tendenser hos henne. Hon hade ringt mig
fyra gånger igår kväll utan att jag svarat. Idag ringde hon igen och frågade snabbt
med extra glad röst, jag ringde dig igår, varför svarade du inte?
Och idag när hon ringde mig för andra gången på kvällen och min mobil dog pga
batteriet, och hon säger. -din mobil var avstängd. du svarade inte.
Inte långt efteråt träffade jag henne ändå och jag ser henne på avstånd,
jag/vi ler, kramas och pussar varandra. Hon berättar att hon väntat jättelänge. Sen
säger hon att -direkt när jag börjar vänta på dig här så kommer det fram jättemånga män
och frågar......innan så kom ingen alls fram. och hon pratar om hur mycket pengar hon tackar nej till
bara för att vara med mig.
Idag väl på hotellet kändes allt extra bra och avslappnat med henne.
Först knullade jag henne stående bakifrån. Sen hoppade hon upp på sängen och där fortsatte jag
knulla henne riktigt hårt i doggystyle. Efter det i missionären med kuken djupt inne i hennes
lilla stjärthål hårt pumpandes in och ut.
Nu ville hon ha den i fittan. Jag låter hon bestämma hur hon vill ha det eftersom hon har bra smak
och allting vi gör ihop är skönt. Den här gången när jag drog av kondomen så gjorde jag det på ett elegantare sätt.
ungefär som när man tar upp bajs från en hund som skitit på marken. Jag drog av kondomen så att
utsidan hamnade på insidan så att säga. Men det verkade som att det knappt var något bajs på den ändå denna gången.
kanske var det också för att hon hade med en speciell kräm som hon använde som glidmedel.
Iallafall efter att jag knullat henne i fittan bättre än nånsin och hon kommit 1 kanske till och med 2 gånger så
får jag äntligen lägga min sats i hennes mun. Självklart gillar hon det då hon både säger det verbalt och visar
det med hela sin kropp och ansikte.
Efteråt berättar hon att hennes mamma fött 11 barn varav 2 dog. Dom är 9 syskon och hon har 2 äldre systrar.
Hennes mamma är 43 år. Systrarna jobbar inom byggbranschen, ingen av dem har prostituerat sig förklarar hon.
Jag frågar ifall de har sett henne jobba på gatan? Hon svarar ja och ser smått besvärad ut men svarar ändå gärna på
alla frågor. Hon är alltid väldigt öppen av sig. Hennes mamma tar väl hand om henne och hon förklarar att
mamman ser yngre ut än vad hon är. "D" är den som är kortast och smalast av syskonen och kanske är det också
det som gjort att hon hamnat i yrket. Plus att hon gillar att knulla.
Jag blir förvånad över att hon aldrig pratar om pengar. Det är alltid jag som måste ta upp det.
Den här gången så kände jag att hon ville att jag skulle betala henne något men hon sa inget, men plötsligt
så började hon leta efter nånting, en påse med nått...sen såg jag att hon lagt sin lilla rosa handväska
på ett bord med en fällkniv bredvid. Självklart såg jag direkt kniven och frågar förvånat ifall det är hennes kniv?
hon svarar ja och jag fortsätter och säger -du la kniven där som ett sätt att säga till mig att du vill att jag
ska betala dig? Hon svarar inte. Sen säger jag att jag har dåligt med pengar vilket är sant och ger henne
lite mindre än förra gången,
då hon svarar snabbt, inget mer? Jag kollar i fickorna och hittar tillslut lite till. Det jag sammanlagt ger henne är
ändå extremt lite och i förhållande med den behandling som hon ger mig vilket är helt ovärderligt men det är också
det som gör att man hamnar i en situation där man frågar sig varför man ska betala när hon njuter minst lika mycket
som en själv av sexet och allting?
Jag frågar om hon använt kniven nån gång och hon svarar Ja, flera gånger. Hur då? Har du huggit nån?
Hon svarar ja igen. och visar mot bröstet, -inte här utan på ett annat ställe långt där borta pekar hon.
Stämningen blir smått olustig, och jag bestämmer mig för att inte fråga mera.
Vi tar sen farväl i mörkret på gatan. Hon ger mig en puss på munnen men jag tar bara halvt emot den för den hamnar snarare på sidan.
Samma sak hände cirka 1 timme tidigare så vi sågs i kvällskimret då hon tog min hand, att jag tog halvt emot hennes händer...
det känns fortfarande inte helt rätt...Jag förstår inte riktigt varför hon gör så....kanske är hon inte medveten
om det ens själv? Eller är det jag som överreagerar?
I en statisk siffer-recension ger jag henne 10 poäng av 10.
Varför? Hon är 10 i nästan allt.
Jag behöver inte ens ringa henne. Det är alltid hon som ringer mig.
det finns inget negativt med henne.
Det enda negativa är Jag som ibland kan ha svartsjuketendenser och klagar på limmet.
När jag berättade för henne att jag så småningom kommer att behöva lämna landet så såg hon ledsen ut...
Jag kanske behöver ta en pause från den här tjejen. Tjejer kan verkligen fucka upp ens liv och
jag vill verkligen inte bli kär i någon nu, ännu mindre ha svartsjuka och en massa problem i mitt liv.
Och vem vet kanske kan det bli problem med någon av hennes andra kunder hon träffar som blir svartsjuk på mig??
Ibland händer det galna saker i livet. "D" har till och med ett fast förhållande med en annan man. hon är inte singel.
Men hon är i ett öppet förhållande. Det här kan bli knepigt. Och ju bättre relation jag och hon har det
och ju skönare sex vi har desto mer krångel kan uppstå. Vi får se hur det blir med det här.
Trots allt så mår jag otroligt bra efter att ha knullat henne åter igen...även hon.
Det ger förtroende när hon är ärlig och berättar att hon Har använt kniven, att hennes 2 systrar Har sett henne på
gatan osv....hon behöver ju verkligen inte öppna upp sig så mycket för mig.
Det förbryllar mig...
Hon är så mycket bättre än mig.
Har ni någon gång börjat få känslor för en hora ni träffat flera gånger?
Har horan även fått känslor för er? Var det problematiskt?
Kommentarer?
Tankar?
Senast redigerad av hihowru 2019-03-23 kl. 05:28.
Senast redigerad av hihowru 2019-03-23 kl. 05:28.