2019-03-23, 01:58
Medlem
BushwickBills avatar
Och där var Mueller över, precis som Q och alla andra förutsåg blev det inte ett skit, msm och DNC blev tagen i arslet med brallorna nere.

Noterar att Msm och Schumer et al skriker om att rapporten måste declas, jag tror kanske dom kan få som dom vill, skulle inte förvåna mig och det skulle också underlätta declas av övrigs doc.

Kul att läsa gamla drops från 2017, snow white=Trump och Godfather 3= Mueller?
Citera
2019-03-23, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Och där var Mueller över, precis som Q och alla andra förutsåg blev det inte ett skit, msm och DNC blev tagen i arslet med brallorna nere.

Noterar att Msm och Schumer et al skriker om att rapporten måste declas, jag tror kanske dom kan få som dom vill, skulle inte förvåna mig och det skulle också underlätta declas av övrigs doc.

Tror du att Manafort håller med? Du vet Trumps förre kampanjchef som nu tack vare utredningen är dömd till fängelse...
Citera
2019-03-23, 06:00
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Tror du att Manafort håller med? Du vet Trumps förre kampanjchef som nu tack vare utredningen är dömd till fängelse...

Han som satt som kampanjchef i två månader och åkte dit på ekonomisk brottslighet? Ja, det är ingenting.

Två års konstant matande i msm om collusion, collusion, collusion och sen inte ett skit. Total förnedring.

Kan du inte säga efter mig: ”no collusion”
Citera
2019-03-23, 07:13
Medlem
Förutsåg Q Muellers släppande av rapporten igår?

Jag gjorde inte det, den sista biten information var ju att den skulle bli fördröjd till 12 April?

Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: 2d9344 No.5837376 📁
Mar 22 2019 21:42:48 (EST)
[They] thought it was coming last Friday.
Ammunition spent.
Q
Här försöker han ju säga att det var ett trick som fick Mueller att släppa sin rapport.

EDIT: men så här skrev han 19 Mars, narrativet har helt ändrats.
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: ebfcff No.5760306 📁
Mar 18 2019 18:24:09 (EST)
[MUELLER] REPORT DELAY?
PANIC IN DC?
THE REAL PANIC COMES IN THE FORM OF A LAST RESORT.
[+21][+2][+4]
Q
Citera
2019-03-23, 07:17
Medlem
Lisa Mei verkar få 100-200 retweets och när Q lyfter blev det vips 6000 retweets.

6000 Q effekt,
https://mobile.twitter.com/LisaMei62/status/1109287444657131522

100 Lisa effekt,
https://mobile.twitter.com/LisaMei62
Citera
2019-03-23, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Ja det finns nog en oändlig källa av collusion kommentarer att ösa ur om Mueller rapport visar sig vara den blindgångare vi tror att den är

Vi måste dock igenom en period av - vänta och se, Trump kommer indictas, först.

För min del hoppas jag att den blir declassad i sin helhet så vi får svart på vitt vad Mueller hittat för han har fan lyft under exakt varenda sten, han har tolkat sitt mandat väldigt generöst och kastat ett enormt brett när för att se vad som skulle fastna.
Citera
2019-03-23, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har anons påstådda ”grävande” och ”forskande” över huvud taget lett till att någonting alls har avslöjats? Har någon blivit åtalad eller har någon ens blivit offentligt beskylld för något dessa anons kommit fram till?

Det ryggdunkas och pratas väldigt mycket om denna ”forskning” i qanonkretsar - men allt jag kan se är upprepningar av Qs meddelanden och diskussioner om vad fan han menar - men att gissa vad Q menar kan väl inte vara vad som avses med grävande och forskning?

Jag kan faktiskt inte komma på någonting alls som inte redan avslöjats i den i dessa kretsar så smutskastade msm/fake news media.. ja, utöver ren smutskastning och obevisade rykten förstås.

Ja vi vet att en anon hade en bror som var en ödla och att en gjode slag i saken efter grävandet om comet ping pong

För min del har jag lärt mig enormt mycket mer om hela Q narrativet sedan det började, visste i stort sett ingenting om det innan hösten 2017. Forskning är ju lite att ta i, kanske kalla det upplysning?
Citera
2019-03-23, 07:29
Medlem
Ondahamstern, stämmer det här?

Det är ju straight off Trumps twitterfeed och såklart bias men stämmer siffrorna?
https://mobile.twitter.com/GOPChairwoman/status/1108695499509587970
Citera
2019-03-23, 07:31
Medlem
Och här har vi nog Q tror jag, är det inte alltid prat om autisterna?
Snygg passning av Trump!
https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1108838713470185472/photo/4
Citera
2019-03-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO

Det där blir lite försåtligt för Manafort har ju inte åkt dit för något som har med Trump, kampanjen, Trumps presidency eller russian collusion att göra men du får det att låta som att det finns en koppling.
Citera
2019-03-23, 07:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja det finns nog en oändlig källa av collusion kommentarer att ösa ur om Mueller rapport visar sig vara den blindgångare vi tror att den är

Vi måste dock igenom en period av - vänta och se, Trump kommer indictas, först.

För min del hoppas jag att den blir declassad i sin helhet så vi får svart på vitt vad Mueller hittat för han har fan lyft under exakt varenda sten, han har tolkat sitt mandat väldigt generöst och kastat ett enormt brett när för att se vad som skulle fastna.

Jag tror såhär: DNC skriker om declas Mueller och de kommer dom få så att FISA et al kan declas senare utan att dom kan säga något.
Citera
2019-03-23, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har anons påstådda ”grävande” och ”forskande” över huvud taget lett till att någonting alls har avslöjats? Har någon blivit åtalad eller har någon ens blivit offentligt beskylld för något dessa anons kommit fram till?

Det ryggdunkas och pratas väldigt mycket om denna ”forskning” i qanonkretsar - men allt jag kan se är upprepningar av Qs meddelanden och diskussioner om vad fan han menar - men att gissa vad Q menar kan väl inte vara vad som avses med grävande och forskning?

Jag kan faktiskt inte komma på någonting alls som inte redan avslöjats i den i dessa kretsar så smutskastade msm/fake news media.. ja, utöver ren smutskastning och obevisade rykten förstås.

Jag ser som ett vattenfall bakom dig och allt stannar innan det forsar vidare.
Jag tror jag får kramp, på riktigt. Eller börjar gråta. Varför?
Någon forskning finns inte, nej. Sjukdom ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in