Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Okej.
En retorisk fråga, inte nödvändogtvis i deras försvar utan rent allmänt? Hur föväntar sig folk att man ska komma ihåg när saker hände? Tex hade jag undet uppväxten en "musikkarriär" och hade konserter o spelningar. Men inte fasen minns jag när det hände, eller i vilken ordning det var. Jag minns inte några såna detaljer. Men männen i dokumrntären förväntas göra det o lyckas på nåt sätt komma fram med någon tidslinje. (Som ni sedan punkterar). Hur många utav er minns detaljer från sin barndom, datum och så? Inte många skulle jag tro.
Jag förstår helt hur du tänker.
Men nu hängde dom med en megastjärna som stort sätt allt han gjorde dokumenterades och finns tillgängligt och då tycker jag dom skulle ha byggt sin tidslinje på den tillgängliga fakta som finns för alla bara man orkar gräva i det och sen lagt på sina "historier" så det går ihop.
Jag kan inte ta Wade för något annat än bluff och kronisk lögnare och narsisist som vill bli rik lätt och skiter helt i omvärlden och MJ med familj då han/dom inte är till nytta för han mera.
MJ är bra för min karriär.
-Wade.R
Det finns ju bevis för att Robson inte minns den första tiden själv med MJ då han frågade ut sin mamma om det och det finns bevis på att Robsons mamma är den som skrev till MJ att hon ville att han skall hänga med Wade så det var inte MJ som "lurade" Wade till sig.
Men den faktan får du fråga efter av någon som är mera insatt än mig. Jag har sett och läst det men ingen aning om var då jag inte gjort efterforskning åt någon än mig själv då.