Citat:
Ursprungligen postat av
develi
HAHAHA. Be dig om ursäkt? Jag anser ju inte ens du har rätt om maskningen. Gå och dra narcissistpläden över dig.
Töntigaste jag läst men ger mig vatten på kvarnen.
Sen kan man googla överallt, Wikipedia brukar ligga dig varmt om hjärtat. Det kanske blir mer vanskligt när det kommer till språkbruk och rutiner IRL.
Haveriutredning på dig pilutta.
Hanna kanske var sömnolent?
Skilj på vad som diskuteras.
Du förstör tråden....
Dels med dina otrevliga personangrepp och med din förfärliga tvärsäkra okunnighet.
Dessutom osmakligt att infoga en massa "Hahaha" kommentarer i en diskussion om tragiska barnamord. Speciellt som ditt skrattande är hånskratt och inget annat.
Det är inte klädsamt att spela allan när man inte har mer på fötterna och har fel om H´s påstådda självmord, påståendet att O inte skulle dött sist och fakta kring sedativa.
Det är väldigt lätt att få en liten förpackning av såväl Flunitrazempam eller Stesolid utskrivet om man som skötsam vuxen likt O och H skulle gått till Husläkaren och beklagat sig över tung situation med sjuka barn och svårigheter att få ro och somna. Mkt lätt.
Naturligtvis hade ingen av föräldrarna trott att något avbarnen skulle kunna dött av sedativa - de fick ju inget respektive hade endast overksamma spår.
Ingen av föräldrarna var ens i närheten av "förgiftningsdos" eller letal dos - de var båda i skick att kunna agera. De kan inte för ett ögonblick trott att denna dos, som inte påverkade dem mer än att de kunde agera, skulle vara dödlig.