Citat:
Ursprungligen postat av
Spongebobfyrkant
Om man får röda utslag i ansiktet som ser ut som finnar av en s.k påstruken naturlig ansiktsmask, då är det kanske dags att skippa skiten helt och hållet?
Jag förstår att det är ditt generella råd..för detta låter inte trevligt..men har du några konkreta belägg för hur illa det kan sluta om jag fortsätter så lyssnar jag gärna,
Du förstår dom här utslagen eller täta formationerna som verkar uppkomma under ögonen efter applicering under ögonen...dom går ner efter i stort sätt efter 1 eller 2 nattsömnar ifrån dagen dom uppvisade sig...och försvinner och ersätts av sporadiska finnar bara, och det har jag ju alltid oavsett jag kör på någonting eller inte
Jag har annars läst röster om att innan det blir bättre kan det komma att måste bli sämre under en period först, jag har försökt så många gånger och rapporterat om detta i denna tråd...och självmant slutat i förtid p.g.a av samma mönster fast med andra preparat
Fast den här gången tänkte jag inte vara så fåfäng att jag förhastar mig, det finns ju trots allt hudfärgade plåster, det finns inga alternativ för *dina* köpta anti-age ansiktskrämer
har istället ingen noterbar positiv effekt...vartfall inte på mig, kanhända är jag unik
Därav frågar jag dig om hur långt tid som minst man kan ha på en ansiktsmask?