2019-03-20, 23:30
Medlem
Krickedixans avatar
Vilken märklig kille han är CH och han känns som en riktig psykopat.
Märklig strategi han har
Kan tänka mig att produktionen vill ha kvar honom så länge som möjligt då han skapar drama och väcker åsikter

Såg att han är under 30 men jag tycker han ser ut som en minigubbe. Hade nog gissat på 45 i alla fall.
Senast redigerad av Krickedixan 2019-03-20 kl. 23:47.
Citera
2019-03-20, 23:44
Medlem
Zyxel04s avatar
Kan inte påstå att jag skulle vilja umgås med en sådan som Carl men han är ju den person som ändå gör det lite roligt att följa sådana här serier.

En vidrig människa verkar han vara men passar klockrent in i denna serie hehe :P
Citera
2019-03-20, 23:48
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag förstår inte riktigt Herr Hamiltons strategi?
Känns dumt att vilja förstöra för det egna laget i.o.m. att de är fler än han och hans allierade.
Om han blir immun är det väl ingen högoddsare att Anna blir utröstad, och då blir han ju ensam?

Han är körd oavsett om Anna är kvar eller inte. Hon är den enda som inte skulle rösta på honom i ett öråd i dagsläget. Resten av laget skickar honom så fort dom får chansen. Hans enda möjlighet är att vinna immunitet varje vecka fram tills sammanslagningen så att laget tvingas rösta ut korvgubbarna + korta tjocka istället.
Citera
2019-03-21, 01:50
Medlem
johanjosefssons avatar
Så Carl har alltså som sin strategi att vinna varje immunitetstävling för att slippa bli utrustad? Snacka om att göra det svårt för sig själv. Vill man vinna ska man ju ligga lågt och vara "den där sköna snubben". Det borde alla som har sett Robinson tidigare känna till.
Citera
2019-03-21, 02:36
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Man kan se del 5 redan nu på tv4 play för dem som inte orkar vänta. Ännu en säsong utan gömda immunitet polletter på ön vilket är tråkigt då det kunde bli mer spel strategiskt sätt. Får se om det blir det blir lika uppenbart i år vilka som åker ut. Survivor USA är klart mkt bättre än den svenska versionen då man väldigt sällan kan räkna ut vem som kommer att ryka i örådet, men i den svenska versionen ser man nästan alltid vem som kommer att ryka i varje öråd så spänningen försvinner ju helt.
Citera
2019-03-21, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
. Vi hade ingen eld eller annan ljuskälla så alla sprang omkring som yra höns och på någon vänster lyckades Åsa och Adnilson försvinna iväg och spendera natten tillsammans i någon buske.

/C

Ja det låter onekligen som Adnilson. Har inte hunnit se så mycket än, men har inte förväntat mig annat än att han inte kunde hålla kuken i byxorna. Han är riktigt vidrig med tjejer. Oskönt för hans sambo.

Kunde tänka mig att han skulle ha en "Good guy" image i TV-rutan (till en början), men har på känn att hans riktiga jag kommer lysa igenom.
Citera
2019-03-21, 04:08
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Hette inte han Kent eller dylikt, med skägg, han var ju kul att se med en yxa i handen

Han var med redan första säsongen om jag inte missminner mig. Martin Melin å de andra ville låna yxan men han ville ha den för sig själv...
Citera
2019-03-21, 05:33
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Han var med redan första säsongen om jag inte missminner mig. Martin Melin å de andra ville låna yxan men han ville ha den för sig själv...

Tänk va många som har varit med i Robinson genom alla åren, men få minns man ju Kent var just en sådan person.En skön karaktär som gick hem hos folket, med sin kära yxa i handen👌
Citera
2019-03-21, 05:46
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgeen
Oj vad rätt du har. Fast den här killen har flyttat till London. Om alla sthlm hatare därute visste hur mycket skit vi dammsuger upp från era hålor. Med attityd de tror ska passa in, vilket bara förstorar er bild om hur dåligt sthlm är.

Gällande Hamilton är det glatt att ha en person som inte är så tråkigt PK. Synd bara att hans diplomati ligger på minuspoäng. Han hade kunnat skapa bra diskussionunderlag om han inte envisats med personangrepp och uppkäftig attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,jag för min del hoppas han blir kvar länge,älskar som sagt människor som EJ är pk.Dock lär ju dom andra vilja rösta ut han så......vi får se!

Det finns alltså bara två sorters människor - "PK" eller rasistiska, människorföraktande sk*tstövlar?

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
De är utvalda som hatobjekt. Dumma vita svenska män ska ställas mot goda och snälla rasifierade kroppar.

Det är fan att ideologifabriken till och med används i Robinson.

Det är f*n att rasister ska sprida sin dynga till och med i trådar om TV-program.

Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Inte nödvändigtvis.

Jag tycker att de är väldigt simpla människor utan förmåga att tänka steget längre eller för den delen långsiktigt. Det blir så när man måste ta sms-lån för att vara med i Robinson som en av deltagarna i lag syd. Humoristiskt hur mycket de delade med sig av sina liv inför totala främlingar.

/C

Det mest humoristiska är att en liten mesig mytoman tror att han lurar någon med sitt "jag är jurist och legionärssoldat"-dravel. En jurist kan nog skillnaden mellan "de" och "dem" samt att det är brukligt att inleda exempelvis namn på varuhus med versaler. Och hur i hela friden är man "arbetslös medelst att sälja damskor"?!

Nej, lille vän. Du lurar ingen med ditt "jag ser på mina medtävlare med förakt och avsmak". Eller jo, vissa i tråden tycks uppskatta sådant, men de är väl på samma nivå som du.
Citera
2019-03-21, 06:25
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Alla ni som hatar på Carl.

Visst han framstår som fruktansvärt oskön i programmet. Men tänk efter lite snälla. Hur jävla klippt är det inte för att Carl ska se dålig ut? Media gör ju ALLT för att få män som vågar säga det alla tycker till något ondskefullt.

Jag hatar honom inte, men jag tycker att han verkar ha en vidrig människosyn.

De behöver knappast klippa för att han ska se "dålig ut", han säger ju det han säger. Redan i första avsnittet, efter bara några minuter, pratade han ju om hur han såg på sina medtävlande med avsmak och förakt. Jag tvivlar på att han pratade om mat och att produktionen klippte om det...

Citat:
Det är AVSAKNADEN av människor som Carl i detta jävla feminiserade landet som har gjort Sverige till ett jävla U-land.

Om du tycker Sverige är så hemskt, flytta!

Citat:
Jävla idioter som hänger på Flashback.

Där tänkte du allt till...

Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Så Carl har alltså som sin strategi att vinna varje immunitetstävling för att slippa bli utrustad? Snacka om att göra det svårt för sig själv. Vill man vinna ska man ju ligga lågt och vara "den där sköna snubben". Det borde alla som har sett Robinson tidigare känna till.

Han kör väl samma "taktik" som Kim i Farmen 2019.
Citera
2019-03-21, 07:30
Medlem
Conchas avatar
Nu ska CH börja avslöja något om Robinson... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=8lECrTDM3S4
Citera
2019-03-21, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
u
Elitsoldaten kunde inte knipa en pinne, att han missade med flit låter som FarmenKim 2.0, allt enligt "planen"? Läraren var fan bättre än folk förväntade sig, även Rikard Wolff verkar rätt spänstig.

Haha det kan nog stämma, det kommer nog gå åt skogen för honom rätt snart. Hans ” logik ” med att sabba tävlingen för att hamna i öråd är ju inte det smartaste direkt. Alla kommer rösta på honom, garanterat. Om han ska vinna immunitet så är det rätt liten chans.

Han måste ju vara psykopat. Adnilson och Lucas är otroligt sympatiska människor, precis som någon i tråden sa så är en av dem sydamerikan och de är ett fantastiskt folk. Samma med spanjorer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in