Citat:
Ursprungligen postat av
Charlemange
Ja just det det saknas män det tycker min dotter med.
Män alltså inte missanpassade misogyna pojkar som kallar sig något de inte är.
Hemlige Mållgan tillhör femårs ålder och det borde knappast deltagare i Robinson göra.
Du verkar känna Carl? Jag gör det inte. Men en sak vet jag. Att TV4 medvetet klipper så in i helvete och kan även få Maria Montazami att se ut som en häxa.
En annan sak vet jag, att Carl säger det alla tycker. Sen att som jag skrev i min post att han framstår som JÄVLIGT oskön i synken. Man kan säga saker på olika sätt.
Men kollar man på hur han hanterar bruden från Chile så ser man ju klart och tydligt att Carl kan föra sig normalt i samtal och var även överlägsen i samtalet. Med det sagt så tror jag att TV4 medvetet klipper så män som Carl ser dåliga ut. Samma med Nick. Dock så kan han föra sig bättre i tal än Carl.
Vad menar du att Carl skriker högst egentligen? Om du kollar i programmet så öppnar ju hans lag ett brev utan honom och gjorde ett val utan honom. Jag undrar hur du hade agerat i den stunden? Carl skötte det fan så mycket bättre än många hade gjort.. "Inget mer behöver tilläggas" något i den stilen då han insåg att laget inte var ett lag där längre..