2019-03-19, 21:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skymningskatten
Är det bara jag som tror att det kan bli en romans mellan Cathrine och Nick?

Lite charmad var Nick av henne, tänkte detsamma. Men har inte han någon hemma då?
Citera
2019-03-19, 21:48
Medlem
skymningskattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstraLPO
Jo verkar ju troligt så mycket hetta.

Kan nog tända till om inte nån tävling skiljer dem åt.
Citera
2019-03-19, 21:49
Medlem
skymningskattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Lite charmad var Nick av henne, tänkte detsamma. Men har inte han någon hemma då?

Ingen aning....
Citera
2019-03-19, 21:50
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Så imponerad att någon ens tittar på skiten. TV4 är nog den kanalen jag ser absolut minst på då de endast visar skräp.
Citera
2019-03-19, 21:52
Medlem
Borgeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Å andra sidan känns han som en karikatyr på alla påfrestande djävlar med dialekt som flyttar till Stockholm och i kraft av sin nya titel underchef på någon reklambyrå tror sig äga stan

Oj vad rätt du har. Fast den här killen har flyttat till London. Om alla sthlm hatare därute visste hur mycket skit vi dammsuger upp från era hålor. Med attityd de tror ska passa in, vilket bara förstorar er bild om hur dåligt sthlm är.

Gällande Hamilton är det glatt att ha en person som inte är så tråkigt PK. Synd bara att hans diplomati ligger på minuspoäng. Han hade kunnat skapa bra diskussionunderlag om han inte envisats med personangrepp och uppkäftig attityd.
Citera
2019-03-19, 21:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller med om Klas, framstod som en både sympatisk och allsidigt duktig kille. Lucas... tycker inte att det var särskilt sympatiskt att läsa brevet o utse tävlande när inte hela gruppen var samlad.

Jag tänker samtidigt på den superbalanserade Robert och guldklimpen Tobias. Samt att ingen mer än Carl Hamilton är riktigt osympatisk?
Sköna, balanserade, trevliga killar framförallt verkar Robinson bestå av i år (det brukar vara mycket fler läskiga killar med annars).
Ingen tjej har väl direkt utmärkt sig sådär jättesympatisk.
Men vissa är väl ok.
Citera
2019-03-19, 22:02
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Så imponerad att någon ens tittar på skiten. TV4 är nog den kanalen jag ser absolut minst på då de endast visar skräp.

Så imponerad att du bemödar dig att besöka och skriva i tråden bara för att tala om att Robinson är skit...
Citera
2019-03-19, 22:03
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgeen
Oj vad rätt du har. Fast den här killen har flyttat till London. Om alla sthlm hatare därute visste hur mycket skit vi dammsuger upp från era hålor. Med attityd de tror ska passa in, vilket bara förstorar er bild om hur dåligt sthlm är.

Gällande Hamilton är det glatt att ha en person som inte är så tråkigt PK. Synd bara att hans diplomati ligger på minuspoäng. Han hade kunnat skapa bra diskussionunderlag om han inte envisats med personangrepp och uppkäftig attityd.

Instämmer i den analysen. Jag gillar att han inte kör med några brasklappar utan sätter hårt mot hårt, samtidigt vill jag se honom stanna kvar länge varpå hans attityd kan ställa till det. Vid ett öråd är ju han den som ryker först givet att det handlar om röst mot röst och inte existerar immuniteter och dylikt.

Å andra sidan kan jag tänka mig att produktionen vill ha kvar honom i tävlingen så de gör nog sitt för att han inte ska åka ut om man får vara lite konspiratorisk.
Citera
2019-03-19, 22:16
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Den där Hamilton har nog hamnat lite fel.. han tror det är något militärläger för Elitesoldater eller något. Han påstår att man bara skall sitta och vänta på alla tävlingar och förbereda sig onödigt mycket. Dialogen mellan Bonnie och Hamilton var väldigt skev, den där Hamilton måste ha någon typ av diagnos.

Tycker Bonnie beskrev hans diagnos väldigt bra efter konversationen.
Citera
2019-03-19, 22:18
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Carl hamilton, är du utsänd av agent månsson eller agent Jan bonnevier? Väntar bara på att du ska släppa bomben och säga att du är Kent ekeroths onda tvillingbror.

Eller varför inte bror med stephan lichsteiner och då adopterad från Schweiz.

Annars underhållande, bästa är korta tjocka. Är hon feminist? Lär väl visa sig. Den där djungelgeorge i ditt lag vad han nu heter verkar vara ett dampbarn och kan inte sitta stilla. Fattar inte grejen med att bygga och bygga i alla oändlighet. Verkar vara en jobbig person som suger energi.

Hade gjort exakt samma sak. Spara krafter till tävlingar och lägga krut på att lösa endast mat. Resten av tiden vila upp sig.

Är även enig med att korta tjocka borde röstats ut. Och inte hopptränartjejen då hon lämpar sig bättre i tävlingar.

Fast den som troligen bränner mest energi helt i onödan framstår vara agent Hamilton. Att störa sig på andra konstant suger duktigt med energi. Han går runt och tjurar, är spydig och raljant, har en nedlåtande ton och uppsyn och vill starta destruktiva diskussioner HELA TIDEN.
Han om någon borde stänga igen näbben och fokusera på rätt grejer, dvs spara på energi.
Citera
2019-03-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Hamilton,my hero
Inte så smart den här Hamilton göra sig illa omtyckt direkt funkar aldrig.
Citera
2019-03-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Skönt att Hamilton pressar tramsmajan på vad som rent konkret finns att göra . Ordbajseri av rang från damen.
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Hahha vilken autist. Noll medmänsklighet
Näe, jag skulle inte kalla det autist-beteende. Snarare handlar det om att Hamilton roar sig med att kasta ut lätt avvikande åsikter framför en uppenbart enkelspårig individ för att se hur hon reagerar. Många människor tycker att sånt är kul, själv brukar jag dock inte ha tålamod till det.

En person med lite mer intellektuell spänst hade ju kunnat argumentera mot Calle, eller iaf seriöst värdera hans idéer, men "Bonnie" blir helt ställd och lyckas bara få ur sig plattityder samtidigt som hon blir uppenbart besvärad. Notera det paradoxala i att hon tycker att man ska "göra saker" samtidigt som hon själv ägnar sig att sitta och löka på en strand! Jag gissar att hon är en person som tycker att många saker är SJÄÄÄÄLV-KLARA och ofta postar korta felbyggda meningar med 20 utropstecken. Rätt kul att någon orkar driva lite med sådana typer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in