2019-03-20, 11:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hanna Hellqvist, vilken vidrig människa hon är, stackars den som får leva ihop med henne.Hon
är ständigt sur och otrevlig.
Citera
2019-03-20, 19:18
Medlem
Visst trodde Emma Frans att luftens främsta beståndsdel var koldioxid i ett tidigare avsnitt? Så hårresande dumt att jag knappt tror att jag hörde rätt.
Citera
2019-03-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Hanna Hellqvist, vilken vidrig människa hon är, stackars den som får leva ihop med henne.Hon
är ständigt sur och otrevlig.

Har du träffat henne? Sällan man stöter på en så trevlig människa - man kan bedöma en människa efter hur denna behandlar servicepersonal och på den punkten är hon 10 av 10..
Citera
2019-03-20, 20:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Har du träffat henne? Sällan man stöter på en så trevlig människa - man kan bedöma en människa efter hur denna behandlar servicepersonal och på den punkten är hon 10 av 10..

Du måste skoja? hon klagar ju hela tiden på allt, de övriga håller ju en normalnivå.Men inte hon.Ständigt sur, jag fattar inte vad hon gör där överhuvudtaget? Hon är ju långt ifrån en ödmjuk person.
Citera
2019-03-20, 20:07
Medlem
Citat:
Du måste skoja? hon klagar ju hela tiden på allt, de övriga håller ju en normalnivå.Men inte hon.Ständigt sur, jag fattar inte vad hon gör där överhuvudtaget? Hon är ju långt ifrån en ödmjuk person.

Det är en persona för att skapa bra TV, som privatperson är hon en underbar människa.
Citera
2019-03-20, 20:13
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Det är en persona för att skapa bra TV, som privatperson är hon en underbar människa.

Tack, jag hoppas att du har rätt där.Tråkigt bara att hon ger allmänheten en sämre bild.Jag hörde att Fredrik sa till Hanna, va bitter du har blivit
Citera
2019-03-20, 20:14
Medlem
peterZiipens avatar
Satan vad Filip känns gammal när han flummar om att sekvenser kommer bli virala. Säker på att Emil Persson och Geniet cringar bakom kulisserna men vågar ej säga något.
Citera
2019-03-21, 15:25
Medlem
Tycker det här programmet är mycket bättre än Breaking News som gick helt på tomgång de senaste åren med ständigt upprepande av trista Mittmedia klipp och liknande. Kul med en frågesport av det mer lättsamma slaget och ganska bra variation på frågorna.
Citera
2019-03-21, 15:27
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Tack, jag hoppas att du har rätt där.Tråkigt bara att hon ger allmänheten en sämre bild.Jag hörde att Fredrik sa till Hanna, va bitter du har blivit
99% av alla som kollar på programmet hör att Hanna skapar tv och lite "bitter stämning". Det Fredrik gjorde där var att spela med, för att skapa just tv. Det är underhållning. Och jag tycker hon gör det bra.
Samma sak med Alex Schulman, man märker han driver väldigt mycket i sina sågningar till höger och vänster.

Det är underhållning, så enkelt.
Citera
2019-03-21, 15:43
Medlem
KungPuks avatar
Dom gjorde nyskapande och rolig tv för 15-20 år sen. Nu tål jag inte pk-Filips anti SD gliringar längre.
Synd för dom var riktigt roande förr, men inte 2019 tyvärr.

Dom var hungriga förr, nu bara övergödda och pinsamt trötta. Tänk vad status, pengar och en grandios självbild kan göra med folk.

Tragiskt är det.
Citera
2019-03-22, 02:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag fnissade faktiskt, när Filip fantiserade om att Nelson
(Den afrikanske noshörningen inte afrikanske frihetskämpen) hittades hängd i sin bur

Kul att se Sofia Kjellgren igen för första gången på 15
år och se hennes plastiska åldrade nuna, men pinsamt att hon fick
bröla så kort tid

Citat:
Ursprungligen postat av KungPuk
Dom gjorde nyskapande och rolig tv för 15-20 år sen. Nu tål jag inte pk-Filips anti SD gliringar längre.
Synd för dom var riktigt roande förr, men inte 2019 tyvärr.

Dom var hungriga förr, nu bara övergödda och pinsamt trötta. Tänk vad status, pengar och en grandios självbild kan göra med folk.

Tragiskt är det.
Det finns ingen tvångsmässig motsägelse i att skaffa sig bögiga åsikter
men fortfarande kunna skapa nyskapande rolig TV, du vet mellanliggande oligomer
av övertid för annat, det här är inte agenda-drivande som breking news var
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-22 kl. 02:47.
Citera
2019-03-23, 14:29
Medlem
gs20s avatar
Hanna Hellquist verkar vara en hemsk person. Det är det ända jag tar med mig efter att ha sett några avsnitt av detta program. Kanske F&F sista produktion framför kameran får man hoppas.
Stackars Ebbot som måste masa sig dit med Hanna Hellquist. Han visste nog inte vad han gav sig in på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in