Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenHundkex
Jag tycker att programmet är bland de bättre de gjort på senare år. Plus att frågesport, mer eller mindre alltid är underhållande. Det enda lilla problemet är att det går i ett rasande tempo, tyvärr. Programmet hade vunnit på om de tävlande (likt i På Spåret) fått värka fram svaren i stället. Annars verkar duon FoF ha riktigt kul på jobbet.

Ju mer tid ett lag får, desto långsöktare förslag värks fram och själv-refuseras och publikföraktet spikar ömsesidigt
Ännu värre....den ene i laget ges tid till att bli tveksam och förstöra för det lagda förslaget...och få vill man ju hemna i tv-soffan dräpa den jäveln, du ser ju hur dom håller på och velar i detta program som har just kortare tid....hur blir inte med mera tid?
Jag drabbas av svårtarartad oxidativ stress när folk missbrukar uppmärksamhet för länge, för det andra så inbillar du dig....att skillnaden i betänketid är så våldsam i på spåret, och om den ändå är det så är karaktären på F&F frågor lite annorlunda hand i hand med rådande tempo...antingen kan man namnet på den amerikanska urbana begreppet eller kändisen eller inte...
Frågorna är dragna ur F&F arsle och är smalare och antingen skit enkla eller för svåra, varav extra betänketiden inte behövs...
Kanske tycker du mest att det låter oartigt av Filip att stressa?.
Jag kan garantera att det inte har med den utsatta programtiden å göra iaf...utan ideologiskt betingat