Citat:
Ursprungligen postat av
Sorkvadd
Det vet jag inte, detta är ju inget som sker över en natt utan det tar tid, och det är effekten av dagens politik, det måste ju även du kunna hålla med om någonstans?
Jag talar inte om enskilda individer utan ur ett mycket större perspektiv.
Ja och jag ifrågasätter ditt större perspektiv. Från mitt perspektiv lokalt kan jag inte se att det stämmer. Du skriver själv "jag vet inte", du har ingen direkt källa heller. Du gör helt enkelt bort dig debattmässigt. Inget fel i det men så är det.
Folkmord = Någon måste mördas.
Skulle väl säga att vi var ett gäng miljoner vita i Sverige sen fylldes det på med folk från andra länder. Det ökade populationen, de vita försvann inte utan totalen ökade.
Huruvida de vita dör ut eller inte beror på hur folk parar sig. Där får väl folk välja själva. Om vi ser till USA har de varit uppblandat i 200 år men folk tenderar att hålla sig till sin ras och den vita rasen verkar vara i majoritet. Hur det blir i Sverige får vi väl se.
Extremt många halvasiater verkar det poppa upp iom alla som hämtar thaifruga. De är betydligt mörkare än om du blandar en arab med en vit, då tenderar ungen att bli vit, då den arabiska rasen tillhör den vita rasen om du bara delar upp raserna i vit, svart och gul/röd.
Avslutningsvis så nej jag kan inte påstå att jag anser att det sker ett folkmord på vita män.